Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
3801/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:13"]

Ei tämä ohjelma oikein toimi. Näyttää siltä, että Simo ja Jasmina olisivat potentiaaliset pettäjät, mutta kumpaakaan ei kiinnosta mitä toinen tekee. Eli ohjelmassa ei ole sitä ideaa jota oltaisiin haluttu. Luultavasti loppuun asti kaikki on tätä samaa kertaamista.

[/quote]

No en mä oikeasti haluaisi nähdä ihmisten pettävän. Pettäminen on inhottavaa, en haluaisi sitä omalle kohdalle, enkä edes toisen kohdalle vain sen vuoksi, että siitä saisi revittyä jotain jutunaihetta. Ohjelmaa katson lähinnä mielenkiinnosta sen suhteen, millaisia tunteita tuollainen ero ja kumppanin jättäminen kuumottavaan tilanteeseen aikaansaa.
[/quote]

Fiksu kommentti ja vastaa myös minun ajatusmaailmaani. Ohjelma on kylläkin mielestäni ainakin 50% floppi, syystä että ihmiset joita sinne valittiin, eivät ole kaikki niin luonnollisia ja aitoja omia itsejään, jolloin oikeasti kiinnostavia suhdekiemuroita ei todennäköisesti ole tulossa. Toisaalta realistisesti kun suhtaudutaan, niin ei voisi vilpittömästi olettaa, että 100% tuollaiseen ohjelmaan osallistujista olisi aitoja, kiinnostavia ihmisistä..

Vierailija
3802/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:22"]Mikä junteimmista juntein Dani.

"Moi, mä oon Pentti" ja leikkii ravulla.

"Namaste" Ne on Thaimaassa.

"Voisin näyttää tätä pienen pientä.." Älä näytä.

[/quote]

sillä onkin maailman pienistä pienin rapu,huhheijaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea käsittää, että televisiossa näkyvä Jasmin on sama kuin Instagram Jasmin... Mahtaisi miehet pettyä  jos menisivät treffeille instassa olevan tytön kanssa ja paikalle tulisi Jasmin irl..

Tässä Iltiksen kuvassa on nähtävillä jotain todellisuuden ja Instan välimallissa olevaa tasoa, mutta ei kyllä muuten..http://is11.snstatic.fi/img/978/1424871807726.jpg

Ja sanottakoot vielä, että mulle siis täysin fine mitä kukakin laittaa kuvia itsestään, mutta onhan tuo nyt jo ihmisten huijaamista jos kuviaan pitää muokata niin, ettei koko ihmistä edes tunnista. Instassahan se on ihan todella hottis ja seksikäs, mutta tv-sarjaa katsoessa tekee vaan mieli kääntää pää toiseen suuntaan.

Vierailija
3804/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka juntteja noi ryhmätreffiläiset Ville ja Dani on?? Namaste?? voi että hävettää >:|

Vierailija
3805/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk se Dani.

Vierailija
3806/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:22"]Mikä junteimmista juntein Dani.

"Moi, mä oon Pentti" ja leikkii ravulla.

"Namaste" Ne on Thaimaassa.

"Voisin näyttää tätä pienen pientä.." Älä näytä.

[/quote]

sillä onkin maailman pienistä pienin rapu,huhheijaa..
[/quote]

Kerro lisää?? On tinder match mutta pitäisikö jättää välistä?

Vierailija
3807/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi seuraan tätä sarjaa. Aikamoista kuraa koko setti.

Vierailija
3808/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki puhuu kyllä ihan porrii. Kamala murrehan se on. Terkkuja Viikkarista.

Vierailija
3809/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:59"]

Hmm..

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/sami_kuronen_nain_temptation_island_pari_yritti_huijata_tuotantoa

[/quote]

Hah hah....Aki yritti karata miesten leiristä. Tulee kyllä vähän fiilis, että näyteltyä.

Vierailija
3810/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3811/4239 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko täs ketjus pitää jonkun tason? Toi toisten ulkonäön ruotiminen noin kovasti on aika keskenkasvuista.

Vierailija
3812/4239 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin ja Antton miessinkuista parhaan näköset, naisista taas se uusi muija. Muut enemmän ja vähemmän hirveitä

Vierailija
3813/4239 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noiden monenkaan heiveröinen kapasiteetti riittää savuttomuuteen..

Vierailija
3814/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:57"]Mikä tämä Samin paljon puhuttu ylilyönti on? Oon katsonut joka jakson, mutta en silti vaan ymmärrä. Oliko se se jääpalaleikki? Vai sekö, että se yks naikkonen puhuu omia juttujaan kameralle (siis siitä, että Sami on kysynyt vaan, että onko niiden huoneessa kamerat)? Kertokaa ihmeessä. :)
[/quote] Se kamerajuttu.
[/quote]
Tää kamerajuttu on jännä, kun ne tosiaan puhui vain kameroista; "onko teidänkin huoneessa kamerat", "joo, on". Missään ei ole matskua, joka viittaisi siihen, että yrittivät löytää paikan jonne kamerat ei yllä!! Ne vain jutteli tuotannosta ja kameroiden sijainneista...Huoh, tikusta asiaa kun mitään ei tapahdu!!

Vierailija
3815/4239 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo on koominen! Sen jutut tuo sarjaan hauskuutta. Sami taas suomijuntti: "on herkkä hetki kun mies saa pihvin ja oluen." Haittaako se nyt jos lusikassa nukku Nina ja Chico? Chocokin puhuu vetelästi kuten Anttoni.

Vierailija
3816/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:57"]Mikä tämä Samin paljon puhuttu ylilyönti on? Oon katsonut joka jakson, mutta en silti vaan ymmärrä. Oliko se se jääpalaleikki? Vai sekö, että se yks naikkonen puhuu omia juttujaan kameralle (siis siitä, että Sami on kysynyt vaan, että onko niiden huoneessa kamerat)? Kertokaa ihmeessä. :) [/quote] Se kamerajuttu. [/quote] Tää kamerajuttu on jännä, kun ne tosiaan puhui vain kameroista; "onko teidänkin huoneessa kamerat", "joo, on". Missään ei ole matskua, joka viittaisi siihen, että yrittivät löytää paikan jonne kamerat ei yllä!! Ne vain jutteli tuotannosta ja kameroiden sijainneista...Huoh, tikusta asiaa kun mitään ei tapahdu!!

[/quote]

Siis tilannehan oli se, että sami hyvin vihjailevaan sävyyn tiedusteli tota kamera-asiaa siltä naiselta kun olivat kahdestaan. Ja myös nyt myöhemmin Sami on itse pitänyt ko. tilannetta ylilyöntinä, joten eiköhän siinä ollut taka-ajatuksena päästä panemaan jonnekin missä ei ole kameroita

Vierailija
3817/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:57"]Mikä tämä Samin paljon puhuttu ylilyönti on? Oon katsonut joka jakson, mutta en silti vaan ymmärrä. Oliko se se jääpalaleikki? Vai sekö, että se yks naikkonen puhuu omia juttujaan kameralle (siis siitä, että Sami on kysynyt vaan, että onko niiden huoneessa kamerat)? Kertokaa ihmeessä. :) [/quote] Se kamerajuttu. [/quote] Tää kamerajuttu on jännä, kun ne tosiaan puhui vain kameroista; "onko teidänkin huoneessa kamerat", "joo, on". Missään ei ole matskua, joka viittaisi siihen, että yrittivät löytää paikan jonne kamerat ei yllä!! Ne vain jutteli tuotannosta ja kameroiden sijainneista...Huoh, tikusta asiaa kun mitään ei tapahdu!!

[/quote]

Siis tilannehan oli se, että sami hyvin vihjailevaan sävyyn tiedusteli tota kamera-asiaa siltä naiselta kun olivat kahdestaan. Ja myös nyt myöhemmin Sami on itse pitänyt ko. tilannetta ylilyöntinä, joten eiköhän siinä ollut taka-ajatuksena päästä panemaan jonnekin missä ei ole kameroita
[/quote]
Siis että tällaisessa ohjelmassa ja tuotannossa annettaisiin mahdollisuus paneskella ilman että siitä saataisiin matskua telkkuun, ihan muuten vaan voisivat pettää? I don't think so!

Vierailija
3818/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi takaisin tullut tyttö on kyllä kaikista kaunein tuolla! Ja ei nuo tatuoinnit tee hänestä yhtään sen rumempaa, itsekään en ensin kiinnittänyt niihin huomiota vaan hänen kauniiseen hymyyn.T. Nainen

Vierailija
3819/4239 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka-asento saman peiton alla, mimmillä stringit jalassa? Haittaisi se minua ainakin, jos olisin Jere.

Vierailija
3820/4239 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:06"]

Tämä on tärkeä tiedotus ulkonäköönne liittyen kaikki miehet!

Suurimmalla osalla sinkkumiehistä on MAHTAVAT KROPAT. KAIKILLA MIEHILLÄ PITÄISI OLLA SAMANLAISET KROPAT. Muuten eivät ole miehiä ollenkaan. Joten hyvät miehet, PYRKIKÄÄ TUOLLAISEEN KROPPAAN kuten esim Villellä ja Benkulla.

Ja jos munasi on pieni, kasvata sitä keinolla millä hyvänsä!!

Mutta ei, kun keskiverto suomimies vaan hyllyy kaljamahoineen. 

Ei tarvitse narista kun me muijat petämme teitä KOMEIDEN TASOKKAIDEN miesten kanssa.

[/quote]

Et sä ulkomuodollas saa niitä tasokkaita ja komeita miehiä, sori vaan.

Ketju on lukittu.