Heittäydytäänpä pinnallisiksi
ja listataan tässä top3-lista miehen ulkonäköön liittyvistä ominaisuuksista, jotka haluaisit miehellä olevan. Kyse on siis sellaisista ominaisuuksista jotka ovat visuaalisesti miellyttäviä omalle silmällesi. (Ei siis fyysisiä ominaisuuksia kuten iso muna.) No niin, tästä lähtee: 1) silmälasit, 2) pitkä, yli 180 cm 3) roteva, "nallekarhumainen"
Kommentit (37)
pitkä (yli 190 cm), tumma, atleettinen
1) silmälasit, 2) pitkä, yli 180 cm 3) roteva, "nallekarhumainen"
Itse arvostan sitä että on lihaksikas "roteva nallekarhu" eikä kaljamaha.
1) ristiverinen 2) yli 180 cm 3) miehekäs, ts. isot hartiat, kädet ja jalat
1. Ei saa olla liian iso. Isot miehet on pelottavia.
2. Hyvä iho
3. Kauniit silmät.
Joo, miehekkäät miehet ei oikein kolahda. :)
Ne pitää olla "maskuliiniset" siis vahvat ja leveät, mutta ei bodatut. Nam! Yökköä on ruipelot.
Minulla on juuri tuollainen, lisänä korkeakoulututkinto ja ihana luonne.
1) hyvät hampaat
2) 180-185 cm pitkä (olen itse 162 cm ja haluan tuntea itseni pieneksi miehen vierellä, mutta mies ei saisi myöskään olla liian pitkä)
3) roteva, mutta ei ylilihava eikä missään nimessä liian lihaksikas
Noista ainoastaan tuo ensimmäinen on oikea kriteeri myös tosielämässä. En ikinä suostuisi ottamaan miestä, joka ei pidä hampaistaan huolta.
Mutta jos pitää laittaa TOP3 niin ehkä näin:
1) Kaunis hymy
2) miehekäs runko (eli ei mikään tuulenraiskaama vinkuheinä)
3) ihan lyhyt tukka/klanipää
Tuossa nyt voisi olla ne kuumimmat ominaisuudet, vaikka toki muitakin löytyy. Esim. jos miehellä on kauniit kädet, on se aika vastustamatonta :D.
1) ei armoton läski (ja tarkoitan tällä siis todella selvää ylipainoa, joku 10-20 kiloa yli suositusten ei välttämättä ole liikaa)
2)ei liian bodattu
3)riittävän pitkä, ehkä vähintään 180 cm
1) ei armoton läski (ja tarkoitan tällä siis todella selvää ylipainoa, joku 10-20 kiloa yli suositusten ei välttämättä ole liikaa)
2)ei liian bodattu
3)riittävän pitkä, ehkä vähintään 180 cm
Mutta onneksi nykypäivänä melkein kaikki huolehtivat hampaistaan, ellei nyt ole joku ihan syrjäytynyt heppu.
mutta minun silmääni miellyttää sellainen brittimiestyyppi: usein hiuksissa ja parrassa punertavuutta, hörökorvat, ei mikään atleetti.
joka ei ole kauhean pitkä, sanoisin hieman alle 180 cm. Ruumiinrakenteeltaan tanakka, hieman vatsaakin kertynyt. Hänellä on kuitenkin vastustamattoman kauniit silmät ja hymy joka saa perhoset lepattamaan vatsaan. En tällä hetkellä tiedä kivemman näköistä miestä, koska vain hän saa sydämeni hypähtämään hänet nähdessäni :).
joka ei ole kauhean pitkä, sanoisin hieman alle 180 cm. Ruumiinrakenteeltaan tanakka, hieman vatsaakin kertynyt. Hänellä on kuitenkin vastustamattoman kauniit silmät ja hymy joka saa perhoset lepattamaan vatsaan. En tällä hetkellä tiedä kivemman näköistä miestä, koska vain hän saa sydämeni hypähtämään hänet nähdessäni :).
1) rotevuus (ei läskinen vaan isokokoinen)
2) hyvä näkö, siis EI niitä laseja
3) hiukset päässä tai ajeltu, kaljuuntuminen on ikävän näköistä, en tykkää pitkistä hiuksistakaan
4) sopiva rento vaatetus (ei "kävelykenkiä", ei housujen sisään tungettua paitaa!)
Kyse on siis sellaisista ominaisuuksista jotka ovat visuaalisesti miellyttäviä omalle silmällesi. (Ei siis fyysisiä ominaisuuksia kuten iso muna.)
Vai onko joku prinssinnakki jonkun mielestä visuaalinen plussa?
sellainen mulle kiitos.
Lisäksi:
Sosiaalinen ja supliikki
MIes jolla on ohjat käsissä
Mies on hyvin toimeentuleva
Spontaani ja aktiivinen
Ja pitäisi minua kuin kukkaa kämmenellään ja olisin miehelle se ykkönen.
Sitten tietysti pidempi kuin minä, lihaksikas muttei tarvi silti olla pyykkilautavatsaa vaikkei siitäkään haittaa ole, ja kiva peppu, mutta ehkä tärkeimpien joukossa on juurikin ne kasvot ja niiden komeus. Silmälasit on siis turn off. Vaatetus pitää olla siisti mutta joku puku on kans liikaa jos ei ole pukujuhlista kyse. Oma kultani on täydellinen. ;)