Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko mä sanoa siskoille ja veljille että heidän käytös harmittaa?

Vierailija
22.08.2012 |

Kukaan ei pidä minuunpäin yhteyttä, vaan aina minä heihin. Edes Facebookissa ei pidetä mitään yhteyttä. Saanko sanoa että nyt riitti, eläkää omaa elämäänneja minä elän omaani? Vai onko se katastrofin alku, jos ilmaisee tyytymättömyytensä toisten käytökseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että kysyt moista, kertoo jo jotain sinusta.. Tottakai ihminen saa mielipiteensä sanoa. Jos eivät kerran pidä yhteyttä, miksi siitä mitään katastrofia tulisi, että toivotat heille hyvää elämää tahollaan?

Vierailija
2/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varaudu sitten siihen, että sunkin käytöksesi harmittaa heitä, ja he saattavat sanoa sen. Tosin pahinta ehkä onkin, jos eivät sano...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka askel kohti aikuisuutta, onkin oma itsenäinen elämä, jokainen elää omaansa ilman, että toisen elämä pyörii koko aikaa toisen elämän ympärillä.

Vierailija
4/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi vaan lopettaa tai vähentää yhteydenpitoa ilman mitään draamaa? Ei tarvitse välttämättä ruveta lietsomaan riitaa. Jos sun sisarukset kuitenkin on teidän tavatessanne ihan ok sua kohtaan, niin ehkäpä heillä ei vaan ole tarvetta kovin tiiviiseen yhteydenpitoon ilman sen kummempaa "syytä"?

Mulla on sisko, joka on musta ihan ok ja jota auttaisin esim. hätätilanteessa ihan mielelläni ja jos nähdään jossain sukujuhlassa tai hän tulee meillä päin käymään tms., niin ihan mukava rupatella. Mutta tuon enempään yhteydenpitoon mulla ei ole tarvetta ja totuuden nimissä en mitenkään ikävöisi tai kaipaisi, jossei ei esim. vuoteen nähtäisi tai juteltaisi.

Ja siis minulla ei ole siskoani vastaan mitään eikä kyse ole riidasta tai mistään sellaisesta. Hän ei vaan ole minulle erityisen läheinen ihminen. Mutta kuten sanottu, perheside kyllä yhdistää sillä tavalla, että jos joku hätä hällä olisi, niin varmasti pitäisin sitten aktiivisemmin yhteyttä.

Vierailija
5/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein sitten aikuisten sisarusten tulisi olla yhteydessä vain siksi, että he ovat sisaruksia.

Aikuisuus on sitä, että jokaisella on oman elämät perheineen, ystävinen jne.

Vierailija
6/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaansa on jokaisen elettävä, ei kukaa voi toisen elämää elää.

Ei heidän ole tarvinnut pitää yhteyttä, kun sinä olet roikkunut heissä.

Vierailija
7/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä yhteyttä kun siltä sinusta tuntuu.

Ajat voi muuttua ja sisaretkin alkavat soittelemaan kun heidän elämänsa rauhoittuu. Samaa olen joskus pohtinut kun olin itse kotona ja sisaret työelämässä.

Nyt kun omassa elämässä on enemmän muuta tekemistä sisaret soittavat "kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan". Ehkä sisarustesi ei tarvitse soittaa kun sinä soitat. Ja jos sinusta on kiva olla heihin yhteydessä niin soita vaan. Sisarusten välinen yhteys on monesti hyvin arvokas asia ja sitä kannattaa vaalia.

Vierailija
8/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, mun elämäni ei tunnu kiinnostavan ketään. Joskus tekisi mieli haistattaa paskat kaikille, tai jotenkin kiltimmin ilmaista tuntevansa olonsa syrjityksi, mutta epätoivoista luuserin huomionkerjäämistähän se vain olisi. Taitas olla parempi vain häipyä facesta katselemasta muiden iloista yhdessäoloa, ja yhteisiä bileitä.

Vierailija
9/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä, se. Ihmisillä on hyvin erinlaisia elämän tilanteita, jopa niillä sisarilla. Ihmisetkin on jopa erinlaisia, toiset kaipaa seuraa, toiset tykkään olla omissa oloissaa. Se, jokaisen oma elämä saattaa tosiaan vieraannuttaa sisarukset toisistaan.

Kaikkille ei edes tuo fb ole elämää pyörittävä tekijä, siellä saatetaan käydä harvoin, eikä sitä esim. kaikki käytä yhteydenpitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi