Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Koulumuistoja; hauskin koevastauksesi.

Vierailija
24.08.2012 |

Itse vastasin 6. luokan uskonnon kokeen kysymykseen;

"Millainen mies oli Sakkeus" seuraavanlaisesti:

"Sakkeus oli pieni mies, hän oli pienen pieni mies. Hän viikunapuuhun kiipesi, jotta Jeesuksen näkisi."

Olin lisäksi piirtänyt vielä hienon kuvan viereen, jossa Sakkeus istuu puun oksalla.

Sain yhden pisteen tehtävästä. 6 oli maksimi. ;)

Joo, ja inhosin uskonnontunteja.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä omaa keksintöäsi.

Mä kirjoittelin johonkin lukion psykankokeeseen, jossa piti selittää termejä: tyhmyyteni tunnustaen ilmoitan, että kyseinen ilmaisu on minulle täysin tuntematon.

Vierailija
2/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon kirjoitin uudestaan ja uudestaan "karuselli on eläin", "karuselli on eläin" jne. Ja oikea teksti olisi ollut "gaselli on eläin". Yhä vielä aina väilliä saan tästä sukulaisilta kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut inhonneeni biologiaa ihan niin paljon kuin todellisuudessa olin, sillä olin vastannut ala-asteen kuudennella "Mitä kuvassa on? Kirjoita oikea vastaus viivalle" -kysymyksiin vastaukseksi mm. "puu", "kukka", "joku heinä tms". (jestas, miten hölmö olin!!).

Repesin aivan täysin opettajan aggressiivisiin punakynämerkintöihin ja osion lopussa olevaan kommenttiin "voisit olla hieman tarkempi vastauksissasi". =D Onneksi tuo tosiaan oli vain yksi osio koko kokeesta, muuten olisi varmaan tullut enemmänkin noottia...

Vierailija
4/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kusi

Vierailija
5/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja!

Vierailija
6/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut influenssan takia yli viikon pois koulusta ja vähän jäänyt muista jälkeen. Heti ekana koulupäivänä kipeilyn jälkeen iskettiin eteen ruotsin pistarit, enkä tietenkään ollut yhtään lukenut. Tiesin, että kappalle käsitteli jotenkin ruoksanoja (seiskaluokalla tämä siis) niinpä vastasin että bara= makkara.

Vierailija
7/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't cross till vänster! Vähänkös me naurettiin ja oltiin kuitenkin jo 17v.

Vähänkös huono kielipää :DDDD

Vierailija
8/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri käänsi enkun kokeissa lauseen "Ei saa kääntyä vasemmalle" näin Don't cross till vänster! Vähänkös me naurettiin ja oltiin kuitenkin jo 17v.

Vähänkös huono kielipää :DDDD[i/]

Tosta tuli mieleen mun luokkakaverin ruotsinkielinen vastine lauseelle "autoni ei käynnisty": "min bil stannar inte". :D

Vierailija
9/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä varalta että joku menisi oikein:"Kerro herätysliikkeistä" Minä:"Jehovat eivät katso televisiota,vai olikohan se körtit,tai ehkä helluntailaiset...Hölmöjä olivat kyllä kysymyksetkin:"kuka perusti kristinuskon?" tai "kuka oli Uuden testamentin päähenkilö(!)? vastaus kaikkeen oli yleensä Jeesus

Vierailija
10/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koe meni ihan hyvin, mutta lopussa oli bonustehtävä, että käännä lause: Enda sättet att äga och behålla en vän är vara den själv (tai jotain sinne päin).

Yritin kovasti päätellä tuntemistani sanoista jotain ja päädyin tällaiseen ratkaisuun: Enda istui katselemassa ja sisälsi ystävän joka olikin itse :D Sain siitä jopa yhden pisteen, enkä kuollaksenikaan ymmärrä, miksi. Oikesti kun lause tarkoittaa että ainoa tapa saada ja pitää ystävä on olla itse ystävä.

Vierailija
11/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottiin dieetistä. Keksin ideaksi, että greipin syömisen jälkeen muu ruoka maistuu pahalta. Niin sitten kirjoitin, että nälän tullessa syö ekaksi greippi.

Ope kohteliaasti kysyi ainetta palauttaessa, että tarkoitinko greippiä vai viinirypälettä. No laihtuuhan sitä syömällä aina yhden viinirypäleenkin, jos tulee nälkä. :)

Sen jälkeen olen muistanut, mikä ero on grapefruitilla ja grapella.

Vierailija
12/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla luokalla opettajan uskontotunnolla tekemään kysymykseen; Ketkä olivat maailman ensimmäiset ihmiset?

-Tarzan ja Jane!

:D

Vierailija
13/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin sanaa liittyä. Vastasin joinast, koska olin katsonut Kaunareita ja siinä aina lopussa sanottiin, että "Join us again" tms. Olin vaan kuullu jotain joinast ja siitä se tuli mieleeni.

Vierailija
14/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tentissä oli kysymys "Koulutuksen funktiot". Sujuvasti selitin A4:n verran asiasta, vaikka minulla ei ollut hajuakaan, mitä funktiot tarkoitti. Sain 0 pistettä, eikä tentti mennyt läpi.

Vierailija
15/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Nimeä kukan osat

Vastaus: "Hede, emi ja siitin"

Vierailija
16/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin isoäiti kohtaan: murmur

Vierailija
17/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Missä sijaitsee Saimaa?

Vastaus: En tiedä, mutta siellä asuu norppia.

Sain plussan :)

Olen myös sekoittanut kyborgin ja sen ihme kuoriaisen joka jotenkin liittyy fossiileihin.

Vierailija
18/33 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen ylä-asteella tai lukiossa historian vastauksessani oli pitkät tarinat hienosti muotoiltuna. Ilmesesti olin itse ylpeä sangen pitkästä tekstistäni. Löysin kokeen vuosia myöhemmin, johon ope oli punakynällä kirjannut, että "älä sinäkään kaikkea yritä". Nauroin silmät vuotaen kun luin testiäni. Olin kertonut ummet ja lammet asian vierestä kun ei oikeaa tietoa aiheesta ollut. Mottoni tuolloin taisi olla, että ainahan sitä kannattaa yrittää : DDD

Vierailija
19/33 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella tein omalaatuisia käännöksiä:

Jag mår pest=voin ruttoisesti, lugnat är mycket renare=ilmassa on paljon poroja,

Vierailija
20/33 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti yläasteella historiankokeen loppuun vanhan sanonnan: "Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee." Opettaja oli ottanut tästä miinuspisteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi