Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Lyödäänkö vetoa, että Jasmina menee jossain vaiheessa kauneusleikkaukseen, ellei ole jo käynyt...
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 02:46"]Voidaanko rakkaat keskustelijat jo lopettaa tuon Aki-jauhamisen?13 sivua täynnä samanlaisia kommentteja...Eikö kukaan muu muka herätä mielenkiintoa kuin ohjelman vanhin osallistuja? [/quote] Ei näköjään, ja sit kun ei enää muuta keksitä niin voidaankin väitellä parin sivun verran vaikka siitä onko Aki 170cm vai 180cm vai jotain siltä väliltä..
[/quote]
Pitäskö seuraavaksi arvuutella että mikä on Akin paino?
Ysikymppi ehdotettu ;-)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:52"]
Se kroatialainen poika on söpö. Harmi, kun tuskin edes näyttävät sitä. Toivottavasti pääsee vielä treffeille.
[/quote]
Kuka niistä on kroatialainen? Chico?
Krista on niin vastenmielinen. Hiuset niin tekoblondit, väärän väristä huulipunaa, huonot hampaat jouta peittelee puhuessaan suipistelemalla huulia yhteen. Jotenkin vaan sellaisen likaisen fiiliksen antaa itsestään :(
Rita on tosi kaunis.
Sani on ällöttävä - tosin sopivat Kristan kanssa yhteen.
Sit se yks sinkkumies puhuu niin hitaasti ja lässyttäen että menee järki.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:46"]Lyödäänkö vetoa, että Jasmina menee jossain vaiheessa kauneusleikkaukseen, ellei ole jo käynyt...
[/quote]
Pitäs laittaa koko leuka uusiks ja ei taida olla helppo homma
Enemmän Jasmiinan ulkonäössä häiritsee se että hymyillessään laittaa AINA käden suun eteen. Se antaa kuvan huonosta itsetunnosta ja kärsii itsekin ulkonäöstään - kuka tietää miten häntä on siitä kiusattu :(
Luulen ettei se leuka/suu NIIN paha ole jos vaan kantaisi itsensä ylpeästi ja hymyilisi suu leveänä ilman häpeää.
J:n instakuvat kertoo kyllä paljon eli hirveä tarve muuttaa ulkonäköään, koska selvästi muokkaa kuvia "paremmaksi". Ruma mikä ruma, vaikka voissa paistais. Ja repppana luulee olevansa kaunis, kun jotkut säälistä kehuvat kauniiksi.
https://instagram.com/p/sceDG5GTS9/?taken-by=juanitapupu
Janita itse mainostaa olevansa elämänkoululainen, eli ei liene haukkumista, jos joku muu tunnustaa saman asian?
Siis tämä vastauksena sille, joka ihmetteli, miksi Heidi "haukkui" Janitaa elämänkoululaiseksi Penin kuvassa.
Jopas oli eilisen jaksoissa tuo Nina pönäköitynyt.
Huvittaisi nähdä kuinka moni tän ketjun Jasmiinan pilkkaajista on itse kauniimpi..
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:53"]Aijaijaiii toi Henkan Aki imitointi xD !!
[/quote]
Minusta se oli typerä. Ei Henkka edes tunne Akia tarpeeksi imitoidakseen. Tuosta kuultaa läpi vaan kateellisuus ja joku nolo uhoaminen..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:17"]J:n instakuvat kertoo kyllä paljon eli hirveä tarve muuttaa ulkonäköään, koska selvästi muokkaa kuvia "paremmaksi". Ruma mikä ruma, vaikka voissa paistais. Ja repppana luulee olevansa kaunis, kun jotkut säälistä kehuvat kauniiksi.
[/quote]
Niin no kuka meistä huonot kuvat itsestään julkisuuteen laittaisi. Edelleen olen sitä mieltä että huono itsetunto likalla ..
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:33"]Sinkku miehet vaikutti ihan fiksuilta,mutta ne sinkkunaiset! :,D Jotku ei ollu minkään näkösiä ja toiset taas "pissiksiä". Ei kauhean hyvää mainetta nuo ihmiset tolla sarjalla saa. Aika myötähäpeä monen puolesta. [/quote] Sinkkumiehet vaikuttivat sinkkunaisia laadukkaammilta.
[/quote]
Miehethän on aina laatukamaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:54"]Melko vittuilevaa kommenttia laittanut Benjamin kuvaan tuo Heidi sinkkunaisista :D se missä on varatut naiset ja osa sinkkumiehist. Onkohan sarjan varatuilla ja sinkku naisilla millaiset välit siviilissä? Ohjelman jaksoissa varattujen suunnalta tulee aika piikittelevää kommenttia sinkuista, mutta mitä olen netissä katsonut sinkkujen profiileja niin kyllä hekin näyttävät tuon piikittelyn osaavan [/quote] Mä en löydä tuota kuvaa, voitko linkata?
[/quote]
Peni näköjään poisti kyseisen kuvan :DDDDD
Tuo Jassuhan oli tv:ssä nätti! Piirteet on persoonalliset kyllä, mutta ei se hänestä rumaa tee. Instakuvat olivat sitten ihan kaameita. Niihin oli meikattu ja pyntätty ihan liikaa, sellainen on rumaa!
Olenko ainoa joka ei tajunnu yhtään miksi Aki raivostui?
Siis ensi se pullonpyörityksessä sanoo "olisi täällä komeita miehiäkin pussattavaksi" kun Mari valitsee tehtävä-osiossa pusukaveriksi jonkun naisen.
Sitten myöhemmin joku nainen tehtävä-osiossa valitsee Akin pusukaveriksi, Aki kieltäytyy ja saa raivarit.
En tajuu..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:00"]
Voin niin kuvitella Akin ajelemassa ympäri Poria hummerilla. Voi Henkka :D
[/quote]
Minun ei tarvitse kuvitella, näin Porissa asuvana... Jokin aika sitten joku oli viitsinyt oikein Satakunnan kansan tekstaripalstallekin mainita, että voisiko se ison mustan auton omistajakin noudattaa nopeusrajoituksia. Ja aika pöyhkeästi useamman kerran lähikaupan edestä parkissa bongattu poikittain polkupyörätelineiden eteen parkkeerattu hummeri. Ei vissiin tavalliset ruudut riittäneet.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 02:00"]
Voin niin kuvitella Akin ajelemassa ympäri Poria hummerilla. Voi Henkka :D
[/quote]
Henkkaa taitaa pikkasen harmittaa kun ei oo varaa Hummeriiin ;-)
[/quote]
Henkka on mun inhokkini. Ihan siistä syystä, että varjonyrkkeilee siinä alkupätkässä. Ehkä pahinta turn offia ikinä tuollainen. Mutku öhöhöö mä oon kalju ka osaan niinkin öhöööö nyrkkeillä. Joko käsikirjoitettu pelle tai sitten sieppaa kun ei ole päässyt uppoamaan Ritaan kuten aki.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:02"]
No kyl mua ärsyttäis, jos joku aina vaan kinuis pusua pullonpyörityksessä, ja sitten syyttäis huumorintajuttomaks jos en suostu!! Ja olen myös aikuinen nainen 30+.
[/quote]
No olishan tuo rasittavaa ja tilanne on varmaan ollutkin jotain tuon tyyppistä, kaikkea ei vaan näytetty. Mutta miksi lähti mukaan pullonpyöritykseen kun varmasti tiesi että jotain tällaista oli luvassa.
Tuon olisi voinut hoitaa niin paljon nätimmin. Fiksu mies olisi puhunut rauhallisesti, että ei halua suudella ketään muuta kuin omaa puolisoaan, vaikka täällä saarella nyt ollaankin. Olisi tilittänyt jotain että hän kunnioittaa omaa rakastaan ja parisuhdettaan niin paljon että ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa, vaikka muissa olosuhteissa varmasti suutelisikin tätä viehättävää naista. jotain diipadaata - Akin pisteet olis nousseet heti ja joku olisi saattanut kännipäissään kyyneleenkin tirauttaa kun mies puhuu niin kauniisti puolisostaan. (tähän puhumisenhan aki kyllä osaa)
Mutta ei. Nyrkkiä pöytään vaan saatana! Koska minä!
En aio tota ala-arvoista oksennusta lainata, mutta ois ihan kiva jos ennen ensi kertaa opettelisit edes alkeellisimmat oikeinkirjoitussäännöt. Bonusvinkki: pateettinen ei tarkoita sitä, mitä ilmeisesti kuvittelet sen tarkoittavan.