Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt apua mammat! Alapään lihasten treenauksesta!

Vierailija
24.08.2012 |

Mitä suosittelette alapään lihasten treenauskeen? Ihanko vain lihasharjoituksia ilman mitään apuvälineitä vaiko jotain kuulia tms?

Tilanne on nyt se, että nuoremman lapsen syntymästä 9kk ja eilen lopetimme seksin kesken kun mies sanoi, ettei tunnu miltään :((( Haluaisi aina alkaa suoraan aisaan ilman mitään "lämmittelyjä" etten ehdi kostua. Tiedän, että löysyys vaivaa, mutta olen miettinyt että onkohan liika kosteus myös ongelmana. Esim synnytyksenkään jälkeen ensimmäisiä kertoja seksiä harrastaessamme en ole kummallakaan kerralla (2 lasta) mitään liukastetta. Usein mies valittaa, että olen liian kostea ja se vie tunnon. Tämä on todella harmillista kun tuntuu, että muuten meidän seksielämä on paremmalla tolalla kuin koskaan ennen sitten alkuhuuman.

Eli apua, pliis!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika karua eilen illalla herätä todellisuuteen :(

ap

Vierailija
2/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime kesänä TeneoDuo nimiset kuulat kun hieman samoja ongelmia oli. Nyt ne ongelmat on taakse jääneet ja seksi ihan mahtavaa.

Käytä kuulia treenaukseen ainakin joka toinen päivä muutaman tunnin kerralla. Toimii varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noita apteekista vai pitääkö tilata jostain verkkokaupasta? Jos, niin mikä on luotettava?

ap

Vierailija
4/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuulat on ollu ennen Smartballs nimiset. Minulla 3 synnytystä joista eka 2002

Vierailija
5/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato.com (tai fi) osoitteesta. Siskoni osti samanlaiset meidän paikallisesta seksikaupasta, tosin ilman 7€ postikuluja(:

Vierailija
6/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian pieni.

Vierailija
8/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Seinäjoen Yliopiston apteekissa muistelen nähneeni

Vierailija
9/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassakäynnin jälkeen aina käsiä pestessä ja kuivaillessa jumppaan nykyään jo ihan huomaamattani, pysyy paikat kunnossa. On olemassa myös erilaisia stimuloivia rasvoja, jos miestä kiinnostaa kokeilla näin ensihätään :)

Vierailija
10/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulia tai paljon kehuttu Come-laite, googlaa. Sen vaan sanon, että kunhan ryhdyt hommaan tosissasi ja otat sen asiaksesi, niin tuloksia alkaa tulla ihan kuukauden sisällä, joten älä ole niin lannistunut! =)

Vierailija
11/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa noilla smartballsseilla. Ilmeisesti ihan järkevää?

ap

Vierailija
12/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa noilla smartballsseilla. Ilmeisesti ihan järkevää? ap

Lantionpohjanlihaksia voi treenata ihan muutenkin jännittämällä niitä aina silloin tällöin pitkin päivää, katkaisemalla pissasuihkun vessassa jne. Seksin yhteydessä voit yrittää miehesi elintä puristaa. Ainakin oman mieheni tuntee, kun niin teen.

Vierailija
13/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla ei yksinkertaisesti tule niitä ilman mitään treenattua. Monet kerrat olen aikonut ja yrittänyt, mutta eihän siitä mitään tule ilman säännöllisyyttä.

ap

Vierailija
14/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunnistaa vähän niitä lihaksia. Parhaat tulokset olen kuitenkin saanut ilman kuulia kävelylenkillä tehdessä sekä pitkiä että nopeita ja lyhyitä supistuksia. Tulokset eivät mielestäni ihan kuukaudessa vielä tule selvästi esille. Vähän pidempään menee. Kanntaa myös supistaa lihaksia nostellessa ym, kun niihin kohdistuu silloin tavallista enemmän rasitusta.

Vierailija
15/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla ei yksinkertaisesti tule niitä ilman mitään treenattua. Monet kerrat olen aikonut ja yrittänyt, mutta eihän siitä mitään tule ilman säännöllisyyttä. ap

koneella istuessasi pysty supistelemaan niitä alapään lihaksiasi ilman jotain kuulaa? Itse ainakin teen jo ihan huomaamattani pitkin päivää sellaista supistelevaa treeniä emättimellä. Enhän toki tiedä, onko oikeanlaista treeniä mutta kai se sinne looraan kohdistuu kuitenkin. Kuin pikku palloa puristelisit. Vai ovatko lihakset niin kateissa, ettet pysty tähän?

Vierailija
16/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjanlihaksia voi treenata ihan muutenkin jännittämällä niitä aina silloin tällöin pitkin päivää, katkaisemalla pissasuihkun vessassa jne. Seksin yhteydessä voit yrittää miehesi elintä puristaa. Ainakin oman mieheni tuntee, kun niin teen.

Ensinnäkin se pissasuihkun katkaiseminen on tarkoitettu vain oikeiden lihasten tunnistamiseen, ei treenaamiseen! Toiseksi kuulien kanssa tulee löydettyä ja treenattua just niitä oikeita lihaksia. Ilman apuvälinettä monilla tulee vaan supisteltua "jotain siellä". Mulle ainakin kuulat oli etenkin alussa ihan ehdottomat. Kun tottuu ensin treenaamaan kuulilla niin sitten onnistuu helpommin ilmankin kun on jo kehon muistissa mitä lihaksia pitää supistella. Lisäksi jos seksin yhteydessä vähän "yrittää puristaa" miehen elintä niin ei sekään mitään hirveän tehokasta treeniä ole.

Vierailija
17/23 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin se pissasuihkun katkaiseminen on tarkoitettu vain oikeiden lihasten tunnistamiseen, ei treenaamiseen! Toiseksi kuulien kanssa tulee löydettyä ja treenattua just niitä oikeita lihaksia. Ilman apuvälinettä monilla tulee vaan supisteltua "jotain siellä". Mulle ainakin kuulat oli etenkin alussa ihan ehdottomat. Kun tottuu ensin treenaamaan kuulilla niin sitten onnistuu helpommin ilmankin kun on jo kehon muistissa mitä lihaksia pitää supistella. Lisäksi jos seksin yhteydessä vähän "yrittää puristaa" miehen elintä niin ei sekään mitään hirveän tehokasta treeniä ole.

ehkä sitten väärä paikka. Tuntuu, ettei mitään voida treenta ilman kalliita hankintoja. Miksei miehen elimen puristaminen muka olisi yhtä hyvää treeniä kuin jonkun pallon emätimessä pitäminen? Hiukan maalaisjärkeä voisi näissäkin käyttää eikä heti rahoja viedä johonkin liikkeeseen.

Mun Smartballsit maksoi n. 16 euroa muistaakseni. En nyt ihan kalliiksi sanoisi, etenkin kun ottaa huomioon miten iso ero on treenaamisessa niillä ja ilman niitä. Smartballsejakin voi pitää ihan niiden arkisten arkareiden lomassa. Tietysti miehen elimen puristaminen on ok, mutta harvemmin sitä ihan niin pitkään ja säännöllisesti tehdään, että se varsinaisesta treenistä kävisi. Kuulia voi pitää vaikka muutaman tunnin ja koko ajan samalla treenailla.

Joillakin vaan on jokin periaatteellinen ennakko-oletus asioista, ja sitä he sitten kutsuvat maalaisjärjeksi. Kyllä voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että kuulilla treenaaminen pesee ilman kuulia treenaamisen ihan 6-0.

Täällä vaan enemmän mollataan jos joku uskaltaa keroa kokemuksistaan vaikka tässä rakastelulihasten treenauksessa. Itselläni samat kuulat ja samat kokemukset!!

Vierailija
18/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttäni en niitä (tai jotain muitakaan) heti hommannut, vaan yritin epätoivoisesti lähes vuoden jumppailla- vailla tuloksia:(

Työpaikamme fysioterapeutin vinkistä sitten ostin nämä kuulat ja asia alkoi heti onnistua. Fysioterap. mittasi jollain laitteella puristusvoiman emättimestäni ja se oli heikko. Jälkiseurannassa 4kk myöhemmin tulos oli erinomainen!

Vierailija
19/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten väärä paikka. Tuntuu, ettei mitään voida treenta ilman kalliita hankintoja. Miksei miehen elimen puristaminen muka olisi yhtä hyvää treeniä kuin jonkun pallon emätimessä pitäminen? Hiukan maalaisjärkeä voisi näissäkin käyttää eikä heti rahoja viedä johonkin liikkeeseen.

Vierailija
20/23 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on jumaliste köyhää porukkaa jos 30 euron Teneo kuulat on kalliit. Ei niillä saa kuin hyvän seksielämän ja tarveen lantionpohjan. Ihan vitun kallista "ku sillä rahaa sais vitusti mässyy ja sipsejä..."