Upea asunto!
Kommentit (47)
minä pidin tuon talon estetiikasta.
mutta onhan tuo kamala hinta vuokratontilla olevasta. Alue on ihan kiva, jos ei tarvi käyttää julkista liikennettä.
mutta onhan tuo kamala hinta vuokratontilla olevasta. Alue on ihan kiva, jos ei tarvi käyttää julkista liikennettä.
onhan se muodikas, mutta persoonaton. Varmaan sisustussuunnittelijalla teetetty sisustus. Ei näy yhtään eletty elämä tai historia. Aterinkuviot oli ihan kauheat, samoin typerät seinätekstit ja barokkipeilit. Tykkäsin kyllä saunan ja kylpyhuoneen pintamateriaaleista.
mutta mielestäni tuo keittiö on esitelty jossain sisustuslehdessä vähän aikaa sitten.
Mun makuun tuo talo on liian kolkko. Ja tonttikin on minikokoinen. En haluaisi. Tyylikästä mutta kolkkoa.
Eli jos olisi tuo summa laittaa taloon, se olisi hyvin erilainen
mutta ymmärrän kyllä, jos jotakuta muuta viehättää.
silti langettu mauttomuuksiin, kuten home -kirjaimet ja tekstit seinillä. Noi tietty helposti korjattavissa. Mutta mitä halvattua, vuokratontti Tillinmäestä yli puoli miljoonaa. Heh heh, joka tuohonkin lankeaa.
mitään pihaa, uima-allas vie kaiken siitä vähästä tilasta. Sen lämmityskustannukset... hmm.
Ei mitään omaa rauhaa -tontit naurettavan pieniä.
Talo oli kyllä mukavan näköinen sisältä.
meidän taloyhtiöstä myytiin juuri rivariasunto 700 000 eurolla.
Ja sitten lapsen huoneen ankeus, ainoa väripilkku pussilakana, ei verhoja. Ja kolmanneksi lämmityskulut 100 ??mitä euroa/kk vai?
tontti on huono ja ruma, huonot pienet istutukset. Naapurit näkee ikkunoista sisälle, todella lähellä naapureitten seinät. Ja kaikki kliseet löytyy seinätarroja myöten.
Tuossa talossa ei ilmeisesti asu kukaan, on vain stailattu myyntiin?
Tontti voi maksaa pari sataa tuhatta. Mutta vuokratontti? Ei noin pieni talo ja oliko vielä puutalo, voi maksaa noin paljon, joten hinnassa on voitontavoittelua vähän liikaa. Käynyt nyt varmaan niin, että sisustukseen on palanut suhteettomasti rahaa samoin noihin uima-altaisiin.
En oikeasti kyllä varmaan itse muuttaisi, mutta silti mielestäni upea :) Uima- allas ja saunaosasto jotenkin kruunaa asunnon.
Onhan se toki pienellä ja vielä vuokratontilla..
onhan se muodikas, mutta persoonaton. Varmaan sisustussuunnittelijalla teetetty sisustus. Ei näy yhtään eletty elämä tai historia. Aterinkuviot oli ihan kauheat, samoin typerät seinätekstit ja barokkipeilit. Tykkäsin kyllä saunan ja kylpyhuoneen pintamateriaaleista.
tuo taas ei ollut yhtään harkittu, enemmän semmoinen, että on kannettu kaikki mahdolliset trendijutut ja -kalusteet sisään.
Ei sillä, tärkeintä, että asukkaat itse tykkää!
jos nyt sais kuitenkin valittaa, niin ylakertaan tarviis viela yhden kylpparin tai edes vessan niille makkareille joilla ei ole en-suitea.
Tuttava myy Vantaan ruskeasuolla samankokoisia, ei uima-allasta n.700000. Mun mielestä ylihintainen. Lähellä lentokenttää tosin:)