Jos inssi istuisi vieressäsi, kun ajat normaaliin tapaasi
Kommentit (31)
paitsi jos pitäis taskupysäkeerata.
Ajelen aikamoista ylinopeutta ja muutenkin"agressiivisesti".
Ajan ylinopeutta melko usein (=aina).
Lisäksi, jos pitäisi taskuparkkiin saada auto, niin siihen tyssäisi ainakin.
Sanottava on sekin kyllä, etten ikinä ole saanut ylinopeussakkoa :)
En. Ajan ylinopeutta melko usein (=aina).
Lisäksi, jos pitäisi taskuparkkiin saada auto, niin siihen tyssäisi ainakin.
Sanottava on sekin kyllä, etten ikinä ole saanut ylinopeussakkoa :)
niin saisin.
Jos lähdettäisiin muualle vilkkaampaan liikenteseen, jäisi saamatta.
Mutta ihmettelen edelleen, miten mulle silloin aikoinaan on voitu kortti antaa. Eniten olen oppinut pitkillä työmatkoilla, joita olen joutunut ajamaan yksinäni keskellä ei mitään ja toisaalta ihan vieraissa kaupungeissa. Ennen olin tosi arka kuski ja ikään kuin koko ajan odotin, milloin rysähtää. Työmatkat kuljen vieläpä vuokra-autoilla, joten ajamiseen on pakko todella keskittyä, koska autokin on ihan outo.
kera taitaisin saada. Kuulin C-korttia ajaessa siitä, miten tilannenopeus on liian kova. Toinen, mistä tuli noottia oli suojatiet. Kun sille suojatielle astumista _aikovallekin_ pitää antaa tietä, että menisi oikein.
Ajan liian lujaa joka paikassa. Muuten kyllä osaan kaikki autokoulujutut, kässärilähdöt ja taskuunperuutukset sekä AINA muistan pysähtyä ennen suojatietä jos viereisellä kaistalla pysähtyy auto. Kuinkahan moni av-ihminen tekee näin? Valitettavan moni ajaa pysähtyneen auton ohi ja aiheuttaa vaaratilanteen.
Siis kuka hiton inssi? Joku insinööri vai ei?
Katsastusaseman henkilökuntaa ne silloin olivat kun itse sain ajokortin. Tuskin insinöörejä ainakaan kaikki.
Normaalioloissa saisin. Itse asiassa huomaan usein arvioivani ajamistani niin, että totean erilaisten tilanteiden olevan vaaraa lisääviä tai konflikteja.
Tässä yhtenä päivänä kohelsin pariinkin otteeseen niin, että olisi tutkinnon vastaanottaja luultavasti puuttunut hallintalaitteisiin (lähinnä jarruihin) ja olisi jäänyt kortti saamatta.