Maha "pömpöttää" jo??
Missä vaiheessa teillä on alkanu maha kasvamaan? Kuulostaa järjettömältä, mutta mulla ihan oikiasti tuntuu olevan maha jo kasvanu, vaikka oon vasta kuuennella viikolla? Joo-o, tiiän ettei se voi olla kasvanu, mutta siltä se joka tappauksessa tuntuu ja totta puhuen näyttääki. Ehkäpä se on vain jonku sortin turvotusta / paineentunnetta ko lähes koko ajan on hillitön vessahätä. Mutta kertokaappa kuitenki, että missä vaiheessa teän vattat on alkanu näkymään?
Kommentit (3)
Mulla oli kanssa esikoisesta alusta alkaen havaittavissa pieni pömmpö masu. Kireitä housuja ei voinu pitää ja esim. mies ei voinu pitää kättä mun mahalla, koska tuntu epämukavalta. Mutta se oli turvotusta. N. rv 12-13 turvotus muuttui pieneksi vauvamasuksi, joka alkoi siitä sitten kasvamaan. Vatsa voi pömpöttää, mutta mulla se oli selkeää turvotusta. Toisesta ei sitten tuota turvotusta tullu, vaan siiten n. rv 12 alkoi näkymään pienen pieni söpö vauvamasu.
Miulla oli edellisessä raskaudessa turvotusta (etenkin iltaisin) jo tosi varhain, eli jostan rv5-6 lähtien. Sitten 10 viikon jälkeen muuttui hiljalleen kinteämmäksi "oikeaksi vauvamahaksi", mutta ilman vaatteita käytännössä se pömppä siis oli siinä havaittavissa jo hyvin varhain...Ei se ehtinyt edes laskea miulla, kun turvotuksen helpottaessa alkoi olla se oikea masu ja samankokoinen.
Niinhän ne väittävät että vasta joskus 2-3kk lähtien voi alkaa näkyä, mutta itselläni on myös tunne ja näkyy että vatsa pömpöttää...ehkä se on sitä turvotusta koska olen huomannut että osa vaatteista kiristää mut ei mul varsinaisesti ole tullut kuin 2 kg painoa tähän mennessä (enkä ole edes syönyt herkkuja enkä paljon muutakaan kun kaikki ällöttää)
vloppuna alkaa rv 7