G: Minun edelle mieheni elämässä menevät...
P.S. lapset on selviö,jos teillä niitä on eli ei tarvitse mainita erikseen.
Kommentit (32)
mutta maine/ulospäin näkyvä kuva hänestä/meistä.
Vaikka yksittäisinä hetkinä tuntuu, että työ, niin tosiasiassa työtä tekee suodakseen MINULLE mukavan elintason.
Aika erikoinen näkemys. Kai se puoliso voi hyvin olla lapsia tärkeämpi ilman että siinä mitään "väärää" on.
toinen nainen meni mun edelle. unohti vaan sen kertoa. ja oli siellä jääkiekko, autot, tietokoneet.. aika paljon meni siis mun edelle. no on entinen jo..
Vaikea sanoa, kun en ole ajatusten lukija. Toivoisin että ainakin oman itsensä kehittäminen sekä introspektion, että harrastusten kautta koska ilman näihin panostamista henkilön oma identiteetti, johon rakastuin alkaa häipyä. Toivoisin myös että hänen työnsä menisi edelleni, koska se on tärkeämpää, kuin joku yksittäinen ihminen. Tosin ihan tavallinen palkkatyökin on yleensä helposti tärkeämpää kuin puoliso, koska ilman työntekoa eläminen on melko hankalaa.
Itse en kyllä oikeasti luokittele minulle tärkeitä asioita tärkeysjärjestykseen. Jos puoliso vaatisi jotain asioita lopettamaan tai radikaalisti vähentämään niin silloin pistäisin kyllä suhteen poikki mutta en tiedä kertooko tämä niinkään tärkeysjärjestyksestä, kuin siitä että pidän tällaista vaativia ihmisiä liian kypsymättöminä parisuhteeseen.
Usko Jumalaan
ja itselläni myös näin!
tämä on järjetöntä, typerää ja jopa sairasta.
sitten minä, sitten vanhempansa/veljensä, sitten harrastukset jne.. Eli minun edelleni menee vain lapset. :)
urheiluharrastukset ja urheiluohjelmat (erityisesti Urheiluruutu), omat kaverit ja kaljalla käynti. Onkin nykyään ex.
Ihanaa kääntää nykyään kanavaa kun Urheiluruutu alkaa ilma että kukaan huutaa :) Eikä onneksi ollut lapsia, juuri siksi että eihän hänellä riittänyt kiinnostus mihinkään oman itsen ulkopuoliseen.
Ja löysin uuden miehen, jolle minä olen tärkein. Joten sanon teille siskot, että vaihtamalla paranee kunhan ei uudestaan mene halpaan!
Äiti (jos äiti tarvitsee jotain, paikalle riennetään heti, mutta jos minä tarvitsen apua, niin asian voi siirtää kauas tulevaisuuteen)
Kaveriporukka
Auto
Tupakka
Urheilun seuraaminen
Kahvi
Oma aika (iltaisin ei voi arkena mennä minnekään ja sunnuntaisin ei voi tehdä mitään, koska pitää murehtia maanantaita, jolloin joutuu taas töihin)
Oma tahto (hänen asiat on tärkeitä ja toimitaan yleensä aina niinkuin hän haluaa)
Raha
Mutta tosin sietää paljon matkustusta vaativaa työtään, koska se on panostus tulevaisuuteen. Rahaa jää tosi kivasti säästöönkin.
Harrastaminen vie myös paljon aikaa, mutta tiedän sen olevna hänelle työn vastapainona oleva henkireikä. Saisin kulkea mukana harrastuksessa, mutta mua harvemmin huvittaa.
Meillä ei ole lapsia, mutta jos niitä saadaan, uskon miehen olevan paljon kotona.
Mä voisin lyödä tonnista vetoa, että päin vastoin, isukkia näkyy kotona entistä vähemmän, jos on jo tottunut tuollaiseen meininkiin.
Sano yksikin syy, miksi mies alkaisi olla enemmän kotona? HUutava kakkakäärö on harvasta miehestä uskomattoman ihana ja hyvä syy alkaa olla kotona!
ja ennen myös kaverit, mut on hieman aikuistunut. Urheilusta ei tingi, enkä vaadikaan, on ihan kamala jos ei pääse lähes joka päivä urheilee. Muut harrastukset ei mene edelle.
(sanoo, ettei hänellä muuten ole meille muillekaan mitään annettavaa).
Huolehtii itsestään joogaamalla, uimalla ja saunomalla.
Muuten vaikea arvottaa. meidän (lapset ja minä) lisäksi mieheklleni on tärkeitä lapsuuden perhe, lukeminen ja koirat.
1. pelaaminen
2. sukulaiset (ei kaverit)
3. alkoholi
4. oma aika
5. nukkuminen
6. raha
7. ehkä puoliso (jos on semmosella tuulella)
8. ehkä lapset (jos on semmosella tuulella)