Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Eipä ole kovin lämpimät välit Simolla ja vaimokkeella rannalla.
Tuo Sami itkee tosi paljon puolisonsa vuoksi, ihana mies. Simon naama kuvittaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:50"]Eipä ole kovin lämpimät välit Simolla ja vaimokkeella rannalla.
[/quote]
Mulle tuli mieleen, että mikäli parisuhde on huonoissa kantimissa, niin toihan ois hyvä paikka erota heti alkuunsa. Molemmat vois sitten paremmin mielin nautiskella lomasta.
Mitä ihmettä, uskollisen oloiset ukot jo heti ekana iltana käyttäytyvät tolleen... Tytöt oli ekana iltana paljon siivommin!
Mä en ymmärrä miks mun pitää kattoo tätä, kun tulee vaan paha mieli. :(
Onko jossain sanottu että miten voittaja ratkaistaan ja sitten onko tuossa vielä jotain palkintojakin?
Käykääpä tampereen sokoksella katsomassa onko tutun näköstä vartijaa... :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:56"]Mä en ymmärrä miks mun pitää kattoo tätä, kun tulee vaan paha mieli. :(
[/quote]
Sama! Surkee ku pitääki olla utelias >:(
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:50"]Eipä ole kovin lämpimät välit Simolla ja vaimokkeella rannalla. [/quote] Mulle tuli mieleen, että mikäli parisuhde on huonoissa kantimissa, niin toihan ois hyvä paikka erota heti alkuunsa. Molemmat vois sitten paremmin mielin nautiskella lomasta.
[/quote]
Winwin tilanne! Sama tuli mieleen. Vielä 3-4 viikon loma ilmaiseksi Thaimaassa vai missä ikinä lämpimässä ovatkaan. Nythän tuo Jasmin / Simo pääsevät vapaasti valitsemaan noista sinkuista parhaimmat... muut seuraa vierestä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:17"]Parasta oli kun se murteella puhuva pitkätukkanen blondi sano "varmaan jutellaan tässä miesten kesken".
[/quote]
Tälle mäkin nauroin :D
Haha muakin nauratti ku tämä jasmiina sanoi "jutellaan miesten kesken" :D ja muutenkin hän puhuu ihmisestä muodossa "se" ja joka lauseessa "niinku" , "tai silleen".. vähän reppana tyttö, kerta tuommosessa pettäjämiehessä roikkuu.
Aki ja Rita vaikuttaa hyvältä parilta, kiva jos ovat pysyneet yhdessä :)
Aikoinaan jenkkiversiossa oli paremman näköisiä ne pariskunnat; yksikin nainen oli missi muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:50"]Eipä ole kovin lämpimät välit Simolla ja vaimokkeella rannalla. [/quote] Mulle tuli mieleen, että mikäli parisuhde on huonoissa kantimissa, niin toihan ois hyvä paikka erota heti alkuunsa. Molemmat vois sitten paremmin mielin nautiskella lomasta.
[/quote]
Winwin tilanne! Sama tuli mieleen. Vielä 3-4 viikon loma ilmaiseksi Thaimaassa vai missä ikinä lämpimässä ovatkaan. Nythän tuo Jasmin / Simo pääsevät vapaasti valitsemaan noista sinkuista parhaimmat... muut seuraa vierestä.
[/quote]
Kelpais mulle! Mutta ilman tv-kameroita...
Olihan tuolla TAAS hämeenlinnan oma ylpeys: Elisa. Ei napannut sinkkulaivalla niin ängetään toiseen, jos vaikka jotenkin pinnalle pääsisi.. Elisa: ajattele vaikka sitä pientä lastasi, hankin KUNNON parisuhde, kunnollisen miehen kanssa. äläkä tee itsestäsi yhtään enempää horoa. (Vaikka toistaiseksi olet saarella ollut hiljainen ja vähän sivussa).
Toi simo ei instagramin perusteella oo ollu mukana edes missään sarjan pressitilaisuuksissa. Ken leikkiin ryhtyy... On kyllä muutenki kaikin puolin kuvottava tyyppi, pikkupojan näköinen juopotteleva pullamössö.
Instagramin perusteella muut parit sen sijaan näyttäis olevan yhdessä.
Tietääkö kukaan, missä päin Hua Hiniä tämä on kuvattu?
Mä en jaksais tommosta pillittäjämiestä, sori vaan :D. Toki hyvä että mies näyttää tunteensa mutta toi ku pillittää kun olleet erossa vuorokauden. Argh!
Myöskään tommonen uhoojamies niinku Aki ei nappaa. Peittelee omaa epävarmuuttaan tommoisella käytöksellä ja tekee itsestään naurettavan. Taatusti vetää turpaan jotain vielä tän sarjan aikana :D
Jasminalla on todella outo naama.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:47"]Harmittaa tuon Jussin puolison puolesta
[/quote]
Hähhh? Mikä jussi?