Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa pulleat naiset rehellisesti kadehditteko hoikkia. Siltä vaikuttaa ainakin

Vierailija
25.08.2012 |

Olen hoikka ja urheilullinen ja pulleat naiset kohtelee minua usein töissä huonosti. Sama on toistunut eri työpaikoissa.Alan olla vakuuttunut, että kateudesta on kyse.

Kohtelu on esimerkiksi vähättelyä, virheiden etsimistä mun alemman työaseman korostamista joka käänteessä. Olen ystävällinen tyyppi, teen työt parhaani mukaan ja autan muita kun voin, joten kohtelulle ei ole perusteita.

Onko siis kateudesta kysymys, vastatkaa rehellisesti: ärsyttääkö hoikat naiset teitä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan meillä töissä?

Meillä on sellainen nätti, hoikka ja urheilullinen nainen toimistolla, joka tuntuu kaveeraavan enemmän miespuolisten työntekijöiden kanssa. Ei saa hommiaan oikein ajallaan tehtyä ja kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ulkonäkönsä puolesta.

Viimeinen lause ei ole edes omaa keksintöä, vaan satuin kuulemaan omaan työhuoneeseeni viereisessä neukkarissa käydyn keskustelun tämän urheilullisen, hoikan naisen ja työpaikkamme suosituimman miehen välillä. Tää sporttinainen oli tapansa mukaan tuonut palaveriin keskeneräisen työnsä kauheiden selitysten kera ja saanut siitä muiden edessä naispuoliselta esimieheltään moitteet. Moitteet oli tän sporttinaisen mielestä juuri esimiehen pulleuden syytä ja sen vuoksi, että tämä pullea nainen kadehti hänen täydellisiä muotojaan.

Yritin kovasti olla nauramatta, sen verran koomiselta tuo kuulosti. Olen itse samaa kokoluokkaa tämän sporttinaisen kanssa, joten en kadehdi hänen kroppaansa.

Vierailija
2/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 170cm/70kg, olne ihan mukiinmenevä. Hoikkus ei takaa kauneutta tai ihannekroppaa, itse arvostan sporttisuutta ja naisellisuutta samassa paketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei saa painoaan kuriin. Mutta mutta...en todellakaan työelämässä kohtele ihmisiä eri tavoin painoindeksin mukaan! Suoraan sanoen epäilen, että kyse saamaasi kohteluun on jotain muuta kuin paino. Miten se edes on mikään issue töissä?? Jos kyseessä ei ole nyt joku nuorisovaateliike tai vastaava, missä ulkonäkö on se juttu. Meidän keski-ikäistyvässä asiantuntijaorganisaatiossa ei ole tullut tämä aihe mieleen.

Vierailija
4/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei saa painoaan kuriin. Mutta mutta...en todellakaan työelämässä kohtele ihmisiä eri tavoin painoindeksin mukaan! Suoraan sanoen epäilen, että kyse saamaasi kohteluun on jotain muuta kuin paino. Miten se edes on mikään issue töissä?? Jos kyseessä ei ole nyt joku nuorisovaateliike tai vastaava, missä ulkonäkö on se juttu. Meidän keski-ikäistyvässä asiantuntijaorganisaatiossa ei ole tullut tämä aihe mieleen.

Vierailija
5/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti ja pyöreä.En haluais olla erilainen. Minusta laihat ovat ihan yhtä hyviä kuin minä.En tee eroa ulkonäön perusteella, tietenkään.

Vierailija
6/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja urheilullinen ja pulleat naiset kohtelee minua usein töissä huonosti. Sama on toistunut eri työpaikoissa.Alan olla vakuuttunut, että kateudesta on kyse.

Kohtelu on esimerkiksi vähättelyä, virheiden etsimistä mun alemman työaseman korostamista joka käänteessä. Olen ystävällinen tyyppi, teen työt parhaani mukaan ja autan muita kun voin, joten kohtelulle ei ole perusteita.

Onko siis kateudesta kysymys, vastatkaa rehellisesti: ärsyttääkö hoikat naiset teitä?

Haluasin olla normaalipainoinen.

En silti ole kellekkään ilkeä, oli elopaino mikä hyvänsä.

Vierailija
7/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma valintahan se on ollut pitää näitä läskejä yllä. Olen tarkka muodoistani. Pidän rinnoistani, enkä halua laihtua, että niistä jää vaan pussit jäljelle. ;)

Jos joku hoikkeliini/lihavakin käy vittuilee ja muuten käyttäytyy kettumaisesti, niin varmasti saa isommin takaisin.

Vierailija
8/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko luulet, että kohtelusi johtuu ulkonäöstä? *megareps*

Pari viikkoa sitten olisin tarvinnut töissä avaimia. Avainten haltija keksi koko päivän syitä olla antamatta niitä minulle, välillä väityi, ettei niitä edes hänellä ole. En voinut tehdä työtä kunnolla ilman avaimia. Pyysin monennen kerran ystävällisesti ja taas alkoi tympeä selitys, kunnes huomasi miespuolisen esimiehen seisovan vieresdä ja hoplaa! avaimet järjestyi mairean hymyn kera. Oli pullea nainen kyseessä. Eikä ole eka kerta kun vastaavaa tapahtuu. Mua on myös haukuttu esimiehille selän takana. Kerran yksi niistä kuunteli naisen valitusta hetken ja sanoi sitten: "Keskity omiin töihisi". Vieläkin olen tuosta kiitollinen, varsinkin kun sain sen jälkeen olla rauhassa.

Vierailija
9/48 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juuri lihavat olisivat minua kohtaan ilkeitä.

Vierailija
10/48 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kadehdi sinua tippaakaan, todennäköisesti, jos oikeasti näytät minun silmiin hyvältä noin kokonaisvaltaisesti, niin ihailen. Tietyn tyyppisiä ihmisiä saatan kadehtia, mutta siihen tarvitaan sellaiset kriteerit, että en ala niitä luettelemaan, liian yksityiskohtaista. Mutta en heitäkään aggressiivisella tavalla kadehdi, vaan vähän vitsillä. Olen ollut laiha itsekin, ei se mikään nirvana ole.

Vierailija
11/48 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten hoikkakaan, enkä kadehdi koska olen ihan hemmetin viehättävä tällaisena. :) Kaikki on ihan tasa-arvoisia kropasta riippumatta.

Vierailija
12/48 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyyttä ja neuvottelutaitoja kylläkin.

Vierailija
13/48 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäasialliseen kohteluun. Tekstisi huutaa itseriittoisuudellaan. Mietipä vähän omaa suhtautumistasi työtovereihisi ja pyri muuttamaan asennettasi. Toisia et voi muuttaa.

Vierailija
14/48 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa kadehtia keneltäkään yhtään mitään, päässäni on kaiketi joku vamma.

Olen todella pullea 163cm/85kg, viimeisen puolen vuoden aikana olen taas kerran kauhealla työllä saanut pudotettua 7kg, juuri perjantaina kävin hoikan noin 175cm/60kg työkaverin kanssa mielenkiintoisen keskustelun painonpudotuksestani, hän totesi että älä nyt kauheasti enää pudota et ole enää sama "Kaisa" kuin pikkuisen pulleana. Paino on ainoa asia, jossa hän voi päteä minun rinnallani ja hän tietää sen. Enkä nyt väitä, että olisin joku loistoyksilö muillakaan elämän alueilla.

Vierailija
15/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai olen vähän pullea. 170cm ja paino 70kg. Minä en yleensä mainitse kuin aiheesta eli jos toinen tekee työnsä huonosti, sanon siitä.

Mutta jos tämä työntekijä on laiha ja kaunis, hän suuttuu ja sanoo, että minä olen vain kateellinen ja jatkaa töiden tekemistä huonosti.

Pitää varmaan sanoa laihalle työkaverille, että jos hän huomauttaisi asiasta, se menisi paremmin perille.

Vierailija
16/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pullea nainen, eli siis näkymätön ja vailla ihmisarvoa

Vierailija
17/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin kovasti olla hoikka. Olen pullea. Mutta en missään tapauksessa kadehdi, koska harva hoikka on kokonaisuudessaan kadehdittava. Minä tiedän, että olisin niin tyrmäävä, jos vain itsekuri olisi parempi... Olen siis tyytyväinen itseeni, pidän itseäni "erinomaisen" ja ainoastaan paino on ongelma. Miten tämän nyt selittäisi? Jos katson hoikkaa työkaveriani, niin saatan miettiä korkeintaan, kuinka kaunis ja hienoissa vaatteissa olisin tuolla kropalla ja kääntäisin kaikkien päät...:)

Pari ystävääni ovat myös pulleita ja kummassakaan ei näy yhtään tuollaista ajatusta. Varmaan jotkut on kateellisia ja itse huomasin merkillisen ilmiön, että laihtujaa kadehditaan ennestään hoikkaakin enemmän. Onnistunut laihtuja herättää muissa palleroissa enemmän kateutta ja jotkut valmiiksi hoikatkaan ei tykkää, että "joku tunkeutuu reviirille".

Vierailija
18/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten itse suhtaudut näihin joiden koet tai luulet kadehtivan sinua?

Mua ei ainakaan ärsytä ihmisten ulkonäkö enkä ole kateellinen siitä. En tosin kovin pullea olekaan, ennemminkin urheilullinen, roteva ehkä.

Kaikki ei vaan tuu keskenään toimeen. Toiset ei ees yritä, siitä voi olla kysymys. Ovat v-mäisiä luonteeltaan.

Vierailija
19/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pulleuteen taipuvainen, eli joudun tekeen ihan ...tisti töitä pysyäkseni normaalipainoisena.

Kadehdin aivan älyttömästi niitä hoikkia, jotka voi vetää pizzaa joka viikko ja pysyä edelleen hoikkina.

Vierailija
20/48 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kadehdin hoikkia hoikkuuden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä