Voiko tulla raskaaksi, jos mies vetää siittimen pois ennen siemensyöksyä??!
Mun käsityksen mukaan Ei voi! Koska ennen siemensyöksyä ei voi tulla siittiöitä ja raskauteen tarvitaan siitiölasti kuitenkin.
Olen ollut yhdynnässä sillai ilman ehkäisyä kyl ja odottelen menkkoja.
Kommentit (35)
mutta kyllä ainakin tyhmältä tuntuu tuommoinen seksi...En viitis oman mieheni kanssa ruveta mihinkään yhdyntään, jos tuo olis ehkäisykeino!
mutta meillä ainakin toiminut jo 3v. Ja sitä ennen 2v. Kun haluttiin vauva, meni kaksi kuukautta niin olin raskaana ja silloin siis mies laukesi sisään. Meillä ainakin toimii. Raskaus ei olisi katastrofi joten siksi käytämme tätä keinoa. En halua syödä hormoneja eikä kumpikaan meistä halua käyttää kondomia.
keskeytettyyn yhdyntään ehkäisynä luottavaa miestä?
Isäksi.
ennen vanhaan joka talossa oli 8 penskaa?????????????????????????????MIETI TÄTÄ!!!!!!
Me on tosin käytetty 9kk keskeyettyä yhdyntää "ehkäisynä" esikoisen ja keskimmäisen välillä. Sitten kun haluttiin toinen lapsi, sai raskaus alkunsa ekasta kierrosta (kuten esikoinenkin aikoinaan). Raskaus ei kuitenkaan olisi ollut katastrofi tuossa vaiheessa, kun keskeytettyä käytettiin.
Nyt kolmas on 1kk ikäinen ja keskeytetyllä mennään... Kondomit ei kiinnosta, kun muutenkin on niin kuiva ja muuta ehkäisyä ei olla ehditty hankkimaan. Hormonikierukan kyllä laitatan, kunhan jälkitarkastukseen asti pääsen.
Mitä ihmettä? Siemennestettä tihkuu peniksestä jo kauan ennen siemensyöksyä ja niissä ns. touhutipoissa on ihan tarpeeksi siittiöitä aiheuttamaan munasolun hedelmöittymisen.
joku aika sitten uutisoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan ns. touhutipoista ei voi tulla raskaaksi. Tosin otanta oli pieni ja uskoo ken tahtoo.
jo yhdestä ja ensimmäisestä työnnöstä, mulla kävi niin ja muita kertoja ei ollut.
Tuleeko raskaaksi jos laukeaa naisen sisälle, mutta nainen syö e-pillereitä
Jos se ei olisi mahdollista, eikös suurin osa ehkäisyvalmisteista olisi silloin tarpeettomia?
Itseasiassa mälleistäkin voi päästää turvallisesti puolet sisälle. Viimeinen tippa on ratkaiseva.
Kiinalaiset on käyttänyt anaaliyhdyntää ehkäisykeinona. Ehkä se sopisi sinullekin.
Ei tietenkään voi tulla lisäksi Porvoossa voi roiskia huulille ja dippailla vielä pari kertaa sisään-ulos, koska ei tullut sisään.
Oi tietämättömyyden jumala. Pysäytä tämä hulluus.
Vuonna 2016 tällainen kysymys
Voi voi sentään
Voi voi
Tämä selittää pitkälti vahinkolapset, abortit. Kuka mies nyt makeimmalla hetkellä vetäisi oikeasti kullinsa pois.
Siemensyöksy tapahtuu useammassa ryöpäsyksessä, se ensimmäinen riittää tekemään sinut raskaaksi ja luulet että mies lauksesi lakanoille kun sitä satsia tulee lisää kun vetää siittimen ulos.
Jos olet ottanut mieheltä suihin tai tehnyt käsitöitä tiedät että puhun totta.
Pelaat venäläistä rulettia.
AP testaa tätä nyt meidän puolesta, kuullaan varmaan myöhemmin, että sisälsikö.