Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei välitä suudella, mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
24.08.2012 |

Olen viikon ajan tapaillut miestä (ollaan tavattu jo neljä kertaa!). Mies antaa pusun erottaessa mutta hän ei muuten suutele. Joo ja ollaan muuten lääpitty toisiamme.

Tarkoittaako tämä sitä, että

a) mies ei tykkää minusta

b) mies ei vielä tiedä tykkääkö minusta vaan mun pitäisi olla kärsivällisempi, ehkä hän vielä joskus haluaa suudella

c) mies ei ole pussailija

Mielipiteitä, pliis!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää suudella. Ensimmäinen poikaystäväni kuolasi naaman, henki haisi pahalle, kammo. En tykkää suudella.

Vierailija
22/25 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:48"]

Minä en tykkää suudella. Ensimmäinen poikaystäväni kuolasi naaman, henki haisi pahalle, kammo. En tykkää suudella.

[/quote]

Kammo tuli minullekin. Jos aviomieheni yrittää suudella lähellekään huuliani, menen heti lukkoon ja alan miettimään että "kohta se työntää kielen mulle kurkkuun ja kuolaa pari litraa, hyi hyi hyi..." ja käännän heti pään pois. Siitä huolimatta että aviomieheni ei kuolaa eikä tunge kieltä kurkkuun. Edelleen parinkymmenen vuoden jälkeen muistikuvat ex-poikakaverin kuolasta on liian hyvin muistin perukoilla.

tv. 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkesi haisee, tai suusi maistuu muuten pahalle. Onko hampaasi kunnossa?

t:Mies.

Vierailija
24/25 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei tykkää myöskään suudella, PAITSI rakastellessa! Alkaa helposti "seistä" jos suukottelen joten annan vain siveän yösuukon aina :)

Opetteluahan tämä ollut kun toinen ei tykkää ja toinen tykkää kovasti, Hellyyttä muilla tavoin sitten kyllä esim halailemalla.

Vierailija
25/25 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän