Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaiset tutemukset toisten lapsia kohataan normaaleja

Vierailija
22.08.2012 |

vai olenko pikkuisen pimahtanut päästäni? Eli siis mua ällöttää käyttää vessassa esim. kavereiden lapsia, en tykkää harjata niiden hiuksia tai letittää, ja ihan oikeasti, mua ällöttää ottaa pienestä tahmeanhikisestä kädestä kiinni. Tiedän, tämä on ihan sairasta! Miten tästä pääsee yli?

Omat lapset ei ikinä ällötä, ei edes oksennukset tai ripulit tai yltäpäältä likaiset lapset.

Musta ei ikinä tulisi hoitajaa päiväkotiin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemukset...

Vierailija
2/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän esim. letittämisen, jos muutenkin vihaat hiustenlaittoa, mutta.. tuntuuko, että ällötys tarttuu lapsista sinuun..? Vai oletko vain likafoobikko..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät sen itsekin.

Vierailija
4/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa kirjoittaa. Kohtaan...

Vierailija
5/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koske mielellään vieraisiin lapsiin. En tiedä mistä johtuu... oma on täysin eri asia.

On ihan hirveetä jos joutuu pyyhkiin jonkun vieraan lapsen pepun, oksennusreaktio pukkaa ja silmiin nousee vedet.

Aika karmeeta, mutta ei mahda mitään.

Vierailija
6/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

letittää hiuksia. Mutta pahinta on vieraitten lasten pyllyjen pyyhkiminen. Se haju saa mut yökkäilemään. Jotenkin ällöttävää oli kävellä käsikädessä lasten kanssa joista toinen oli oma. Sillä toisella käsi oli hikisentahmea, omalla kuiva ja viileä ja ote jämäkkä.

Olisin halunnut jättää sen toisen lapsen kävelemään jälkeen. Siinä vaiheessa tajusin että ehkä en jollain sairaalla tavalla vaan tykkää lapsista, muiden lapsista.

Vierailija
7/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi lasta, isompi yläasteela enkä muista koskaan olleeni tilanteessa että jonkun vieraan lapsen takapuolta olisi pitänyt pyyhkiä ...

Jos lapsi ei osaa itse pyyhkiä, ei hän ole vielä kyläilyisässä ilman vanhempiaan. Ja hoitotädiksihän ei ole pakko suostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi