Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaisten hymystä.

Vierailija
23.08.2012 |

Muistatteko vielä lapsuudestanne ne uskovaiset, jotka halusivat ilmentää uskoaan hymyilemällä alituiseen ihan tärähtäneen näköisesti? Minä muistan. Tiedättekö, että missä kaikessa he ovat kunnostautuneet aikuisina?

Minun tuntemistani on tullut mm väkivaltarikollisia, puolisoaan vanhemmalla iällä pettäneitä, piilojuoppoja, julki homoseksuaaleja ja yksi "profeettakin" omine seurakuntineen mahtuu mukaan. Suhtaudunkin tähän tapaan hymyillä kokemusteni pohjalta hyvin varautuneesti:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kristitty uskovainen

Vierailija
2/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaisten kasvoilla! :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen kristitty uskova ja tiedän tasan tarkkaan mitä "hymyä" tässä tarkoitetaan.

JA vastaus kysymykseen: yksi on ainakin ihan psykopaatti, vaikka edelleen suurin osa seurakunnastaan uskoo sen juttuihin.

Vierailija
4/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen kristitty uskova ja tiedän tasan tarkkaan mitä "hymyä" tässä tarkoitetaan.

JA vastaus kysymykseen: yksi on ainakin ihan psykopaatti, vaikka edelleen suurin osa seurakunnastaan uskoo sen juttuihin.

Miksi et voi selventää asiaa?

t. 2

Vierailija
5/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hihhulien lammasmainen, mairea hymy tiedetään täälläkin.

Vierailija
6/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hymyilee ystävällisesti*

Vierailija
7/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jakaatuneet ainakin helluntailaisiin, lestadiolaisiin ja siihen omaan seurakuntaansa.

ap

Vierailija
8/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen kestohymy, joka ei ainakaan vaikuta aidolta, toki varmasti joidenkin kohdalla on. Ainakin Jehovan todistajista vanhempi naissukupolvi ja kokemukseni mukaan jotkut helluntalaiset tätä harrastavat.

Tällainen "pakko"hymyily voi liittyä myös esim. ns. kilteillä tytöillä ja naisilla kelpaamattomuuden kokemukseen ilman uskontoakin.

Vierailija
9/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt haukutte hymyilystä ja jos nämä ihmiset eivät hymyilisi tulisi siitäkin sanomista.

Kun en itse tiedä näitä pakkohymyilijöitä en jaksa uskoa nähneeni heitä. En paljon "uskovaisten" kanssa ole ollut tekemisissä.

Mitens nämä joogaajat ja heidän puolihymynsä? Onko sekin kelpaamattomuuden kokemusta jne?

Vierailija
10/10 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. uskis jo 80-luvulla