kerrankin blogi johon voin samaistua: Kotirouva Lontoossa
Olisi ihana tutustua kirjoittajaan ihan oikeassakin elamassa.
Muita joilla tullut tallainen olo jostakin blogista?
Kommentit (20)
Pitäisikö tästä nyt jotenkin automaattisesti tietää mistä tämä blogi löytyy?? Vai unohtiko ap linkin?
Pitäisikö tästä nyt jotenkin automaattisesti tietää mistä tämä blogi löytyy?? Vai unohtiko ap linkin?
mutta tama siis linkki:
http://kotirouvalontoossa.blogspot.com/
ja kakkoskommentoijalle tiedoksi, etten kysynyt voitko sina samaistua tahan ko. blogistiin, vaan keneen.
samastua, paitsi että mulla ei ole vielä lapsia enkä ole naimisissakaan. Mä olen itse viettänyt kesiä samoilla seuduilla kuin hän. Ja mulla on samanmerkkisiä laukkuja :)Mun asuntoni on kyllä vähän modernimpi, mutta samaa väritystä on paljon.
Mikäs siinä, mutta suosittelen, että et hanki lapsia.
koska hänen elämänsä on juurikin niin erilaista omaani. Luksuksen osalta etenkin. Luksusmerkkejä vaatteet ja asusteet, matkoja, kakkoskoti Rivieralla, jossa kuukausikaupalla oleskelua vuodessa, hieno koti yms..Joten en sanoisi, että varsinaisesti samaistun. Pikemminkin voi unelmoida, että saisi joskus hetken kokeilla tuollaista elämää.
on alkanut ärsyttää kun aiemmin kirjoittikin jotain mut nykyään keskittyy vaan asukuviin ja ittensä esittelyyn.
Ja ne kuvat on niin itseään toistavia: aina sama ilme ja sama asento.
jollainen Jarna haluaisi oman bloginsa olevan, mut ei saa.
No, kaunis ja tyylikäs nainen. Täydellinen blogi.:) En ymmärrä, miksi jotkut ajattelevat tuon perusteella haluavansa bloggaajan ystäväkseen, eihän bloggaaja näytä kuin yhden puolen elämästään blogissa.
linkki jarnan blogiin? olen tästä kuullut monesti, mutten ole lukenut. kiitos.
linkki jarnan blogiin? olen tästä kuullut monesti, mutten ole lukenut. kiitos.
mutta ihan mielenkiinotoista lukea juuri sen takia miten erilaista elämää hän elää... Vähän on joo narsistisia postauksia mutta hyvä tyyli (se on varmaan ainoo mihin voisin samaistua, mulla sama tyyli, vähemmällä rahalla tosin :D)
Kyllä mä oon vähän kateellinen, miksei mun elämä voi olla tollasta.... (Vaikka onhan tääkin ihan kivaa :D)
Mutta nyt tsekkasin. Näyttäisi siltä, että niinkuin bloggaaja itsekin kirjoittaa, on blogi vain pintapuolinen kurkkaus hänen elämäänsä, ja itsekin toteaa kirjoittelevansa lähinnä turhamaisista jutuista.
Mukavaa elämää elää varmaan, paitsi vaikuttaa ehkä hiukan yksinäiseltä (play date - aiheesta päätellen). Asun itsekin ulkomailla (tosin hyvin paljon vähemmällä luksuksella ympäröitynä) ja voin sikäli samaistua hänen fiiliksiinsä ulkomaalaisena pienten lasten äitinä. Ehkä siksi aikaa bloggaukseen ja näihin "turhamaisuuksiin" jääkin?
Lontoossa en itse mistään hinnasta haluaisi asua, varsinkaan lasten kanssa. Muuten varmaan ihan mukava ja turvattu elämä hänellä, mutta blogissa ei kyllä ole hirveästi mielenkiintoista luettavaa tai katseltavaa itselleni, tosin jotkut jutut tuovat mukavia muistoja siitä ajasta, kun itse asuin Englannistsa :o)
Joten en samaistunut... Mulla on toinen suosikkiblogi, myös ulkomailla asuvan suomalaisäidin kirjoittama, mutta se on paljon mielenkiintoisempi ja symppiksempi (vaikkei sekään kovin syvällinen) luettava ja katseltava.
vaikka täysin eri maailmoista ovatkin.
Oikein hyvä blogi ja hyvin järkevän oloinen nainen.Jalat maassa,rento sekä tyylikäs nainen. Haukkujat ovat kateellisia lähiömutseja.
Oikeesti, miten narsisti pitää ihmisen olla, että aikuinen "ei-kukaan" viitsii laittaa itsestään päivittäin useita kokovartalokuvia julkisesti koko maailman "ihasteltaviksi"?!
Ei vaikuta järjen jättiläiseltä...
on alkanut ärsyttää kun aiemmin kirjoittikin jotain mut nykyään keskittyy vaan asukuviin ja ittensä esittelyyn.
Pidin molemmista mutta ehkä himpun verran enemmän sinisestä. Paljonkohan maksoivat?
Upea elämä! Upeat vaatteet! Upeat kynnet! Upeat hampaat! Upea jahti! Upea loma-asunto! Upea mies! Upea työpaikka! Upeat ystävät!