Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Toukokylväjät Joulua odotellessa****

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on sitten plussattu eilen:)

Toivotaan parempaa onnea tähän raskauteen! Olo on ainakin paljon varmempi ja oireet vahvemmat:)

En jostain syystä päässyt takaisin yahoo,seen..

Mutta kirjoittelen kuulumisia tänne aina välil :)

Vierailija
2/7 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että kaikki menee hyvin! Vauvalle niitä tarrasukkia!! Voimia alkuraskauteen!

Yahoossa odotellaan, jos jotenkin pääset uudestaan kirjautumaan. mä en osaa neuvoa, oon aika onneton itekkin näissä asioissa, mutta olis kiva että pääsisit porukkaan takasin. Mä ihan sattumalta kurkkasin tänne, normaalisti en nykyään enää täällä käy edes lukemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas mukavia uutisia, toivottavasti kuulemme jatkossakin sun odotusjuttuja =) mitä muuten kuuluu? täällä kyllä varmaankin käy enää vaan harva.. muutama odottelee vielä plussaa - onkohan meitä 4??

Vierailija
4/7 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se pikkuinen pysy tällä kertaa matkassa. Kovasti pitelen peukkuja bd!!!!

Sunniva rv 23+3

Vierailija
5/7 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!!! Kuulin ne tuolta yahoo-palstalta, toivottavasti pääset takaisin sinne loggautumaan. Kerro kaikki: mikä kp testasit plussan, mitä oireita, miltä nyt tuntuu??? :-) Mulla oli samanlailla kesällä siinä keskenmenoon päättyneessä raskaudessa, että oireet oli lievät ja plussa antoi odotuttaa itseään, mutta tässä uudessa, hyvin sujuneessa raskaudessa oireet oli vahvemmat ja plussa tuli heti kun uskalsin testata... Kovasti tarrasukkia nyt matkaan ja onnea!

Bea rv 19+4 *tänään rakenneultrassa vauveli todettu terveeksi ja liikkeetkin tuntuu jo :-) *

Vierailija
6/7 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia onnitteluista! Sitä onnea tarvitaan..

Olo on muuten oikein hyvä mutta väsymys on aivan valtava! Illalla töissä meinasin vähän yökkäillä kun oli niin vahvan hajuisia pesuaineita.. vaihdamme ilmeisesti aineet toisiksi:) Työparille kerroin jo, koska varmaan se huomais muutenkin kun meinaa silmät loppasta jatkuvasti... Oli oikein ymmärtäväinen kun pyysin että jos mun ei tarvitsisi kovin kiipeillä/kurotella ja kannella kovin raskaita romppeita:) Parini on jo kohta jäämässä eläkkeelle että osaa olla ihanan ymmärtäväinen..

Testi näytti plussaa kp 30/24-28.. Varmuudeks odotin vähän yli että on sit varma kans:) Oireet vahvenee vaan! Rinnat on niin kipeet ettei koskeen kärsi.. varsinki iltaa kohden kipeytyy entisestään! Nenä niiskuttaa, välillä aivan tukos ja välil räkä juoksee:) Vatsa toimii miten haluaa.. välillä jää päivä välistä ja turvotus on valtava! Onko mitään apua tuohon asiaan?? Etova olo tuli just ny.. varmaan vain hetkellistä kun en ole vielä kerennyt syödä! Toivottavasti pahoinvointi ei iske kovin pahana.. kaverilla rv 11+ ja mikään ei pysy sisällä!

Neuvolaan en ole vielä uskaltanut soitella kun viimeksi meni kesken näillä päivillä.. että odotan vielä ainakin ensiviikkoon ja soittelen sitten!

Vierailija
7/7 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tuolla yahoon puolella kuulin ihanan uutisesi, täällä ei oo tullu enää käytyä. Olis kyllä mahtavaa saada sut sinne takas!

No oireet ainakin tuntuu olevan erittäin vakuuttavat ;) isot peukutukset sulle että kaikki sujuu hyvin! Kovan vatsan helpotukseen runsaasti kuituja (jos saat menemään ja pysymään alhaalla) ja ahkeraa vedenjuontia ja kyllähän jotain apteekin ainettakin saa raskaana ollessakin käyttää, onko se nyt duphalac vai levolac vai molemmat. Mä ainakin muistaakseni oon käyttäny duphalacia.

Tsemppiä ja voimia alkuraskauden jaksamiseen! Kyllä se olo siitä muutaman viikon päästä helpottaa ja virtaakin on taas enemmän. :)

hankalin (joka odottelee edelleen plussaa - kaikenlaisten hormoniepäselvyyksien ja ovuloimattomuuden jälkeen ilmeisesti ensimmäinen " normaali" kierto menossa)