Onko kukaan muu näin kusessa? Lääkeriippuvainen
olen kai.
Päivän kohokohta on ilta kun olen saanut lapset nukkumaan ja saan ottaa unilääkkeen.
Odotan jo iltaa maltamattomana heti töistä päästyäni. Tekis mieli laittaa lapset jo kuudelta nukkumaan tai mieluummin jo heti iltaruuan jälkeen. Venytän väkinsin iltaa klo 19 asti, jolloin lapset laitetaan iltapesulle ja iltapalan jälkeen nukkumaan.
Yritän olla rauhallinen enkä hoputa, mutta hermot menee jo venyy iltamenot liian myöhään tyyliin klo 21 asti.
Pakko ottaa lääke jo klo 21 mennessä muuten on tokkurainen vitutus aamulla.
apua! en siedä tätä.
Kommentit (10)
Yritä ensiksi vähentää annostusta.
samassa tilanteessa... odotan ilta 21 että saan otettua lääkkeen ja tunnin päästä tai puolentoista nukun kuin tukki... ihanaa...
Mäkään en enää edes uskalla yrittää mennä nukkumaan ilman nukahtamislääkettä, paitsi joskus kun tiedän että seuraavana päivänä ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja voin vaan lojua sohvalla koko päivän jos en oo saanut yhtään nukuttua.
ketipinor 100mg ja kohta pääsen sänkyyn... mustakin tulis hullu jos en sais nukuttua :)
t. jo aikaisemmin vastannut joka otti jo lääkkeen
En herää aamulla ennen kuin olen ottanut sellaisen, sitten pitkin päivää 1-2. Lumevaikutusta kai jo osin, mutta piristyn, olen iloinen ja nauravainen...
Tramal, lyrica, tenox ja stilnoct.
No rämmin irti siitä suosta.
Pari iltaa oli vieroitusoireita, sitten ihana vapaus.
ketipinor 100mg ja kohta pääsen sänkyyn... mustakin tulis hullu jos en sais nukuttua :)
eli serquell annos oli 1400mg eli käytetty vähän eri tarkoitukseen kuin sulla :)
50mg:lla saan nukuttua hyvinä öinä... mutta otan helposti 100 koska tiedän että nukun paremmin...
t.100mg
Hakeudu hoitoon