Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi pahempi perus-wt vai akateeminen wt

Vierailija
24.08.2012 |

nyt kun kaikilla halukkailla alkaa olla koulutus niin paljastuu, ettei sen myötä olekaan automaattisesti sivistynyt ja hyvätapainen... harva se päivä saa ällistellä että miten lääkärit, juristit, kauppatietelijät jne. ovat nykyään tuollaisia.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen suunnattomalla työllä, opiskelulla ja uhrauksilla noussut sosiaaliluokan ylöspäin. nyt tilanne on juuri tuo, että en sopeudu nykyiseen ympäristööni, mutta kun käyn entisellä kotipaikkakunnallani, en sovi sinnekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän