Lue keskustelun säännöt.
Paljonko maksaa tupakka-aski nykyään?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos työttämällä on varaa ostaa tupakkaa, hinta ei ole tarpeeksi korkea.
Vierailija kirjoitti:
Jos työttämällä on varaa ostaa tupakkaa, hinta ei ole tarpeeksi korkea.
Harvoin työttömät polttavat aski-tupakkaa. Lähes kaikki tuntemani polttavat sätkiä ja hintaa tulee kuukaudessa kuulemma 30-50 euroa.
"Paljonko maksaa tupakka-aski nykyään?"
Et ole googlesta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Punainen pall mall on muistaakseni 5,40.Se on sellainen iso aski,onkohan siinä nyt se 28kpl
Loool, nyt 7,10.
Punainen pall mall on muistaakseni 5,40.Se on sellainen iso aski,onkohan siinä nyt se 28kpl