Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen käyttää Desigualin vaatteita?

Vierailija
25.08.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippitädit? Ne samat, jotka käyttävät el naturalistan kenkiä.

Olenko hippi?

Ja sitä paitsi El Naturalista ja Desigual ovat kuitenkin kohtuu hinnakkaita, vaikkeivät mitään luksusmerkkejä olekaan.

Sanoisin, että sellainen 35-60-v. nainen, joka joko on rennon railakas, tai ainakin haluaisi olla. Käy Porin jazzeilla ja tykkää matkustelusta.

Vierailija
22/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko hippi?

Hihhuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka uskottelee näyttävänsä Desigualin vaatteet päällänsä ikäistänsä nuoremmalta. Laatutietoinen, tietynlaista homssuista tyyliä hakeva nainen. Nainen, joka unelmoi varakkaasta liikemiehestä, jossa on on rockia kuitenkin sen verran, että Harrikka löytyy tallista.

Vierailija
24/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaisi olla oikea hippi, muttei uskalla ja tyytyy keskiluokkaiseen homssutyyliin.

Vierailija
25/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoin, puuhakas ja suht räväkkä 35-45v nainen.

Itselläni ei ole mutta ne on mielestäni kivoja väripilkkuja satunnaisesti nähtynä.

Vierailija
26/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pukeutuu ihminen, joka haluaa näyttää elävältä maatuskalta:

http://www.zalando.fi/desigual-amy-neuleet-punainen-de121i01x-302.html

Vierailija
27/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mitkä olen ostanut, ovat olleet vaan jotenkin niin "omia". Ehkä vähän shokeerausta, mutta se kuuluu aina omaan tyyliini. Ei mitään liian räikeää kuitenkaan.

Olen 48, enkä tietenkään kuvittele vaatteiden tekevän minusta nuoremman näköistä... höh. Miksi minun edes pitäisi näyttää nuoremmalta, olen aika tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen.

Vierailija
28/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan boheemi tai hippihenkinen.

Vierailija
29/42 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus: AMK

Ala: IT

Lapsia: 1

Auto: Volvo

Ikä: 38

Haluatko tietää jotain muuta?

Vierailija
30/42 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2012 klo 19:29"]

avoin, puuhakas ja suht räväkkä 35-45v nainen.

Itselläni ei ole mutta ne on mielestäni kivoja väripilkkuja satunnaisesti nähtynä.

[/quote]

Olen 40 mutta en avoin, puuhakas enkä räväkkä. :D 2 lasta, keskituloinen, tekstiilisuunnittelija koulutukseltani. Tykkään värikkäistä vaatteista joskus, pääasiassa pukeudun kuitenkin mustaan. Desigualin vaatteista ne mustapohjaiset joissa on jotain väriä, on mun silmään kauniita. Niitä on pari tullut ostettua. 

Moni veikkasi että "hipit" pitävät näitä, hmm, ei... batikki ja solmuvärjäykset, kierrätys, hennaoranssi ja sammalenvihreä ovat hippijuttuja, mun mielestä nämä Desigualin on enemmän romantillisia kuin hippiaatteellisia. Osa kuvioista on 60-luvun hengessä, osa 70-lukuista, osa 1900luvun alusta art nuoveau -tapaista vähän modernisoituna (jaa kuka veikkasi että jotain tekotaiteellista ajatusta tän merkin suosijoilla olisi)

Mitään rokahtavaakaan en näissä näe...

Marimekkoa en omista yhtään, eihän se ole ollenkaan samantapaista, siitä puuttuu tuollainen romantillinen vivahde... Marimekko on pelkkiä blokkivärejä. Ja inhoan niitä huovutusjuttuja.

Vierailija
31/42 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2012 klo 19:16"]

Hippitädit? Ne samat, jotka käyttävät el naturalistan kenkiä.

Olenko hippi?

Ja sitä paitsi El Naturalista ja Desigual ovat kuitenkin kohtuu hinnakkaita, vaikkeivät mitään luksusmerkkejä olekaan.

Sanoisin, että sellainen 35-60-v. nainen, joka joko on rennon railakas, tai ainakin haluaisi olla. Käy Porin jazzeilla ja tykkää matkustelusta.

Tämä on täydellinen kuvaus :)

Vierailija
32/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea ha iloinen nainen joka on sinut itsensä kanssa. Väripilkkuja ei kaikki uskalla kantaa tai halua, kun eivät tunnu "omilta". Jokainen tyylillään. Aiemmin mulla perus mustaa ja valkoista mutta kun olen hieman kasvanut ihmisenä ja olen enämmän sinut itseni kanssa uskallan ja haluan käyttää myös iloisia värejä. Desigual ei ole hippimerkki vaan välimeren iloista hyrinää. Hipit ei käytä niin "kalliita" minun tietääkseni. Ja toki hippi voi käyttää Desigual myös..

Vierailija
33/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, asuin ennen englannissa ja käytin desigualia. SuomI on pilannut sen :/

Käyttää keski-ikäiset "erilaiset " (eli todellinen mitäänsanomattomat ) tavikset. On desigualilla värikäs paita mutta ikäluokkien farkut ja tukka homssuinen

Vierailija
34/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini, joka värjää aina hiuksensa punaisiksi. Sopii hyvin hänelle. Värikäs pakkaus. Itse ei pidä ko. merkin vaatteista.

Vierailija
35/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 25v käytän satunnaisesti desigualia. Löytyy vyö, laukku ja mekko. Jotkut niiden vaatteista menee vähän yli mutta osa taas on tosi hienoja.

Vierailija
36/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea ha iloinen nainen joka on sinut itsensä kanssa. Väripilkkuja ei kaikki uskalla kantaa tai halua, kun eivät tunnu "omilta". Jokainen tyylillään. Aiemmin mulla perus mustaa ja valkoista mutta kun olen hieman kasvanut ihmisenä ja olen enämmän sinut itseni kanssa uskallan ja haluan käyttää myös iloisia värejä. Desigual ei ole hippimerkki vaan välimeren iloista hyrinää. Hipit ei käytä niin "kalliita" minun tietääkseni. Ja toki hippi voi käyttää Desigual myös..

Värejä löytyy myös tyylikkäistä vaatteista. Desigualit on hirveän näköisiä. Samaan sarjaan menevät myös Indiskat.

Vierailija
37/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylitajuton.

Tai sitten sellainen jolla on rahaa ja haluaa, että kaikki huomaa sen.

No nuo nyt ei kovin kalliita ole kuitenkaan. :D Itselläni ei ole erityisemmin rahaa mutta desigual mahtuu kyllä budjettiin, tosin ostan vaatteita tarpeeseen enkä harrastuksena. Tyylitajuton olen varmaan, ei kiinnosta trendit eikä hömpötykset, käytän sellaisia vaatteita ja kenkiä joista itse tykkään.

Olen ihan tavallinen kohta nelikymppinen nainen, en mitenkään "räväkkä" tai hippi, mutta en tykkää niistä muodikkaista mustista rytkyistä ja olen kai sitten sen verran räväkkä ettei minun ole niitä pakko käyttää vaikka muut käyttävätkin.

Vierailija
38/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ostaa joitakin vaatteita. Mutta ovat liian kalliita.

Vierailija
39/42 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin ostaa joitakin vaatteita. Mutta ovat liian kalliita.[/quote

Mä olen tavallinen 46v. nainen.

Vierailija
40/42 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kuusikymppinen ja aion tilata verkkokaupasta ensimmäisen desigualini. Kun hiukset ovat jo harmaantuneet kauniisti niin värikäs, hauska t-paita tuo iloa ja pilkettä asuun. Ei kun lavatansseihin testaamaan huomataanko minut... 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi