Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diabeetikot tai diabeetikkojen vanhemmat

Vierailija
25.08.2012 |

miten te käsittelett neuloja, ampulleja jne niin että teillä ei haise insuliini?

Vai haiseeko teillä?

Meillä haisee, vaikka kuinka laitan neulat umpinaiseen neulasäiliöön. Tai ehkä se vain haisee mun nenässä, mutta minusta meillä haisee kuin vanhan ihmisen kodissa.

Mä VIHAAN sitä hajua!!! Miten sen saisi pois tai edes vähemmäksi??!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumppuun siirtymisen jälkeen haisee entistä enemmän. Vanhat insuliinisäiliöt haisee ihan järkyttävän paljon. Ne pitäisi aina heittää heti pois (siis ihan ulkoroskikseen asti) että saisi pidettyä hajua pois, mutta miten, kun ei niitä paljaaltaan voi sinne heittää, eikä todellakaan ole säiliöitä / purkkeja niin paljon että voisi joka toinen tai kolmas päivä heittää roskiin...

Vierailija
2/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mun nenä ei haista, ei kyllä ole mieskään maininnut vaikka sillä on tarkempi nenä. Eikä lapsetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä haise insuliini tai sitten olen niin tottunut hajuun, etten haista. Kynä/neulat käytössä. Neulat käytön jälkeen erilliseen rasiaan, joka on aukinaisena kaapissa, eikä sekään kyllä haise minusta mitenkään erityisesti.

Vierailija
4/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt insuliinia 30v ja kieltämättä eihän se parfyymille tuoksu. En vielä ole keksinyt keinoa miten löyhkän pystyisi hävittämään.

Vierailija
5/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mun nenä ei haista, ei kyllä ole mieskään maininnut vaikka sillä on tarkempi nenä. Eikä lapsetkaan.

Roiskuuko sulla sitä insuliinia jotenkin yli, kun vaihdat ampullia pumppuun vai miten niin voimakas haju on edes mahdollinen?

Vierailija
6/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä todella hajuherkkä, että kai se on vain kestettävä. Ja voihan olla, kuten aiemmin sanoin, että sen setin vaihdon yhteydessä haistetut hajut vaan "jää" nenään haisemaan.

aarrrgh

Vierailija
7/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä todella hajuherkkä, että kai se on vain kestettävä. Ja voihan olla, kuten aiemmin sanoin, että sen setin vaihdon yhteydessä haistetut hajut vaan "jää" nenään haisemaan.

aarrrgh

Vierailija
8/8 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aarrrgh