Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanooko lapsesi valittavalla äänellä "OIKEESTI..." joka asiaan?

Vierailija
27.08.2012 |

11v on kaikkein pahin tuon kanssa, 8v seuraavaksi pahin ja nyt 5v on myös oppinut käyttämään sitä oikeissa tilanteissa ja oikealla äänenpainolla.

Oman mielenterveyteni takia toivon että tuo trendi vaihtuu PIAN joksikin toiseksi :D Verenpaine nousee heti kun joku aloittaa oikeesti -ininän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo, omani ei vielä puhu. Se 10-vuotias on kyllä monella muullakin tavalla ärsyttävä.

Vierailija
2/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkein samanikäiset lapset kuin ap:lla ja keskenään toistelevat "oikeeest" koko ajan ja niin ärsyttävällä äänensävylläkin. Mullakin menee hermo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko ja veli istuvat ruokapöydässä vierekkäin. Sisko on vähän liian lähellä veljeä niin, että käsi menee veljen määrittelemälle "hänen omalle alueelleen". Veli huomauttaa asiasta, sisko ei ota kuuleviin korviinsa. Veli huiskaisee siskon käden sivuun ja sanoo narisevalla äänellä OIKEESTI. Sisko ei tästä välitä vaan siirtää käden takaisin.

Tätä toistetaan noin sata kertaa.

Syö siinä sitten itse päivällistä.

Vierailija
4/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ei tästä välitä vaan siirtää käden takaisin. Tätä toistetaan noin sata kertaa. Syö siinä sitten itse päivällistä.

vanhemmat vois kieltää ja käskeä käyttätymään, eikä vain kuunnella ja katsella tyhmänä vieressä.

Vierailija
5/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä itse sanon ja 2- vuotiaskin on tuon oppinut "äiti, älä viitti, oikeesti".

Vierailija
6/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 9 ja 11 v. Usein vieläpä SIIS oikeesti, ja se siis sellaisella ärsyttävällä suhisevalla stadi-teinix-ässällä...

Vierailija
7/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ton ikäisenä oma isäni opetti meitä sanomaan "selvä" reippaasti jokaiseen käskyyn joojoo/kohta/ei jaksa/ei kiinnosta/miks mankumisen sijaan. naapurin setä ja kaverit nauroivat, kun veljien kanssa vastattiin "selvä" jokaiseen iskän juttuun. vieläkin vastaan isälleni "selvä" vaikka olenkin jo 21... ihan hyvin se meni meille mukuloille kaaliin kun tarpeeksi vanhemmat takoivat, että jos vanhemmat jotain pyytävät niin lasten tulee osoittaa, että asia on ymmärretty ja käskyjä tullaan noudattamaan.... kannattaa kokeilla!

Vierailija
8/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koululaiset eivät tuota pahemmin viljele kuin keskenään, mutta 2v 3kk minulle päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi