Elonkerjuulta uusi kappale, mitä mieltä?
http://www.elonkerjuu.com/2012/08/22/elonkerjuu-ilon-ja-surun-kaupunki-…
Uusi solisti Juha Lagström voittaa mielestäni Tähkän. Jos tuleva albumi on sanmaa tasoa kuin nämä kaksi uutta kappaletta niin minustahan voisi vaikka tulla yhtyeen fani...
Kommentit (8)
En tienyt, että tälläisiä laulajia tulee vielä.
Tähkä ei pääse muotistaan pihalle edes sooloartistina. Elonkerjuun uusi tuotanto on todella positiivinen yllätys.
Taitaa Tähkä vaipua pian unholaan mutta Elonkerjuu pysyy pinnalla.
Tai no, Tähkä pysyy esillä esintymällä kaikenlaisissa kissanristiäis-realityohjelmissa.
molemmat julkaistut sinkut virittävät melkoiset odotukset syyskuussa ilmestyvän uuden CD:n suhteen. Ja Juha Lagström on TODELLA hyvä. Veikkaan uudelle Elonkerjuulle pitkäaikaista suosiota, on vielä pinnalla, kun Tähkä on joutunut kehäraakki-osastoon.
Tuon ääntä voi jopa kuunnella, kun taas Tähkän ulina saa korvat itkemään verta.
Inhosin Tähkää, ja luulin, että Elonkerjuutakin. Nää uudet on kuitenkin mun mieleen, sekö biisit että laulaja. Yllätyin itsekin.
En ole koskaan välittänyt Elonkerjuun tuotannosta, en edes Laurin aikoihin. Minusta taasen Tähkä on loistava ja löysinkin hänen musiikkinsa soolouran alkaessa.