Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kauhea vaimo!

Vierailija
24.08.2012 |

Mulla on kiva, hyvä ja kunnollinen mies. Rakastaa minua ja lapsia, viettää meidän kanssa aikaa, on hellä ja huomaavainen. Käy töissä, huolehtii itsestään, on komea. Tekee kotitöitä siinä missä minäkin, tukee minua kaikessa misdä tarvitsee, on huumorintajuinen, osaa myös keskustella aiheesta kuin aiheesta. Seksiä on sopivasti ja sängyssä ottaa mut huomioon.

Mutta minä. Passuutan itseäni, laiskottelen, kitisen milloin mistäkin, vaadin aina pikkasen enemmän. Olen mustasukkainen, haastan riitaa, haaveilen salaa pettäväni miestäni tai jättäväni hänet.

Mikä ihme mättää? Miksiköhän olen tällainen paska?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksen osaa olla onnellinen onnestani!

Vierailija
2/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on liian kiltti ja siksi vähän tylsä? Tunnistan kyllä vähän itseni, tosin en ole koskaan haaveillut pettämisestä tai jättämisestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minä... :) Mies on kylläkin kaiken ton lisäksi T-Y-L-S-Ä... Ei yhteisiä menoja enää yhtään, eikä humorintajutkaan kohtaa.. Päällisin polin täydellinen paketi, mutta...

Vierailija
4/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies ei ole tylsäkään, huumorintajut osuu kohdalleen, mutta yleensä alan vetää homman jotenkin vittuilun puolelle. Onneksi n käy baareissa, kännissä varmaan lankeaisin!

Vierailija
5/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukava ihminen kaikille muille paitsi miehelleni enkä osaa sanoa tähän mitään syytä. Päätän aina, että huomenna muutun, mutta en vain saa muutettua itseäni. Jos olisin mieheni niin jättäisin minut.

Vierailija
6/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten enää järkeä olla yhdessäkään? Sitä olen itse oman elämäni kohdalla miettinyt... Oletteko miettineet eroa? mikä estää? Minua varmaan lähinnä muutoksen pelko, olemme olleet 16-vuotiaista..

Vierailija
7/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä kyllä petän..

Vierailija
8/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli aiemmin ihana, melko täydellinen mies.

Sitten halusin seikkailua ja jännitystä yms. ja jätin mieheni.

Ja kyllä on kaduttanut. Seikkailua ja jännitystä kyllä löytyy, saan nykyään esim. jännittää sitä, tuleeko mies kotiin vai ei, milloin, missä kunnossa.

Hoitaako hän asiat jotka lupaa, vai jääkö ne taas minun hoidettavakseni. Mun on myös täysin turha odottaa että mies tekisi mitään minun eteeni, saan olla kiitollinen, jos hän ei asetu poikkiteloin jos mä itse haluan tehdä jotakin (ihan vaan vaikka remontointia kodissamme).

Kai tää oli mulle ihan oikein. Joskus ei osaa arvostaa sitä mitä on, ennenkuin sen menettää.

Vierailija
9/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisit vaan kuinka moni haluaisi olla sun paikalla.teillä on luultavasti jännitys postunu suhteesta jota haet mahdollisesti pettämis haaveilla tai riidan haastamisella..mutta oletko ajatellut että nämä uppoo ehkä muutamasti mieheesi mutta entäs kun hänelle riittää tämä sun käyttäytyminen ja itse jättää sinut niin osaat arvostaa nykyisia asioita sitten paremmin..koska mies ei näytä sulle elämän huonoja puolia et osaa arvostaa hyviä..

Vierailija
10/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa ihmetellyt, miten mies pysyy selväjärkisenä vaimonsa kanssa, kun saa paskaa niskaan koko ajan, vaikka tekee kaikkensa vaimonsa ja perheensä eteen. No, lankesi sitten pettämään tuota unelmavaimoaan... Enkä luule nappaavani tuota miestä, mulla on omakin perhe ja mies. Mutta ehkä teidän miehillä on jotain omaa kivaa, jonka avulla kestävät.

Vierailija
11/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa ihmetellyt, miten mies pysyy selväjärkisenä vaimonsa kanssa, kun saa paskaa niskaan koko ajan, vaikka tekee kaikkensa vaimonsa ja perheensä eteen. No, lankesi sitten pettämään tuota unelmavaimoaan... Enkä luule nappaavani tuota miestä, mulla on omakin perhe ja mies. Mutta ehkä teidän miehillä on jotain omaa kivaa, jonka avulla kestävät.

kohtele miestäni huonosti, olen vain miettinyt suhteen jatkoa kun kaikki yhteinen on kaikonnut... Mistä tietää milloin erota?

Vierailija
12/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö viisaat vastausta yllä olevaan kysymykseen?

Vierailija
13/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisit vaan kuinka moni haluaisi olla sun paikalla.teillä on luultavasti jännitys postunu suhteesta jota haet mahdollisesti pettämis haaveilla tai riidan haastamisella..mutta oletko ajatellut että nämä uppoo ehkä muutamasti mieheesi mutta entäs kun hänelle riittää tämä sun käyttäytyminen ja itse jättää sinut niin osaat arvostaa nykyisia asioita sitten paremmin..koska mies ei näytä sulle elämän huonoja puolia et osaa arvostaa hyviä..

Oma lapsuudenkotini oli todella ongelmainen, ja itse olin hyvin epätasapainoinen, kunnes tapasin mieheni. Hän "rakasti minut ehjäksi" ja vuosia olin todella onnellinen. Nyt ihan kuin en enää kestäisi tätä tasapainoista elämää, veri vetää sen "jännittävän" eli oikeasti aika kamalan elämän suuntaan. Eihän tässä ole mitään järkeä! Taidan pistää koneen kiinni ja pyytää miehen vaikka saunaan.

Vierailija
14/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miulaki ol just tämmönen vaimo,joka asiasta kitis ja natis.asiat oli hyvin,mut mikään ei vaan riittäny. no muille tuntuu kelpaavan,olen toisten naisten mielestä oikea ihanne mies ja varmaan olenki. voipihan parisuhdetta ylläpitää uusilla ideoilla ja asiolla.ei saa tylsistyä!!!,kumpikaan. yhdessä kulkien. T.Mies 35v.

Vierailija
15/15 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsuudenkotini oli todella ongelmainen, ja itse olin hyvin epätasapainoinen, kunnes tapasin mieheni. Hän "rakasti minut ehjäksi" ja vuosia olin todella onnellinen. Nyt ihan kuin en enää kestäisi tätä tasapainoista elämää, veri vetää sen "jännittävän" eli oikeasti aika kamalan elämän suuntaan. Eihän tässä ole mitään järkeä! Taidan pistää koneen kiinni ja pyytää miehen vaikka saunaan.

hankaluuksien perään... mulla aivan sama juttu. Ihana rakastava mies, joka hemmoittelee pilalle. Itse kuitenkin haikailen niiden paskarenttujen perään, joiden jälkeen olin lähes ranteet auki. Ikinä ei ole hyvä olla siinä missä on. Enkä ole enää ollenkaan varma, että osaankohan rakastaa.

tämmöst se on!