Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi Louis Vuitton:

Vierailija
21.08.2012 |

Neverfull Monogram vai Damier Ebene?

En osaa päättää. :P

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän osoitetta, jotta voi viedä ruokaa. On sen verran moraalisesti ylempi, että saarnaa toisille satasen laukusta. Sitten loppuu, kun kerrotaan suoraan, että ilmoita osoite, niin viedään ruokaa.

Että vauvoja kuolee nälkään ja silti ostaa laukkuja satasella, tai yli, on vastenmielistä.

Toisia moittii, mutta itse ei ole ilmeisesti edes sen vertaa vaivautua asian edestä, että tietäisi yhtään tällaista tai ainakaan vaivautuisi heidän osoitetta tai muuta välitystietoa välittämään.

Vierailija
2/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annat ylimääräiset rahat niitä paremmin tarvitseville.

Nimittäin mikään laukku ei ole niin laadukas, että laatu seuraisi hintaa.

Ja on paskapuhetta edes väittää ostavansa Vuittonin laukkuja laadun vuoksi, ihan rehellistä elitismiä se on: haluat näytellä muille että sinulla on rahaa.

Jotenkin... no, vastenmielistä, kun tietää että maailmassa kuolee vauvoja nälkään.

Laadukkaan ja kestävän käyttölaukun saa satasella, max kahdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauvoja kuolee nälkään ja silti ostaa laukkuja satasella, tai yli, on vastenmielistä.

Vierailija
4/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sähän tunnet mut niin hyvin. Mistä sä tiedät mihin laitan rahani... Joten kannattais olla hiljaa vaan. :)

Vierailija
5/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tilava ja siisti ja kaunis punainen vuori.

Vierailija
6/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vain esimerkkinä ap:lle, että toki tiettyyn rajaan saakka laatu kohoaa hinnan myötä, mutta tuo satanen-pari on jo se kipuraja, että sen laadukkaampaa laukkua ei enää saa vaikka maksaisi miljoonan.

On toisaalta ekologisempaa ostaa kerralla kestävä laukku ja sijoittaa hieman enemmän, kuin joka vuosi uusi halpa markettilaukku joka on tuotettu lapsityövoimalla...

Mutta kuten jo sanoin, minä suosin käytettyä. Oma laukkuni taisi maksaa kolme euroa.

Vierailija
7/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täälä "kylässä" kukaan ei taida kyseistä merkkiä tunnistaa. :D

Mulla on sama laukku Azur kuosissa ja haluaisin nyt syksy/talvilaukuksi toisen kuosin.

Ja mun motto: Laatu korvaa määrän. Mielummin muutama ikuinen laukku kuin sata laukkua jotka hajoavat käsiin...

- Ap

Vierailija
8/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sähän tunnet mut niin hyvin. Mistä sä tiedät mihin laitan rahani... Joten kannattais olla hiljaa vaan. :)

olevasi ostamassa Vuittonin laukkua *voi pyhä yksinkertaisuus*

Eli ei sinua edes tarvitse tuntea tietääkseen että sinulla on ihan liikaa rahaa.

Tai sitten olet joku tyhjäpää(julkkis) joka tekee pikavippivelkaa kun luksustavaroita on pakko saada vaikka ei ole edes varaa...

Vierailija
9/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täälä "kylässä" kukaan ei taida kyseistä merkkiä tunnistaa. :D

Mulla on sama laukku Azur kuosissa ja haluaisin nyt syksy/talvilaukuksi toisen kuosin.

Ja mun motto: Laatu korvaa määrän. Mielummin muutama ikuinen laukku kuin sata laukkua jotka hajoavat käsiin...

- Ap

Puhuisit edes niin kuin asia on. Aina höpistään laadusta vaikka sillähän ei ole noiden luksustavaroiden kanssa mitään tekemistä...

Vierailija
10/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omistan yhden vintage luikkarin joka on kestänyt vuodesta toiseen. Joten kyllä on laatumerkki.

Mulla ei mene rahaa esim. Baareihin, alkoholiin, tupakkaan yms. Miksei heille joilla menee, sanota että laita nuo rahat niille tarvitseville?

Mielestäni neverfull ei ole laukku kalleimmasta päästä, on niitä yli tonnin maksavia laukkuja! Ja entäs autot... Miksi miehet saavat ottaa pankista lainaa ja törsätä uuteen autoon ja naiset ei saa ostaa uutta laukkua?

Ja todellakaan et tiedä miten rahani käytän muuten, joten turha sielä neuvoa. :)

Vierailija
11/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuhlaa keippiön kaapin oviin tonneja ja toiset istuttavat pihaa kymppitonneilla. Piha hoitaisi itseensä kasvit luonnostaan ja lastulevyn palaset kahvoilla saa lähes ilmaiseksi.

Jos yhdelle laukku on sellainen kiva juttu, eikä joudu toisten rahoilla elämään, sallitaan se hänelle. Itse maksoin juuri kymppitonneja autosta, enkä ajatellut yhtään nälkäistä lasta.

Voin toki viedä sillä autollani nälkäisille vähän ruokaa, kun kerrot osoitteen. Se on valitettavaa, että elämä potkii toisia. Se vaan on elämää. Kannattaa miettiä äärivasureihin liittymistä tai johonkin uskonryhmittymään, jos haluaa laukkujen sijaan käyttää rahat sosiaalisiin tarpeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi