Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmipyöräiset vaunut, miten olet pärjännyt talven?

Vierailija
27.08.2012 |

Kerro mielipiteesi, ruusut ja risut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin just loskakelejä/lumituiskuja varten ja hyvin rullasi vaikkei aurauksesta ollut usein tietoakaan.

Mountain Buggyt meillä siis.

Vierailija
2/7 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompihan kolmipyöräisillä oli mennä loskakohdat kuin nelipyöräisillä, sen kun vähän kohotti aisasta takapyöriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi kolmipyöräiset olleet kiikkerät? Onko myös ratasvaiheessa niin tukeva ettei lapsi saa heiluessaan niitä kaatumaan?

Vierailija
4/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Teutoniat.

Ainoastaan isomman sisaren seisomalaudan polkupyörät jumitti umpilumessa ;)

Vierailija
5/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että täällä ei ole kellään ollut ongelmia kolmipyöräisten vaunujen kanssa, kun yksi kaveri kiroaa omiaan (Teutonian joku malli). Tosin hänellä on sellainen kääntyvä etupyörä niissä, jota on hankala lukita (pitää kyyristyen sählätä) paikoilleen.

Meidän nelipyöräiset perus-Briot ovat aina menneet paremmin lumessa, jos ollaan yhdessä oltu liikkeellä.

Vierailija
6/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla meillä malli ja hyvin pärjättiin monta talvea. Niissä oli kuitenkin tosi leveät ja jämäkät ne pyörät.

Itse pidin etupyörää aina ulkona liikkuessa lukittuna.

Itsellä jo ratasajat takanapäin ja vaunut kovasti tuosta kehittyneet, mutta sitä olen miettinyt, miten esim. Bugaboon vaunuilla pärjää lumessa, kun etupyörät ovat niin pienet.

Vierailija
7/7 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niihin saa helposti napsautettavat talvirenkaat etupyörien tilalle?

Taisi olla meillä malli ja hyvin pärjättiin monta talvea. Niissä oli kuitenkin tosi leveät ja jämäkät ne pyörät.

Itse pidin etupyörää aina ulkona liikkuessa lukittuna.

Itsellä jo ratasajat takanapäin ja vaunut kovasti tuosta kehittyneet, mutta sitä olen miettinyt, miten esim. Bugaboon vaunuilla pärjää lumessa, kun etupyörät ovat niin pienet.