Kysymys naisille ja naisista ymmärtäville
Tiedustelisin seuraavaa: onko nainen sellainen olento, jota ei saa syttymään seksiin millään ilveellä, mikäli hän ei itse satu olemaan sillä tuulella? Ainakin oman 4 naissuhteeni perusteella sanoisin näin. Ei auta hieromiset, hivelemiset eikä siivoamiset - jos nainen ei seksiä itse juuri sillä hetkellä halua, ei hän sitä myöskään rupea haluamaan. Ja tämähän on tietysti erittäin turhauttavaa. Sitten kyllä jos nainen itse sitä haluaa niin kyyti kyllä on hurjaa, mutta muuten ei todellakaan.
Miksi teitä naiset on keskimäärin niin uskomattoman vaikea saada syttymään ja tekemään aloitteita?
Nimim. Epätietoinen vm. 87
Kommentit (33)
on sovittu, että annetaan, kun kumpi tahansa haluaa. Ei siis jätetä puutteeseen. Usein käy niin, että alkaa haluttaa oikein kunnolla. Ja tuo seksin toteuttaminen on ainakin meillä paljon muutakin kuin yhtymistä.
ainakin itsellä, miehenä, kun ei yhtään kiinnosta niin ei huvita "antaa" eikä todella edes pysty ainakaan yhdyntään koska ei seiso.
Suuseksiä ja dildoilua toki voin antaa, mutta naiselleni se ei oikein kelpaa yksistään.
Haluaisin antaa, mutta en halua ahdistua jos lähes pakotettaisiin seksiin.
Jos rakastaja raju saa naiselle tavallisesti orgasmin, niin silloin nainen yleensä antaa, kun tietää, että itekkin saa. Jos sitävastoin nainen ei nainnista tavallisesti heru mitään, niin tuskinpa intoutuu villinä persettä tarjoomaan, vaikka haluttaiskin.
naisen halut ovat riippuvaisia ovulaatiosta. Vain tiettyyn aikaan kuukaudesta tekee kunnolla mieli. Lääkitykset, mukaanlukien ehkäisyvalmisteet, voivat heikentää haluja.
Kaikki ovat tietenkin yksilöitä.
No en mä ainakaan kyllä tahdo syttyä jos ei sytytä jo valmiiksi. Eri asia olisi varmasti uuden tyypin kanssa, joka kiihottaa jo lähtökohtaisesti. Pitkässä suhteessa valitettavasti se toinen ei mitään suuria himoja saa syttymään...
Ja kylläpä kai se laatukin vaikuttaa. Jos seksistä saisi jotakin irti niin ehkä sitä haluaisikin joskus.
Puppua tuo, että pitkässä suhteessa ei toinen enää sytyttäisi. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta. Lapsiakin on. Olemme nyt kolmenkympin puolivälissä ja seksi vain paranee vuosi vuodelta. Ei sitä joka päivä ole kun pienet lapset vievät aika paljon tätä jaksuenergiaa, mutta silloin kun on, se on lähes aina taivaallista. Vaimoni saa useita peräkkäisiä, rajuja orgasmeja ja ejakuloikin tuon tuosta. Hän on muutoin hillitty, mutta puhuu seksin aikana rivoja ja voihkii joskus niin kovaa, että varmasti kuuluu naapuriin.
Ja syynä kas on se, että olen oppinut tuntemaan hänet läpikotaisin. Nainen on kuin herkkä soitin; häntä pitää opetella näppäilemään oikein. Ja se vie paaaa-aa-aaaljon aikaa, hyvä "mies vm. -87".
Rupean useinkin haluamaan miehen viettelyn takia. Hierominen esimerkiksi toimii, samoin muu hellyys. Suhteessamme on ollut aikoja,jolloin olen ollut aloitteelisempi osapuoli.
Kyllä nainen käyttää seksiä vallan näyttämisenä. Mies todennäköisesti aina valmis kun nainen sitä haluaa,mutta toisin päin ei toimi. Seksi on vallan väline naisille...
ihan yhtä samoin voidaan sanoa miehen käyttävän seksiä vallan välineenä, kun ilmaisee halunsa ja taivuttelee naista seksiin. Nainen voi kokea sen hyvinkin ahdistavaksi.
Ja reaalimaailmassa sama ilmaistaan, että halut eivät aina kohtaa ja pitää jutella asioista. Niinhän se toki onkin.
Kiinnostaneeko ketään, mutta minä olen juuri AP:n kuvailema nainen: silloin kun minä itse haluan seksiä niin tanner tömisee ja aitaa kaatuu, mutta muuten minua on kyllä hyvin vaikea saada sille tuullelle. Hieromisesta ja hellimisestä toki muuten pidän paljon, mutta eivät ne minua kiihota yhtää.
Kun herää naisen vierestä, niin sitä on heti oltava tuntosarvet tanassa. Pitää kuulostella ja tehdä havaintoja naisen eleistä ja ilmeistä.
Joskus voi ohimennne hipaista nisää ja sit taas tarkkana. Jos on vähänkin otollaan, niin sitten lisätään seksiin vihjaavaa toiminttaa. Voidaan esim. koitella munia naisen nähden tai veneilijät voi alkaa puhua veneen tapin paisumisesta tai laittamisesta reikään jne. Varovaisesti edeten otollaan oleva nainen suorastaan alkaa lopulta vongata munaa.
suuren totuuden suurelle joukolle miehiä ja naisia.
Ap:n kuvaama nainen kontrolloi täysin parisuhteen seksiä. Muodollisesti miehelle jää aloitteiden teko, vaikka tosiasiassa nainen tekee aloitteen antamalla vihreätä valoa miehen jollekin tunnusteluyritykselle.
Miehelle jää vain loputtomien aloitteiden teko ja pettymyksistä toipuminen ja naiselle valta valita haluaako seksiä vai ei (tai antaako joskus säälipilluä ettei mies menen ihan sekaisin).
Nuorena miehenä ap voi vielä vaihtaa muutaman kerran naista ennen kahleen tuloa jalkaan ja kokea ainakin vuoden/puolentoista aina uuden naisen kanssa tasapuolista seksielämää panovaiheen aikana, jolloin seksin saanti ei ole henkistä kerjäämistä.
Ja todella, vaikka kaikki naisten varmat vinkit olisi kunnossa (kotitöitä tehty, siisti koti, lapset nukkumassa, suihkussa käyty, kynttilät palamassa ja naisen suosikkiviiniä juodaan), niin tuolla ei ole muuta korrelaatiota kuin miehen pettymyksen määrään.
Taidan olla sitten poikeus, koska minä kyllä sytyn. Ehkä mukana on myös miellyttämisen halua. En halua että toinen joutuu olemaan ilman kun kerran haluttaa. Sehän on kiihottavaa olla niin haluttava. Toivoisin vain että mieheni joskus sanoisi sen minulle. Ällöttävin on hänen tapansa alkaa heilutella sohvalla jäykkää kalua ja pyytää istumaan sen päälle. Koskaan ei minun mieheni tuolla lailla mielistele ja kerjää minulta. Ilmeisesti olen antanut liian helposti ;)
Naisen ei kannata missään tapauksessa antaa helpolla ja heittää tavallaan rahaa kaivoon. Jos mies kerran epätoivoisesti haluaa pillua, niin kai se siitä nyt joutuu ja on valmis jotakin maksamaankin. Sehän on kysynnän ja tarjonnan laki.
Omassa suhteessa on vialla just tuo, että naista ei yleensä saa innostumaan yhtään millään, kaikki olen kokeillut mitä mieleen tulee. Vaikka miten kärsivällisesti ja taidolla yrittää lämmitellä, ei tapahdu mitään. Ja minulla on sentään kroppa ja ulkonäkökin kunnossa, enkä ole kädetön tai itsekäs seksissä.
Siinä sitten halukkaana lämmittelet toista, joka tekee kuitenkin lopulta ennemmin jotain arkirutiineja kuin siirtyy makuuhuoneen puolelle...