Heittäydytäänpä pinnallisiksi
ja listataan tässä top3-lista miehen ulkonäköön liittyvistä ominaisuuksista, jotka haluaisit miehellä olevan. Kyse on siis sellaisista ominaisuuksista jotka ovat visuaalisesti miellyttäviä omalle silmällesi. (Ei siis fyysisiä ominaisuuksia kuten iso muna.) No niin, tästä lähtee: 1) silmälasit, 2) pitkä, yli 180 cm 3) roteva, "nallekarhumainen"
Kommentit (37)
1) rotevuus (ei läskinen vaan isokokoinen)
2) hyvä näkö, siis EI niitä laseja
3) hiukset päässä tai ajeltu, kaljuuntuminen on ikävän näköistä, en tykkää pitkistä hiuksistakaan
4) sopiva rento vaatetus (ei "kävelykenkiä", ei housujen sisään tungettua paitaa!)
5) EI partaa!
Ja muista ominaisuuksista: kiltti muttei nössö, ei liian sosiaalinen (sellainen ei sietäsi mua)
ja mieluummin normaalipainoinen, ei ruipelo. Tumma, työllä hankitit lihakset (ei kuntosaleilija), karvainen, ystävälliset silmät ja kiva hymy.
1) rotevuus (ei läskinen vaan isokokoinen)
2) hyvä näkö, siis EI niitä laseja
3) hiukset päässä tai ajeltu, kaljuuntuminen on ikävän näköistä, en tykkää pitkistä hiuksistakaan
4) sopiva rento vaatetus (ei "kävelykenkiä", ei housujen sisään tungettua paitaa!)
5) EI partaa!
Ja muista ominaisuuksista: kiltti muttei nössö, ei liian sosiaalinen (sellainen ei sietäsi mua)
Se on hoikka ja suurisilmäinen söpöliini :D Oisin itse valinnut nää samat, paitsi ykköskohta olisi "tarpeeksi pitkä ja hoikka".
1. Ei saa olla liian iso. Isot miehet on pelottavia.
2. Hyvä iho
3. Kauniit silmät.Joo, miehekkäät miehet ei oikein kolahda. :)
olet aivan oikeassa, onhan se muna toki visuaalinen kokemus ja arvasinkin, että joku tähän tarttuu :D Tarkennetaan vielä sen verran, että hain sellaisia visuaalisia ominaisuuksia, jotka ovat havaittavissa miehestä vaikkapa kadulla, kun hänellä on vaatteet päällä. Ok, jos John Holmes tulee vastaan, niin sitten vastaus hyväksytään.
1) Hoikka, normaalipainoinen tai vain vähän ylipainoinen.
2) Pitkät hiukset.
3) Mustat vaatteet.
olet aivan oikeassa, onhan se muna toki visuaalinen kokemus ja arvasinkin, että joku tähän tarttuu :D
joka ei ole kauhean pitkä, sanoisin hieman alle 180 cm. Ruumiinrakenteeltaan tanakka, hieman vatsaakin kertynyt. Hänellä on kuitenkin vastustamattoman kauniit silmät ja hymy joka saa perhoset lepattamaan vatsaan. En tällä hetkellä tiedä kivemman näköistä miestä, koska vain hän saa sydämeni hypähtämään hänet nähdessäni :).
Toivottavasti hän ajattelee samoin sinusta :)
1. pituutta yli 190 cm
2. sopivasti lihaksikas (ei mikään bodari)
3. tummat hiukset / kalju
1) miehekäs, raamikas (en tarkoita bodausta tms vaan työtä tekemällä saatu keho)
2) Takapuoli -se pitää olla eikä mikään tyhjähousu
3) oma hyvä tukka päässä
Toivottavasti hän ajattelee samoin sinusta :)
1) Söpö hymy, siis sellainen joka näyttää tulevan syvältä sisältä ja näkyy silmissä asti
2) Kroppa hoikka tai hieman saa olla vatsaakin tai lievää ylipainoa, ei treenattuja ja urheilullisia mulle kiitos
3) Ihannepituus olisi alle 175 cm, koska olen itse tosi lyhyt ja pitkän miehen rinnalla näytän pygmiltä
Suurin osa naisista siis haluaa tumman, keskimittaa pidemmän ja lihaksikkaan miehen.
Tästä seuraa se, että se pieni osa miehistä, jotka vaatimukset täyttävät, pääsevät kierrättämään haaremia. Vastaavasti preferenssien ulkopuolelle jääville jää joko rippeet tai oma käsi.
Naisten parissa tämä aiheuttaa kahdenlaista ihmettelyä: 1) "Miksi hyviä miehiä ole missään?", 2) "Miksi niin monet miehet ovat sitoutumiskammoisia?"
Terveisin vaalea, 182cm lihaksikas mies. Ei silmälaseja, omat hiukset päässä + korkeakoulututkinto ja parisuhteessa elävä. (Ettette ensimmäiseksi mene nimittämään läskiksi ja epätoivoiseksi.)
-Harteikas (ei kovin mutta ei sellainen jolla ei ole hartioita ollenkaan)
-hyvä pylly
-itseäni isokokoisempi (olen 160cm)