Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toinen raskaus voi vaikuttaa alapään laskeumiin?

Vierailija
27.08.2012 |

Ensimmäisestä synnytyksestä on aikaa nyt 1,5v. Jälkitarkastuksessa gynekologi sanoi minulla olevan laskeumaa alapäässä, joka on kuulemma normaalia synnyttäneellä??

Nyt haaveena olisi kuitenkin toinen raskaus, mutta miten se voi vaikuttaa laskeumaan?

Pahentuuko laskeumat?

Auttaako jos harjoittaa ahkerasti lantiopohjalihaksia raskauden ajan?

Ikää minulla on reilusti alle 30, joten en haluisin vielä alkaa kulkemaan vaippahousussa mahdollisten pissan/kakan karkailun vuoksi :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska seisoessa emättimen suulla tuntuu jotain pullottavaa kudosta, joka näkyykin varmaan siinä asennossa, muttei makuulla. Ei minulla kuitenkaan ole mitään virtsankarkailua tai muutakaan ongelmaa.

Mulla on takana kaksi alatiesynnytystä. En havainnut, että olisi toka raskaus tilannetta juuri muuttanut.

Vierailija
2/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on lähinnä siinä, ettei ole mitään keinoa tietää etukäteen, paljonko. Jumpalla ei asiaa juuri voi auttaa, koska kyse on lähinnä kudostyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paineentunnetta, ei virtsaongelmia tai mitään oiretta mistä huomaisin laskeuman. Ainoastaan tiedän vain gynekologin maininnasta.

Olen käynyt myöhemminkin eri gynellä, joka ei maininnut mitään asiasta, tai että alapäässä olisi jotain epänormaalia.. mutta kun kurkkaan jalkoväliin, niin huomaan siellä olevan jotain :D Voihan se olla jotain limakalvoa tms. tiedä näistä :D

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi