Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JIPPIII!!!!

Vierailija
24.08.2012 |

Kirppis viikko tuotti about 550euroa tuottoa, jihuu!!! Toka viikko olisi vielä edessä, mutta tuskin siitä nyt ensimmäisen kaltainen tulee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat olet saanut. Mutta paljonkohan olet laittanut alunperin rahaa tavaroihin mitä olet myynyt? Itse olen saanut viikosta yleensä jotain 140€. Tyytyväinen olen ollut summaan.

Vierailija
2/2 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt aikoinaan. Myin lapsen pieniä vaatteita, omia äitiysvaatteita sekä tavaroita (ml kenkiä), joita ei ole käytetty vähintäänkään 5 vuoteen. Lisäksi myin sellaisia tavaroita, joita suku/tuttavat meille kantaneet eikä ne ole ikinä päässeet käyttöön. Eli lähivuosien hankinnoista ei ole kyse noita äitiys- ja lapsenvaatteita lukuunottamatta. Lisäksi lapsen vaatteet on ostettu kirppareilta sekä lähes aina alesta. Asuinpaikkakunnallani vain ei oikein ole kirpparitarjontaa, sillä nytkin oman pöytäni lisäksi vain yhdessä pöydässä oli muutamia lapsen vaatteita, jotka oli saman kokoisia kuin omalla pöydälläni. Joskus vain täytyy tyhjentää varastoa, vaikka paljonpa siellä ei usein meillä ole, sillä emme kumpikaan miehen kanssa tykkää tavarapaljoudesta eikä sitä ostella.

Yhden isomman yksittäisen tuotteen tosin myin, se oli 80euron arvoinen. Muut pääosin max 10eur.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi