Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isän tupakointi voi vaikuttaa vauvaan?

Vierailija
13.03.2015 |

Mies siis tupakoi, mutta ei koskaan lapsen vieressä ulkona saatikka sisällä. Käy parvekkeella. Raskausaikana sai lopetettua puolivälin jälkeen eikä polttanut lähelläni, mutta sortui aloittamaan taas vauvan ollessa pieni.. mitä haittoja tästä voi olla lapselle? Hän haluaisi lopettaa polttamisen, mutta se on vaikeaa. Itse en polta. Voiko parvekkelta pöllähtävä tupakan löyhkä aiheuttaa lapselle jotain vaurioita, kuten hengitysoireita tai hedelmättömyyttä? Entä kun raskausaikana haistoin tätä hajua? savua siis ei tule sisälle, hajua vain. Mies pesee kätensä polttamisen jälkeen. Kysyn koska alkoi ahdistamaan. . Sori sekava teksti, kirjoitan kännykällä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia, astma, hajuaistin häiriöt, keuhkojen alikehittyneisyys, korvatulehdukset, nepsy-kehityshäiriöt, oppimisvaikeudet, muistisairaudet ja tourette ovat tyypillisiä ongelmia.

Vierailija
22/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei saa kavereita ja häntä kiusataan haisuliksi sekä päiväkodissa että koulussa 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei saa kavereita ja häntä kiusataan haisuliksi sekä päiväkodissa että koulussa 😭

Kaikki kysyvät yh-ap:ltä "Missä lapsen isä on?" kun tupakka-torvelo on kuollut keuhkosyöpään. 😭😭

Vierailija
24/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä suurin haitta on se, että lapselle on hankala opettaa että tupakointi on tyhmää ja vaarallista jos omassa perheessä poltetaan.

Jaa, omassa perheessäni tupakoitiin ja juotiin, mutta itse en tee kumpaakaan. Heikon ihmisen merkki, jos ei ole kasvaessaan kyennyt luomaan omaa persoonaansa, vaan on taantunut perheen malliin.

Vierailija
25/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tarkoitatko ettei tupakoivat naiset synnytä jos mies tupakoi . Siis että miehen kivekset olisi mukana jotenkin tässä tai maapallon yksikään tupakoiva ei olisi siis saanut lapsia.   Ollaanko taas halloween jutuissa ?    Aika monella tupakoivalla miehellä on lapsia montakin vähän siellä sun täällä ja niin on narkomaaneillakin.   Et voitsitko jotenkin hoitaa ton heikkohermoisuuden kuin sen että pitäisi väkisin synnyttää. Ei tarvi. 

Vierailija
26/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kysyvät yh-ap:ltä "Missä lapsen isä on?" kun tupakka-torvelo on kuollut keuhkosyöpään. 😭😭

Kuules halloween typerys .  Teet enemmän pahaa kuin hyvää.  Taidat itse kuolla tuberkuloosiin tai HIV . 

Vierailija
27/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota, niin miehen ei tarvii enää tupakoida. Lapsi hyötyy erotasta moninkertaisesti.

Vierailija
28/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kehitysvammainen.  Hanki ehkäisy .   Kun sinua ahdistaa niin siihen kyllä tarvit psykopaatin lääkkeet. .Pelkotiloihin . Ellet sitten pelkää jotain muuta kuten miestäsi tai itseäsi . 

Vierailija
29/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs rasistejatäällä on kun oikein kiusataan päiväkodissa jo. Itse käyttö bordelleissa päivällä. 

Vierailija
30/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barokin vaan ettei lapsesi saanut sukupuolitautia sinulta ! 

Vierailija
31/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergia, astma, hajuaistin häiriöt, keuhkojen alikehittyneisyys, korvatulehdukset, nepsy-kehityshäiriöt, oppimisvaikeudet, muistisairaudet ja tourette ovat tyypillisiä ongelmia.

Sukupuolitauti kuppa ja Covid se on syyliä kasvaa päähän vesipää ja sarvet . Mongoidi se muutenkin on . 

Vierailija
32/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja vielä ne kaikki tuhkarokot vesikauhu ja ihottumat . Siitä sait kun näit tupakoivan kaa! 

Vierailija
33/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan liiton tunnusmerkit Egyptistä.  Ilkeys ja pahuus . Vainoharhat . 

Vierailija
34/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanhaju tarttuu tosi tiukasti vaatteisiin, hiuksiin ja ihoon. Kun mies pitää vauvaa sylissä, lapsi haistaa tupakan. Isompana lapsi alkaa tupakoida hyvin todennäköisesti, koska haju on tuttu lapsuudesta. 

Itse en voi edes kuvitella pussaavani tupakoivaa miestä, yök.

Vierailija
35/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ja vielä ne kaikki tuhkarokot vesikauhu ja ihottumat . Siitä sait kun näit tupakoivan kaa! 

Nait. Miksi nait ilman ehkäisyä.    Kuka pakottaa synnyttämään. Ei isäksikään voi pakottaa.  Faaraoiden vitsaukset 6 varvasta , punkit , paarmat, heinäsirkat. Paiseet . Ota pari kissaa raapimaan kleopatran tyyliin. 

Vierailija
36/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ton keksi ettei saa polttaa ravintoloissa ?  Henkilökunta hyppää ulkona tupakalla ja asiakkaat. Oletteko aivan päävammaisia suorastaan tyhmiä !    Puolet asiakkaista lähti kokonaan . 

Vierailija
37/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja imettäminen tehdään siellä kotona . Otetaan mukaan tuttipullo missä sekä vettä että maitokorviketta tai lypsettyä maitoa .  KEHIVAMMAISET EI OSAA KÄYTTÄYTYÄ.     

Vierailija
38/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytkö varastettuja koruja oikein ?   Tuhoonvihittyä Mooses . 

Vierailija
39/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin se isäs vieraissa naisissa käynti vaikuttaa sinuun ja vauvaan kuin tupakointi.

Vierailija
40/42 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotikotona tupakoitiin aina sisällä ja autossa, usein monen henkilön voimin. Olen aina ollut harvinaisen terve ilman allergioita. En silti suosittele enkä itse polta. Mutta ei tarvi olla hysteerinen.