Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:44"]Eiks Aki avautunut Iltalehdessä, että Anni puhu täyttä palturia niistä "Aki sano et maailmas on tietty määrä ihmisiä ja mä oon toinen plaaplaa.." nii täs jaksos pudonneet sinkkutytöt kerto Akin kertoneen tän saman :D haha!
Aki on kyllä niiiin ärsyttävä kun se on aina muka niin hyvä ja rehellinen yms, vaikka täyttä skeidaa jauhaa...!
[/quote]
Aki on hauska hahmo. Karikatyyri
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:25"]Onko lukutaidossa vikaa? Puhuin SOPIMUSPALOMIEHESTÄ, en palomiehestä! Ne ovat kaksi täysin eri asiaa ja kolmantena on vpk. Tässä tapauksessa Sami on käynyt kurssit eri tilanteisiin, mutta ei pelastaja koulutusta. Myös suorittanut fyysiset testit. [/quote] Moi , Sami!
[/quote]
Pahasti on samat vibat, että Samihan se siellä.
[/quote]
Aivan käsittämättömän huikee juttu!
[/quote]
Huikeeta
Tuo Heidi on jotenkin niin reppana. Hän tekee kovin itseään tykö eräälle kaverimiehelleni, joka pelaa kyseisen tytön kanssa täysin eri sarjassa. Kohteliaana miehenä ei ole onnistunut karkottamaan Heidiä kimpustaan, vaan on yrittänyt lähinnä vältellä häntä. Viestejä nähtyäni täytyy kyllä sanoa, että kateeksi kyllä käy tytön pohjaton itseluottamus. Kunhan ei reaalimaailma sitte iske turhan lujaa turpaan jossain vaiheessa :/ Tai samapa tuo minulle oikeastaan on. Elämä opettaa parhaiten kivien ja kantojen kautta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:28"]
Miksi hän sitten sanoo itseään palomieheksi? Kristako se siellä sauhuaa? Ei hätää, sankari sammuttaa..
[/quote]
Letkulla vaiko sormilla?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:28"]
Miksi hän sitten sanoo itseään palomieheksi? Kristako se siellä sauhuaa? Ei hätää, sankari sammuttaa..
[/quote]
Letkulla vaiko sormilla?
[/quote]
me ollaan palomiehiä kaikki kun oikein silmin katsotaan...
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:43"]
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015050419626004_vi.shtml Sami EI ole palomies eli on sarjassa valehdellut. Ei hitto mikä PELLE!!!
[/quote]
Miten noloa. Kyllähän asia tässä ketjussa tuli aikoja sitten ilmi, hyvä että vielä tuli uutisjuttukin. Niin idiootin kuvan antaa tuollainen valehtelu. Miksei rehdisti vaan sanoisi olevansa kaivoksella töissä ja harrastaa vapaapalokuntaa. Eihän siinä ole mitään pahaa. Sen sijaan tosi noloa valehdella ja yrittää olla parempi kuin onkaan.
[/quote]
Mistä lähtien palomies on ollut parempi kuin kaivosmies? Kaivosmiehet sentään joutuvat tekemään töitä palkkansa eteen, palomiehet punttaa salilla keikkaa odotellessa ja palkka vaan juoksee. Ja niitä keikkoja ei todellakaan taida olla edes joka viikko. Ja Samin kuntoa arvostelleille niin on niitä isomahaisempiakin palomiehiäkin nähty.
[/quote]
Niillä isomahaisillakin palomiehillä on todennäköisesti parempi kunto kuin Samilla. Niiden kunto testataan säännöllissti. Sami näytti lähinnä löysältä
[/quote]
Daisi näytti Samin vieressä istuessaan sohvalla sekä käsistä että jaloista lihaksikkaammalta sekä Samiin että Akiin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:55"]
Loppuks tuotannolla rahat kesken kun vikat joutu nukkuu teltassa!!!!
[/quote]
Sielläpä ei ollut paljoa kameroita eikä mikrofoneja :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:57"]
HAHAHHA SAMI KOSII KRISTAA! Suostuuko
[/quote]
Itse en kyllä avioitumisi sellaisen kanssa joka jo ekana iltana nuolee ja pelaa käsipeliä vieraan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 01:36"]
Paradise hotel on varmaan kunnon jynkkyä.
[/quote] ruottissa aikanaan oli myös tuleva kunkun miniä moisessa ohjelmassa,
[/quote]
Youtubesta löytyy miniän nimellä video jossa miniän pakarat hierotaan oikein huolella videokoosteessa.
Onhan Anni ihan nätti ja mukava nainen. Ei ihme, että Aki on ihastunut. Annihan on oikea saalis, kun ei Aki itse ole muuta kuin vanha ja pieni mies. Ja Annilla on rutkasti parempi luonne kuin Ritalla ja hän on itsevarmempi, ei hauku ja arvostele muita toisin kuin Rita. Ainoastaan lässytys on ärsyttävää. Oikeastaan ihmettelen, miksei Aki suoraan vaihtanut Ritaa Anniin. Ehkä epäili, ettei Anni kuitenkaan ole yhtä ihastunut, ehkä ikäero olisi Annille kuitenkin liikaa.
Oli miten oli, en usko että Ritan ja Akin juttu tulee toimimaan.
Joo siis oikeesti noi teltat.. En ollu uskoa silmiäni ku tajusin, että se niitten nukkumapaikka on siinä! Se Samin ja mikä sen emännän nimi oli, se treffipaikkakin joku ihme pelto, istua siinä tuolissa kuuntelemassa Samin kuolettavan tylsiä juttuja. Oli varmaan tytöllä tosi kivat treffit joo
Jos Simo on bensalenkkari niin Sami on diesellenkkari! :DDDDD
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:44"]Eiks Aki avautunut Iltalehdessä, että Anni puhu täyttä palturia niistä "Aki sano et maailmas on tietty määrä ihmisiä ja mä oon toinen plaaplaa.." nii täs jaksos pudonneet sinkkutytöt kerto Akin kertoneen tän saman :D haha!
Aki on kyllä niiiin ärsyttävä kun se on aina muka niin hyvä ja rehellinen yms, vaikka täyttä skeidaa jauhaa...!
[/quote]
Onkohan Aki diipeistä diipein kun sillä on niitä viisauksia. Oikea Temptation Islandsin Yoda
Mietin että ketä tuo Daisi muistuttaa kasvoistaan, nuorta ja raikasta Karita Tuomolaa missiaikoinaan :)
Aki kehuu Annia erityisen kauniiksi ja klassiseksi joka on oikeasti hyvän näköinen ja luonnollinen hippie chic tyylinen nainen eikä käytä paljon meikkiä eikä näytä värjäävän hiuksiaan eikä ole ruskettanut itseään paljon eikä hänessä näytä olevan mitään feikkiä eli on Ritan vastakohta jolla totaali-tuksutyyli valkaistuine hattaraletteineen, viiden sentin mittaisine irtoripsineen, liika rusketuksineen, paksuine meikkikerroksineen ja silikoneineen(?)/push-uppeineen.
Käyttääköhän tai käyttiköhän Aki tuota samaa kaunis ja klassinen -kehufraasia Ritaankin (joskus)? ;DDD
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:33"]Jos Simo on bensalenkkari niin Sami on diesellenkkari! :DDDDD
[/quote]
Ihan huikeeta
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:06"]
Joo siis oikeesti noi teltat.. En ollu uskoa silmiäni ku tajusin, että se niitten nukkumapaikka on siinä! Se Samin ja mikä sen emännän nimi oli, se treffipaikkakin joku ihme pelto, istua siinä tuolissa kuuntelemassa Samin kuolettavan tylsiä juttuja. Oli varmaan tytöllä tosi kivat treffit joo
[/quote]
Noille pistettiin teltat majapaikoiksi tuulisena iltana koska haluttiin katsoa että lämmittääkö ne toisiaan lähekkäin yöllä? :-D
Mitä hittoa oikeesti noi teltat?? Toisilla siellä oli luksus sviitti porealtaineen, ehkä hitusen epäreilua? Sami ja Daisi ei tainnu saada edes mitään hierontaa? Muutenkin niiden unelmatreffit näytti olevan kaukana unelmasta. Ihan ku joku perus kesäillan istuskelu ja sit telttaan nukkuu.
Ritan ja Akin haastattelu Me Naiset -lehdessä...
."Mutta molemmilla on myös syviä haavoja jättänyt lapsuus.
– Minä olen lähiön kasvatti. Isäni oli väkivaltainen alkoholisti, ja yksinhuoltajaäidilläni oli taloudellisesti todella tiukkaa, Rita sanoo.
Toisinaan isää käytiin moikkaamassa Kakolassa.
– Välillä meidän piti elää isältä piilossa. Lopulta äiti katkaisi välit häneen kokonaan. Kun olin 12-vuotias, rikospoliisi ilmestyi kotiimme ja kertoi isän kuolleen.
Yläasteikäisenä Rita oli vähällä harhautua isänsä jalanjäljille.
– Äiti soitteli poliisilaitokselle, kun ei tiennyt missä olin. Silloin kävin todella pohjalla. Ajattelin pilanneeni elämäni."
Tämä juttu siis Me Naiset-lehdessä.
Mitä se Heidi itki kun ei valittu treffeille ja samaan aikaan vakuutteli ettei yhtään harmita. Eipä...