Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lohduttaisitteko mua? Monta kuukautta mies on jokaikinen

Vierailija
26.08.2012 |

päivä joko soittanut tai laittanut viestiä. Tänään ei kumpaakaan. :(

Lähti jonnekin vuosijuhlaan toiselle paikkakunnalle eikä edes sanonut milloin tulee takaisin.

Emme asu yhdessä.

Karulta tuntuu. :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee itkemään peiton alle. :'(

Vierailija
2/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka rakastan miestäni ja soitellaan/viestitellään useita kertoja päivässä, en odottaisi häneltä ja tuskin itsekään lähettelisin viestejä mistään juhlista.

Kun ollaan yhdessäniin ollaan, mutta kyllä vähän liekaa täytyy olla! Miehestäsi tuntuisi varmaan aika kurjalta, jos tietäisi miten reagoit. Kyllä ikävä saa olla, mutta ei vaatia liikoja. Anna hänen nyt nauttia omasta ajastaan, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai lukenut liikaa tätä palstaa koska epäilen että siellä se munkin mies nyt on jonkun toisen naisen kimpussa :/

Vierailija
4/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui ihan samalta, kun mun mies meni menojaan. Enää ei ole miestä. Meni viimeisen kerran, kun kyllästyi mun tarvitsevuuteen.

Jos voisin antaa parisuhteelliselle itselleni neuvon, sanoisin, että hae ajoissa apua ennen kuin menetät ukon.

Vierailija
5/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi muuten lähtenyt. Mutta miksi ei voinut mitään viestiä lähettää? :/ AIna ennenkin on lähettänyt. En kyllä ole pyytänyt enkä tasan aio sanoa, että olisi pitänyt!

Me nähdään vain viikonloppusin tai ei aina silloinkaan ja nyt ei siis nähdä.

Vierailija
6/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä jäi kännykkä kotiin tai akku loppui! Eli... ajattele positiivisesti!

Vierailija
7/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä aio sanallakaan mainita tästä katkoksesta joten en voi ees kysyä oliko noin.

Rassaa vaan kun muutenkin nähdään niin vähän.

Vierailija
8/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut mitään. Tää on niin poikkeuksellista että olen huolissani.

Entäs jos mies onkin saanut sairaskohtauksen jo ennen kun piti lähteä ja makaa kotona avuttomana???

Vierailija
9/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen nainen siihen kuole, jos mies ei joka päivä ilmoita itsestään.

Vierailija
10/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se vähän outoa jos aina ennen on tullut viesti ihan joka päivä ja nyt ei mitään perjantain jälkeen. Miehen terveys on viime aikoina reistaillut ja nyt vaan mietin... :/ Oli puhetta lääkityksestä enkä ymmärtänyt miksi se olisi pitänyt lopettaa niin pian. Se alkoikin vasta kesäkuussa.

Ei kai voi olla väärin olla huolissaan?

Vierailija
11/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy että mitä kuuluu. On sulla vaikeeta.

Vierailija
12/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olekaan mitään hätää. Tuntuisi että kyttään. Ihan oikeasti en halua kytätä. Muuten en olisi edes kirjoittanu tänne.

Vierailija
13/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii et koko ajan ajattele sitä miksei mies oo soittanu. Ehkä hän ajattelee illalla rauhassa soittavansa, jos ei soita, nii soita sä ja sano että halusit vaa toivottaa öitä.

Vierailija
14/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kulkee ihan eri tavalla kun on tekemistä. Miehellähän sitä nyt on. Ellei sitten ole tapahtunut jotain.

Mulla on sellainen paha muisto aikaisemmasta suhteesta kun kyseinen mies vain katosi yhtäkkiä. Oltiin silloin tunnettu niin vähän aikaa että ajattelin että se ei vaan halunnut pitää yhteyttä.

Sitten kun hän viimein otti yhteyttä, niin hän kertoi että oli joutunut sairaalaan eikä ollut voinut tehdä mitään. Oli saanut vakavan sairaskohtauksen ja joutuikin sitten pitkälle sairaslomalle.

Mutta ei kai sentään kahta kertaa voi tapahtua samaa just mulle tai mun miesystäville siis?

Vierailija
15/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi itse soittaa hänelle vain kysyäksesi menikö reissu hyvin? Miksi sinun pitäisi odottaa hänen yhteydenottoaan? Jos olette kuitenkin tottuneet kommunikoimaan päivittäin niin aivan hyvin voisit nyt soittaa olettaen, että juhlat on jo ohi. (Edellyttäen tietysti, että et ole lähettänyt viikonlopun aikana jo kymmeniä tekstiviestjä.)

Vierailija
16/18 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin viesti mieheltä tuli silloin perjantaina mutta se loppui vähän kuin kesken ja jäin sit odottaamaan sille jatkoa. Mutta mitään ei ole kuulunut.

En mä taida soittaa.

Vierailija
17/18 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys kaikelle olikin se että kännykkä oli unohtunut kotiin. Oli kuulemma tullut niin kiire lähtö lauantaiaamulla. Että ei siitä varmaan olisi ollut haittaa vaikka olisin laittanut jonkun viestin. Mutta kyllä mua helpotti kuulla ja oon tavallaan tyytyväinen etten edes sanonut mitään, että miten voit unohtaa tms.

Ja ensi viikonloppu ollaan sit taas yhdessä. :)

Vierailija
18/18 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin jo juhlia seuraavana päivänä laittanut viestiä, että oliko hauska bileet. Ei se ole mitään kyttäämistä (imho), se on normaalia kanssakäymistä, varsinkin kun olet itse tuputtanut miestä juhliin niin ei pitäisi olla fiilistä, että kyttäät.