Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-Aho tehnyt Suomen ja suomalaisten eteen enemmän kuin moni muu

Vierailija
24.08.2012 |

Olen sitä mieltä, että Halla-Aho on tehnyt enemmän eduskunnassa suomalaisten eteen kuin muut poliittiset broilerit koko uransa aikana.

Terkkuja Irlannista, vielä 5 vuotta täällä ja sitten taas Suomeen ja toivottovasti johonkin muuhun kuin nykyisen kaltaiseen poliittiseen broileri-Suomeen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kirjoiteta noin.

Vierailija
22/25 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi älykkäimmistä kansanedustajista, joita meillä on koskaan ollut, ja hän on eduskuntatyössään tuonut aivan uuden ulottuvuuden Suomen politiikkaan: hallitsemattomasta maahanmuutosta on vihdoinkin alettu keskustelemaan hieman entistä avoimemmin.

Lapsemme tulevat kiittämään ja kunnioittamaan Halla-ahoa hänen rohkeudestaan ja selväjärkisyydestään.

Onko älykkyyttä kertoa julki mielipiteensä, että jotkut tietyt naiset sietävät tulla raiskatuksi, ja, että Kreikan ongelmat ratkaistaan tankein? Näinkö toimii älykäs valtiopäivämies? Ainakaan minun käsitystäni älykkyydestä, saati hyvästä ihmisestä ei tässä näy. Kyllä eduskunnassa on ihan oikeasti älykkäitä ja sivistyneitä on edustajia. Olen tavannut heistä monia. Montakos sinä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vain lisännyt suomalaisten pahaa oloa! Mies itsekin oikein huokuu sitä. Kehottaa ihmisiä vihaamaan toisia niin sillä asiat paranee! Just joo...Käsittämätöntä, miten paljon hänellä on "ihailijoita". Niin noh, saahan monet vangitkin kymmeniä kirjeitä rakastuneilta naisilta....

Vierailija
24/25 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi älykkäimmistä kansanedustajista, joita meillä on koskaan ollut, ja hän on eduskuntatyössään tuonut aivan uuden ulottuvuuden Suomen politiikkaan: hallitsemattomasta maahanmuutosta on vihdoinkin alettu keskustelemaan hieman entistä avoimemmin.

Lapsemme tulevat kiittämään ja kunnioittamaan Halla-ahoa hänen rohkeudestaan ja selväjärkisyydestään.

Onko älykkyyttä kertoa julki mielipiteensä, että jotkut tietyt naiset sietävät tulla raiskatuksi, ja, että Kreikan ongelmat ratkaistaan tankein? Näinkö toimii älykäs valtiopäivämies? Ainakaan minun käsitystäni älykkyydestä, saati hyvästä ihmisestä ei tässä näy. Kyllä eduskunnassa on ihan oikeasti älykkäitä ja sivistyneitä on edustajia. Olen tavannut heistä monia. Montakos sinä olet?

Noin H-a ei ole sanonut. Olet itse tyhmä, et ymmärrä edes lukemaasi

Vierailija
25/25 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho: hehehrhehe HEH!

Hiiri, ei mies.