Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyviä ja kestäviä lastenvaatemerkkejä! :)

Vierailija
24.08.2012 |

Meillä käytetään nykyään aika paljon Lindexin vaatteita, mutta olen pettynyt niiden hinta-laatusuhteeseen. Osaisitteko suositella hyviä ja parempilaatuisia lastenvaatteita jotka eivät olisi hirveän kalliita silti? Onko sellaisia? kiitos!! :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Tuttan vaatteet ovat aivan ihania! Kestäviä, mutta eivät hirmu kalliita. Kalliimpia toki kuin H&M:n vaatteet mutta ehdottomasti kestävämpiä. Esim. puolipotkareiden hinta taitaa olla siinä 10€ paikkeilla. Tuttaa löytyy esim. Sokokselta ja Halpa-hallista.

Vierailija
22/27 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ostais lapselle noin kalliita merkkejä mitä ootte luetellu. Mikään merkki ei suojaa repeämiseltä tai tahraantumisella ja meilestäni lapsen kuuluu saada leikkiä.

Eihän merkki tahraantumiselta suojaakkaan, mutta kun ne tahrat voidaan pestä pois. Jos tahraisen vaatteen pesee suurinpiirtein heti, siitä tulee puhdas. Lisäksi on olemassa sappisaippuaa yms. jolla tahrat lähtevät.

Revenneitä merkkivaatteita ei ole meillä ollut koskaan. Ja tyttäreni ei ole mikään pikku prinsessa, vaan ennemmin Peppi Pitkätossu. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.

Juuri sinunkaltaiset etsivät näitä merkkivaatteita halvalla kirpparilta. Sitten kelpaa, eikö vain? Hyvä että me muut ostetaan ne uutena, saavatpahan sinunkin lapsesi joskus kunnon vaatteita. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Tuttan vaatteet ovat aivan ihania! Kestäviä, mutta eivät hirmu kalliita. Kalliimpia toki kuin H&M:n vaatteet mutta ehdottomasti kestävämpiä. Esim. puolipotkareiden hinta taitaa olla siinä 10€ paikkeilla. Tuttaa löytyy esim. Sokokselta ja Halpa-hallista.

Tutan vaatteissa on rumat kuosit. En tykkää yhtään.

Vierailija
24/27 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut meidän nyt 1-v pojalle vaatteita lähinnä pop:sta, Benettonilta, Espriltä ja Zarasta. Perusvaatetta myös Lindexiltä ja KappAhlilta.

Minä olen eri mieltä Lindexin kestävyydestä. Minä olen löytänyt sieltä vauvalle ihan kelpo käyttövaatetta. Bodyt ja muut trikoot ovat parempia kuin Kappahlilla tai varsinkaan Henkkamaukalla. Olen tosin valinnut sieltä lähinnä yhtä ja samaa raitabodyä, joten varmasti sielläkin on huonolaatuisia. Mutta niitä en osta.

Nopeasti kasvavalle vauvalle en pienimpiä kokoja juuri ostanut kalliista merkeistä, ne kun menivät muutamassa viikossa pieniksi. Nyt on jo eri asia, kun ostan vähän isompaa kokoa, jota voi käyttää pidempään. POP:n vaatteet ovat kyllä tässä ylivertaisia. Myös ulkovaatteet haluan ostaa laadukkaina, eli POP:sta. Sen sijaan kesäksi ostin kivoja teepaitoja myös Zarasta. Ihan hyvin kestivät lyhyen käyttöiän.

Ja hienosteluvaatteita juuri voi ostaa huonompilaatuisina, jos nättejä löytyy. Niitä ei montaa kertaa ehdi pitämään.Toki ostin muutaman Mayoralin hienomman paidan juuri. Niissä vain oli ongelmana hankalasti pesua kestävä kirjottu kuvio. Eli näitä en pidä arkipäivänä pojalla.

Olen päätynyt siihen johtopäätökseen, että taidan keskittää ostokset pop:iin. Vähemmän vaatteiden määrää ja pesen useammin sitten.

Vierailija
25/27 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairaan hyvin, värit kestäää ja eivätkä veny aivätkä vanu, saa pestä kuudessakympissä. Lisäksi meillä st. Oliverin ja Espritin vaatteita, vain hyviä kokemuksia. myös Lindexillä on osa todella hyviä ja laadukkaita vaatteita, esim. FIX-sarjan vaatteet.

Vierailija
26/27 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvussa kiertäneet yli 10 vanaht Tutat on paremassa kunnossa, kuin omalle ostetut vuoden vanhat

Vierailija
27/27 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on s.Oliver, ei st.Oliver.