Onko Muurame liian hienoa ekaan omaan kotiin
Kommentit (10)
Ekaan omaan kotiin saa laittaa korkeintaan Ikea- tai Sotka-kalusteita, mieluiten vanhaa kasarilastulevyä sun muuta sukulaisten ja lapsuuskodin nurkista kerättyä kalustetta. Kauhee etikettivirhe ja öykkärimäistä lesoilua jokin Muurame ensikämpässä.
Kauneus on katsojan silmissä, mikä toiselle on ruma on toiselle kaunis. Itse tykkään ajattomasta ja simppelistä, mitä muurame on.
Meille valitettavan kallis valinta.
jo opiskelujen alkuvaiheessa ja sitä on kirottu joka saamarin kerta, kun on muutettu (yhteensä jo viisi kertaa), se on nimittäin hiton painava ja tilaa vievä.
Miksi olisi? Mä en ikinä ole ymmärtänyt sitä, että ekaan kotiin ostetaan ihan jotakin römppää, kun jotkut astiastotkin on kuitenkin niin pitkäaikaista tavaraa, niin miksi ei sitten heit ostettais kunnollisia.. Toki jos saa jostain ihan ilmaiseksi, mutta jos kuitenkin pitää rahaa laittaa niin-
ehkä jos asuu vain kimppakämpässä niin ei kannata sijoittaa
Miksi olisi? Mä en ikinä ole ymmärtänyt sitä, että ekaan kotiin ostetaan ihan jotakin römppää, kun jotkut astiastotkin on kuitenkin niin pitkäaikaista tavaraa, niin miksi ei sitten heit ostettais kunnollisia.. Toki jos saa jostain ihan ilmaiseksi, mutta jos kuitenkin pitää rahaa laittaa niin-
voi tulla hakemaan mun Muuramet täältä, olen niihin aika kyllästynyt, ihan ilmatteeksi ne eivät kyllä lähde. Ajattomiahan nuo ovat, mutta sopivat vain tietyntyyppiseen sisustukseen.Johon olen siis kyllästynyt, liian vaaleeta ja viileetä.
Lastenhuoneessa taisi olla mun lapsuudessa joku kaappi. Kamalia!
jo opiskelujen alkuvaiheessa ja sitä on kirottu joka saamarin kerta, kun on muutettu (yhteensä jo viisi kertaa), se on nimittäin hiton painava ja tilaa vievä.
suorastaan sivistymätöntä ensikämppään haalia jotain Muuramea. WT: t saattavat toimia niin.
kysymys.