Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin asunnot -kohta asunnoton!

Vierailija
05.03.2015 |

Miten niitä Stadin asuntoja oikein jaetaan? Olen ollut jo monta vuotta asunnonhakija (muutaman kuukauden välein aina uusinut hakemukseni), haen yksiötä tai kaksiota, luokitukseni on erittäin kiireellinen, olen ollut välillä opiskelijana, sossun asiakkaana, työttömänä tai pienipalkkaisena, jolla määräaikainen asunto, huonossa suhteessa, eronneena, kaikki alueet valittuna ja silti en ole saanut yhtään asuntotarjousta!

Ihmettelen, kun välillä kuulee, että joku on saanut asunnon muutaman tunnin tai viikon haun jälkeen ilman että olisi edes kiireellisesti asunnon tarpeessa. Menevätkö asunnot suhteilla vai miten niitä jaetaan? 

Ihmeellinen luokitussysteemi, kun valtaosa hakijoista on luokiteltu erittäin kiireellisiksi. Silti vain 6 % saa asunnon. Stadin asunnoilla on pakko olla joku oma epävirallinen kriteeristönsä, joilla asuntoja jaetaan. Vai menevätkö ne täysin sattumanvaraisesti?

Kohta olen oikeasti asunnoton, eikä minulla ole mitään paikkaa, minne mennä koirani kanssa :( 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla maahanmuuttaja, rikas asuntosijoittaja tai moniongelmainen juopponarkkari. Siinä vika.

Vierailija
62/80 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntohakemuksessa on vain kaksi vaihtoehtoa asunnon koolle, joten olen valinnut yksiön tai kaksion. Kolmiokin kävisi hätätapauksessa, mutta voiko sen ilmoittaa hakulomakkeella, niin että noteeraisivat?

Luottotiedot on kunnossa ja olen kunnon vuokralainen, en ole saanut häätöjä.

Olen laittanut hakemukset myös Espoon ja Vantaan asunnoille. Luonnollisesti on hakemukset myös VVO:lle, Satolle jne. jne... Helsinkiin haluaisin ensisijaisesti, koska opiskelen täällä. HOAS hylkäsi asuntohakemukseni, ja sanoi, että voin hakea vain Vantaan pienkaksioita. Niihinkin on usean kuukauden jono! Ja joutuisin kuitenkin taas muuttamaan kohta pois, koska valmistun pian opinnoistani. 

Olen joutunut muuttamaan määräaikaisten asuntojen ja muuttuneiden parisuhdetilanteiden, opiskeluiden ja työpaikkojen takia 15 kertaa tällä vuosituhannella, kun en ole saanut vakituista vuokra-asuntoa. Muutot ovat todella raskaita, koska minulla ei ole ajokorttia eikä ketään sukulaista tai miespuolista ystävää auttamassa muutoissa. Ne tulevat siis todella kalliiksikin, kun aina pitää palkata 2 miestä ja muuttoauto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko SATO:lle laittanut aluehakemuksen tai asuntokohtaisen? Minulla on aina tärpännyt aluehakemuksella, ei asuntokohtaisella. Siihen "muuton syy" kohtaan kannattaa laittaa vaan lyhyen selvityksen tilanteesta, ei mitään pitkää tarinaa.

Vierailija
64/80 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:35"]

Olen asunut melkein koko ikäni pk-seudulla, Helsingissä 15 vuotta.

Sinä, joka väitit, että Setlementtisäätiöltä S-kodin saa heti, niin ei pidä paikkaansa. En ole saanut yhtään tarjousta, vaikka olen jo toisen kerran uusinut hakemukseni sinne! Vantaan asuntoihin ja Espoonkruunuun olen myös laittanut laajat hakemukset, mutta ei ole niistäkään kuulunut mitään. Ei myöskään VVO:lta tai mistään muualta.

Voikohan vuokraraja vaikuttaa noin? Laitoin siksi korkean rajan, koska en halua rajata kaupungilta mitään pois. 

Luulisin, että uudisasuntoihin yksiöihin ja kaksioihin olisi tunkua muista kaupungin asunnoista, jos joku työssäkäyvä haluaisi vaikka muuttaa itä- tai pohjois-Helsingistä pois. 

Ap

[/quote]

Niitä kaupungin uudisasuntoja rakennetaan aika paljon sinne itään ja pohjoiseenkin. Tämä vaan sivuhuomautuksena.

Vierailija
65/80 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itä alueena, miksi laittaisin kun en sinne halua. Syynä on esimerkiksi se että työni on lännessä, miksi ihmeessä haluaisin 1,5 h työmatkat aamuin illoin.
Monta muuta aluetta kyllä on ilman sitä itääkin.
Jännää seurata oman talon asuntojen saajia.. Neliössä lapseton pariskunta, kaksiossa lapsiperhe.. Kumma juttu ettei meille ole tarjottu samasta talosta asuntoja vaikka alueyhtiö toista puhuikin hetken verran, enpä enää hae tältä alueelta enää ollenkaan asuntoa.
T: asuntoa odotteleva yh äiti.

Vierailija
66/80 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko yrityksesi rahoitusta? Yritysten Laina Rahoitus tarjoaa varoja business solutions ja sen kumppanit voivat auttaa sinua onnistua. Meidän laina ohjelmat on suunniteltu auttamaan käynnistää yrityksesi seuraavalle tasolle rahoitus tarvitset. Rahoitus tapahtuu nopeasti meidän laina-ohjelmia, tv-pätevyys kestää alle 24 tuntia ja rahoitus on yleensä enintään 5 työpäivää, jotkut laina-ohjelmia. Valitse luettelosta laina-ohjelmia ja nähdä, jos olet oikeutettu ja arvostelu hyödyt kunkin ja valitse yksi, joka parhaiten sopii tarpeisiisi.

Voimme auttaa sinua hankkia business lainat:

Pieni Business Lainat

Business Cash Advance Lainat

Liiketoiminta Käynnisty Lainat

Commercial Real Estate Lainat

Asset-Pohjainen Lainat

Merchant Cash Advance Lainat

Luottokortilla Lainat

Business Lainat Laitteet

Konttoritekniikan Jälleenrahoituksen Lainat

Lyhytaikaisia Lainoja

Kuntoutus Lainat

Korjausrakentaminen Lainat

Henkilökohtaisia Lainoja.

Kaikki nämä laina ohjelmat on eri vaatimukset, Jotkut lainat, kuten Liike-elämä Käteisellä Ennakot vaatia, että juuri prosessi on vakaa talletus historia teidän pankki, jossa luotto-pisteet ei ole valtava ratkaiseva tekijä. On myös lainoja, joka perustuu luottokortilla volyymi, joka on samanlainen business cash advance-ohjelma, jossa myös luotto ei ole ratkaiseva tekijä. Commercial Real Estate Lainat ja Omaisuuden-Pohjainen Lainat ovat sekä omaisuuden arvo ajettu ja myös ei niin paljon oman luotto. Liiketoiminta Käynnisty Lainat eivät vaadi erittäin vahva luotto pisteet kuitenkin olla edes harkittu. Ota yhteyttä sähköpostitse lisätietoja:

MICRO FINANCE SERVICE INC.

SÄHKÖPOSTIOSOITE: microfinanceservice@outlook.com

Vierailija
67/80 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko Financial Help? Ota yhteyttä jo tänään yritysten laina, henkilökohtainen laina, lainan jostain syystä on vain 2% per kumoaa, sähköposti: excelservices.managementonline@gmail.com

Vierailija
68/80 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herra Excel, Perusteltu, Kunnolliset rahaa Lender. Annamme lainan Liikemiesten ja naiset, jotka ovat osaksi liiketoimen, annamme pitkän aikavälin lainan kolme-kaksikymmentävuotta mahdollisimman alhainen korko on 2%, tässä voit myös kertoa meille haluamasi määrä kuin lainan. Laina annetaan ulos punnissa ja $ USD maksimi annamme on 500 miljoonaa sekä kiloa ja $ USD ja pienin 5000 kiloa ja USD $ joten jos todella olet kiinnostunut yhteyttä meihin (excelservices.managementonline@gmail.com) lisätietoja miten saada lainaa.

Vierailija
69/80 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamut kyllä saa mitä vaan. Niitä on nyt täälläkin jo.

Vierailija
70/80 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamut ja "alaikäiset" turvapaikanhakijat menevät kaikkien ohi.

Siinä joutaa Suomalainen aivan hyvin sillan alle kun suvakkivajakki päättää kenelle asunnot jaetaan.

Vierailija
71/80 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sky Wealth -lainayritys, myönnämme lainoja 3 %:n korolla.

Hyvää päivää herra/rouva.

Olemme yksityinen yritys ja tarjoamme lainoja alhaisilla koroilla. Lainan määrä vaihtelee 100 miljoonan euron ja 1 000 euron välillä liiketoiminnan kehittämiseen: etulyöntiasemaan / liiketoiminnan laajentamiseen ja kilpailukykyyn.

Yhteystiedot: skywealthloanfirm@gmail.com

Tarjoamme erilaisia lainoja

* Henkilökohtaiset lainat (vakuudelliset ja vakuudettomat)

* Yrityslainat (vakuudelliset ja vakuudettomat)

* Yhdistelylainat

Ei ennakkomaksuja

Kiitos, että käytit aikaa tämän ilmoituksen lukemiseen. Lisätietoja ja tiedusteluja varten lähetä meille sähköpostia tänään osoitteeseen

skywealthloanfirm@gmail.com

Voit myös tavoittaa meidät WhatsApp-puhelinpalvelumme kautta: +1(646)4440366

Voit myös ottaa meihin yhteyttä yrityksen verkkosivuston kautta: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

Rouva Mary Mason.

Vierailija
72/80 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntojonossa edelle menee aina kunniavieraat

Vierailija
73/80 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sky Wealth -lainayritys, myönnämme lainoja 3 %:n korolla.

Hyvää päivää herra/rouva.

Olemme yksityinen yritys ja tarjoamme lainoja alhaisilla koroilla. Lainan määrä vaihtelee 100 miljoonan euron ja 1 000 euron välillä liiketoiminnan kehittämiseen: etulyöntiasemaan / liiketoiminnan laajentamiseen ja kilpailukykyyn.

Yhteystiedot: skywealthloanfirm@gmail.com

Tarjoamme erilaisia lainoja

* Henkilökohtaiset lainat (vakuudelliset ja vakuudettomat)

* Yrityslainat (vakuudelliset ja vakuudettomat)

* Yhdistelylainat

Ei ennakkomaksuja

Kiitos, että käytit aikaa tämän ilmoituksen lukemiseen. Lisätietoja ja tiedusteluja varten lähetä meille sähköpostia tänään osoitteeseen

Voit myös tavoittaa meidät WhatsApp-puhelinpalvelumme kautta: +1(646)4440366

Voit myös ottaa meihin yhteyttä yrityksen verkkosivuston kautta: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

Rouva Mary Mason.

Vierailija
74/80 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi luottaa ei saa ainakaan päihteetön. Yritin hakea kun oli luottotiedot, niin ei saanut. Yritin myöhemmin ilman luottotietoja, ei vastausta. Ja sama myös m2 vaikka 10 hakemusta eri aikoina ei vastausta koskaan. Ei kannata odotella. 

Vierailija
75/80 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla luottotiedot niin miksi et hae muita jotka ehtii käsitellä hakemuksia? Tai laita viesti ja kysy suoraan näyttöä. Esim. Lumo, kodisto, juli, sato, ne yleensä vastaa jotain jos kysyy. Ja sitten yksityiset. Kaupungin täysiä eivät edes taida jaksaa lukea hakemuksia läpi. Kertaakaan minulle ei vastattu niistä. 

Vierailija
76/80 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko helsinkiläinen ? Oletko tehnyt hakemuksen Hekalle oikeaan paikkaan. Hekalla on paljon tyhjiä asuntoja, ota selvää miksi et ole saanut.

Vierailija
77/80 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaupungilta häädön saanut niin tulee karenssi.

Vierailija
78/80 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainatarjous Jos olet kiinnostunut Ota yhteyttä: dakany.endre@gmail.com  saadaksesi lisätietoja.

Vierailija
79/80 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellinen lainatarjous.

Mukavaa päivää.

Olen Richard Cosmosin yksityinen lainanantaja. Tarjoan lainaa, jonka vuosikorko on 2% ja määrä 2000 euroa - 500 000 000,00 euroa. Sillä on 100% pääomarahoitus sekä vakuudelliset että vakuudettomat lainat. Takaamme rahoituspalvelumme monille globaaleille asiakkaillemme. Joustavan lainasalkkumme avulla pystymme käsittelemään ja siirtämään lainat lainaajille mahdollisimman lyhyessä ajassa. Toimimme selkein ja ymmärrettävin ehdoin ja tarjoamme kaikenlaisia lainoja kiinnostuneille osapuolille, yrityksille, yhteisöille ja kaikenlaisille yrityksille. Ota meihin yhteyttä nyt osoitteessa: richardcosmos5@gmail.com

Vierailija
80/80 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainatarjous

Tarvitsetko pikaisesti lainaa? Tarjoammeko henkilökohtaista lainaa? Yrityslainat? Asuntolaina? Maatalouslainat? Koulutuslaina? Yhdistelmälainat? Kuorma-autolainat? Autolaina? Hotellilainoja? Jälleenrahoittaa lainoja? ja lisää koululainoja? Aloituslainat? .Tarjoamme 2% korkoa! Ota yhteyttä: dakany.endre@gmail.com