Varokaa tilaamasta nettikaupasta Crocs.fi
VAROITUS:
Älkää tilatko mitään crocs.fi -nettikaupasta! Tilausta ei pysty palauttamaan, sillä palautuskuitilta löytyviä koodeja ei pysty käyttämään Suomessa! Itse jouduin maksamaan palautukseni postikulut, ja nyt en nähtävästi saa palautusta itse kengistäkään!
Lisäksi asiakaspalvelua saa vain englanniksi, ja olen yrittänyt saada tekemäni palautuksen hyvitystä nyt yli kuukauden! Asiakaspalvelu keksii aina jonkun tekosyyn (nimeni ja pankkitilini tiedot eivät täsmää, antamani IBAN on väärä yms.)
CROCS.FI -sivustolla kuluttajalle annetut tiedot eivät pidä paikkansa! Asiakaspalvelua ei saa suomeksi, palautus ei ole ilmainen, eikä hyvityksiä tehdä! VAROKAA!
Kommentit (31)
Juu ja saattaa vahingossa ostaa rumat muovikengät.
Kyllä ne siinä samassa paketissa voi palauttaa, ihan helposti. Niisä on koot ihan hassuja ja vaihtelee malleittain.
http://www.crocs.fi/returns/returns-policy,fi_FI,pg.html
Eihän tuolla missään sanota, että maksavat palautuksen?
Palautuksen postikulujen ei tarvitse enää olla lain mukaan ilmaiset.
Mulla on kyllä onnistunut palauttaminen ongelmitta, ja rahatkin tuli takaisin kivuttomasti.
Tilasin muutama kuukausi sitten kahden kengät. Jouduin palauttamaan toiset. Ei mitään ongelmaa ollut, ihan selkeällä suomen kielellä oli palautusohjeet. Rahatkin sain palautuksesta takasin ihan kohtuullisessa ajassa. Suositteluni!
Huomioikaa, että mikäli palautuksesta ei ole toimitusehdoissa erikseen mainittu mitään, silloin kuluttajan ei kuulu maksaa siitä! Kaikki te, jotka olette maksaneet palautuksen postimaksut, tehkää asiasta ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle, jotta tuollainen huijaus loppuisi!
Olen tilannut tuolta. Siellä on mittataulukko, jolla voi mitata kengän saajalle oikean koon.
Ja kyllähän tuolla selvästi nuo palautusjutut lukee. Ei missään luvata ilmaisia palautuksia. Olisi ihan kiva, jos ei turhaan tehtäisi näitä varoitus ketjuja oman hölmöyden tähden!
Totta puhut, minulla sama kokemus! Ihan ok että palautus maksaa, mutta palautettavista tuotteista ei saa rahoja takaisin!! Olen kuukauden verran yrittänyt mutta en ole saanut vielä minkäänlaista vastausta asiakaspalvelusta, en suomeksi enkä englanniksi!! Älkää IKINÄ vaan tilatko kyseisestä nettikaupasta mitään:/
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:40"]
Olen tilannut tuolta. Siellä on mittataulukko, jolla voi mitata kengän saajalle oikean koon. Ja kyllähän tuolla selvästi nuo palautusjutut lukee. Ei missään luvata ilmaisia palautuksia. Olisi ihan kiva, jos ei turhaan tehtäisi näitä varoitus ketjuja oman hölmöyden tähden!
[/quote]
Pitäähän kenkää nyt muutenkin sovittaa vaikka koko olisi oikea.
joskus toimii joskus ei kerran saatu palautettua kun koko ei täsmännyt enää, nyt on taas ollut vuoden "tilaus käsittelyssä" eli panttaavat rahat eivätkä vastaa edes sähköposteihin.
5.7-15 tilattu classic turbo strap clog ja maksettu 26,93€ ei päätähuimaava summa mutta kumminkin
En suosittele Crocs verkkokauppaa. Eivät kernaasti palauta rahat tilille. Kolme kertaakin on otettu yhteyttä, lupaavat ja lupaavat. Nyt jo 20 päivää kulunut siitä, kun palautus-paketti tullut niille perille.
Crocsin web-sivulla luvattu, että tavaran saatua 10 päivän käsittelyn jälkeen raha tulee tilille. Huijaavat.
Palautin liian isot croksit, ja oli vaikeaa ja kallista. Netissä ei pystynyt tekee 5.90 e hintaan ku ei ollut puhelinnumeroa croksilla ja 8.90 e en myöskään voinut maksaa ku ei ollut puhelinnumeroa.Eli jouduin maksaa 10.90e . Voi saamari!!!!!!
Hyvin on toiminut vaikka olen joutunut vaihtamaan kokoa
tyytymätön kirjoitti:
En suosittele Crocs verkkokauppaa. Eivät kernaasti palauta rahat tilille. Kolme kertaakin on otettu yhteyttä, lupaavat ja lupaavat. Nyt jo 20 päivää kulunut siitä, kun palautus-paketti tullut niille perille.
Crocsin web-sivulla luvattu, että tavaran saatua 10 päivän käsittelyn jälkeen raha tulee tilille. Huijaavat.
Valitettavasti täysin sama ongelma täällä. Olen palauttanut kengät kaksi kuukautta sitten, rahat edelleen tiessään. Kengät ovat kyllä palautuneet crocsille, mutta rahojen perään kysellessä väittävät, että joku toinen taho hukannut. Lakkaavat vastaamasta s-posteihin, eivätkä ota yhteyttä vaikka lupaavat.
Harmittaa, hyvä tuote, mutta jumalattoman huono palvelu. Maksakaa kortilla, jos ostatte, älkää pankkitililtä.
Odotin kolme kuukautta rahojen palautusta palauttamistani tuotteista Crocsin nettikaupasta. Aina luvattiin, että ensi viikolla rahat tulevat, eivätkä koskaan tulleet. Aina pyysivät uudestaan tilitietoja, ja pankin tietoja. Lopulta uhkasin rikosilmoituksella ja annoin päivämäärän johon mennessä rahat tuli olla minulla tai asia olisi mennyt poliisille. Tämän jälkeen vasta sain rahani, kolmen kuukauden taistelun jälkeen.
Olen tilannut pari kertaa, siinä ei ole ollut mitään ongelmaa. Nyt olis ekaa kertaa pitänyt palauttaa, niin kulut pitää tosiaan heidän ohjeensa mukaan maksaa itse. Kun Googletat nettikaupan, niin heti jo siinä lukee, että ilmainen palautus! Se tarkoittaakin, sitä, että he lähettävät paketin ilmaiseksi, Suomesta olikohan se nyt Hollantiin. Asiakas kuitenkin maksaa Suomen sisäisen palautuksen 😅
En aio kyseistä nettikauppaa enää käyttää, koska toi on vähintäänkin harhaanjohtavaa mainontaa.
Höpö höpö. Humpuukia.