Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ajatus useimmiten mielessä kun viikonloppu tulossa?

Vierailija
24.08.2012 |

a)Tänä viikonloppuna teen sen ja tän ja tuon homman (ja teetkö ne?)

b) Tänä viikonloppuna en tee mitään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tekemään kotihommat (pyykkäyksen jne.) viikolla työpäivien jälkeen, sitten vilona voi ottaa ihan rennosti. Lähinnä mun mietteet kohdistuu viikonlopun lähetessä siihen, että mitä hyvää ruokaa me tehtäis miehen kanssa pe-iltana ja varsinkin lauantaina...

Vierailija
2/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen teen ihan hurjasti asioita, jotka ovat rästissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä ei mistään tule mitään tai puolitiehen kuitenkin jää. Viikonloppu on ihan liian lyhyt ja kaupaut menevät lauantaina ihan liian aikaisin kiinni.

Vierailija
4/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput on lasten harrastusten takia täyteen buukattu, joten kaikki muu jää tekemättä.

Arkisinkin on menoa, joten yritän iltamyöhällä tehdä ruokia ja pestä pyykkiä jotta sirkus pyörii.

Pe ilta kamppeiden kasaaminen, eväiden laitto ym. La aamu liikenteeseen ja illalla väsyneenä kotiin. Su sama keikka. Su ilta umpiväsyneenä valmistautuminen arkiviikkoon.

Lapset nauttii, äiti hieman väsynyt :)

Vierailija
5/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka päivä jonkin verran kotitöitä. Viikonloppuna aikaa/voimia satsata harratukseeni ja muihin menoihin enemmän kuin arkena.

Terv. työssäkäyvä murkkujen yh-äiti

Vierailija
6/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yritän vähän liikkua, shoppailla ja touhuta lasten kanssa.

Pe ja la iltana on aivan ehdoton jokin kiva leffa tai nauhoitettu sarja soffalla maaten, punkkulasi kädessä. Vaikka täällä vanhempien tissuttelu aika pitkälle tuomitaan, mulle puoli pulloa viiniä toimii maailman rentouttavimpana mielialalääkkeenä : )

Vierailija
7/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeää, että siivotaan, joinakin taas tietää, että menoa on niin paljon, ettei ehdi tehdä mitään ylimääräistä hommaa ja joskus viikko on ollut niin rankka, että päätetään olla tekemättä mitään, vaikka tekemättömiä kotitöitä olisi iso liuta. Itse olen onneksi (?) hyvä priorisoimaan laiskottelun kaiken muun edelle, joten tekemättömät työt saavat todellakin odottaa, jos energiaa niihin ei vain ole. En häiriinny villakoirista tai lastenhuoneen sotkusta niin paljon, että en pystyisi ollenkaan rentoutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi