Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pojan terapeutilla on kummallinen psyykkinen ote poikaa,poika ei uskalla

Vierailija
04.09.2012 |

sanoa terapeutille mitä ajattelee kun pelkää,että terapeutti suuttuu,on kuulemma monesti ottanut itseensä pojan sanomisia--mitä tekisitte tilanteessani ei kuulosta kovin ammattimaiselta toiminnalta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojan muutenkin vaikea ilmaista hankalia asioita. Yrittääkö tarjota jotain "koevastusta" noin pojallesi...? Muuten en todellakaan ymmärrä.

Ja minkä ikänen poikasi on? Jos ei jo murkku tms niin tosiaan terapeutti ei taida ainakaan avuksi olla...

Terapian pitäisi auttaa, ei ahdistaa lisää.

Vierailija
2/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen poika. miksi käy terapiassa, siis ei yksityiskohtia vaan yleisesti.

minä vaihtaisin terapeuttia. ei kuulosta hyvälle. terapeutin pitäisi olla ihminen, jolle voi sanoa ihan mitä vaan , aivan kaiken, ilman että terapeutti arvostelee, moittii, suuttuu, loukkaantuu, tai ahdistuu.

yritettiin joskus pariterapiaa miehen kanssa. saatiin nuori terapeutti, joka ahdistui (hän sanoi itse niin) minun sanomisista (kerroin noin 3 vuotta vanhaa tapahtumaa ja annoin tulla ulos sen suuttumuksen mikä siitä herätti silloin), ja oli sitä mieltä, että minä ole aggressiivinen ja uhkaava ja lapsillani on paha olla, hänen pitää ottaa viranomaisiin yhteyttä. Onneksi se oli nimettömänä aika pitkälle, mutta loppuaika meni mulla ja miehellä vakuutellessa, että meillä on kotona kaikki kunnossa ja etten tuolloin 3 v sitten hakannut ketään, pidin suuttumukseni sisällä jne jne

Emme menneet toiste sinne.

yksi pariterapeutti ei tykännyt minun tavastani ilmaista itseäni, hermostui. Olin aina tapaamisten jälkeen vihainen ja ahdistunut. Lopetimme senkin.

Nyt on käsittääkseni löytynyt sellainen, joka jaksaa minun ja miehen kummallisen huumorinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto-ongelmaa (adhd taustalla),huomenna on verkostoneuvottelu ja ajattelin ottaa siellä asian puheeksi,mutta poika ei halua

ap

Vierailija
4/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrista ei ole apua pojallesi, jos poikasi ei voi puhua hänelle vapaasti.

Ehdottomasti otat puheeksi! Sinun tehtäväsi on perätä apua lapsellesi.

Vierailija
5/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään terapeutilla parantunut. Aina vatvotaan menneitä, ja niistä jää paha mieli. Ne terapeutit kannattaa googlettaa, ja kattoo kans facebookista, usein niistä saa ihan riitävästi tietoa, et ymmärtää et se ei ole mikään "normaali". Onks pojan sit pakko käydä tälläsissä terapioissa? Onks ne auttaneet yhtään mitenkään? Lääkärit ja opettajat, terveydenhoitajat, ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, kannattaa olla varovainen jos menee sanoon jotakin, ei siit ainaskaan mitään hyvää pojalle tule.

Vierailija
6/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat parantuneet masennuksesta käymällä terapiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme