Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuva mammat, ummikko lähtee "reissaamaan"...

Vierailija
21.08.2012 |

Elikkäs tilanne se, että on edessä lähtö pitkäksi viikonlopuksi Brysseliin. Tarkoitus olisi myös mennä vähän juhlimaan...

En tiedä Brysselistä yhtikäs mitään, millainen paikka on? Onko kovin kallis verrattuna Suomen hintatasoon? (ruoka, juoma, tuliaiset?)

Toinen asia josta en tiedä juuri mitään, on baarielämä... ;\ Edellisestä kerrasta on kauan, liian kauan. Olen muutenkin aika nirso alkoholijuomien suhteen... Mitä ihmettä osaan siellä Rysselissä tilata?? Apuva... Onko siellä mitään siidereitä tms.? Vinkatkaa joku "universaali" drinkki mitä voisi kokeilla, jotain makeaa/hyvänmakuista... Ei mitään viskiä...

Ja juu, tiedän, olen säälittävä...

Tiedän että teihin voi luottaa, auttakaa! ;D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyisi Brysselissä käyneitä? Ap

Olen asunut Brysselissä 15 vuotta.

Vierailija
2/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista!!

Mitä on kirsikkaolut? O.o

Maistuuko kaljalta? En pidä oluen mausta... ;P

En ole koskaan juonut vodkatonicia... Vodkaa kylläkin, mutta vain kolan kanssa... Baarissa olen käynyt tosiaan viimeksi noin iäisyys sitten, ulkomailla en ole käynyt (baarissa) koskaan... Pieni aukko sivistyksessä...

Irtoisko vielä vinkkejä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taalla oleva brysselilainen varmaan osaa sanoa kadun nimen. Ihana kala ateria tuli siella syotya v 1995. Kirsikkaolut oli myos hyvaa.

Vierailija
4/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilataan kirsikkaolut baarissa? Englanniksi??

Myydäänkö ihan kaupoissakin? Mitä maksaa kaupassa/baarissa?

T. Utelias Ap :)

Vierailija
5/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

cosmopolitan, gin tonic, mojito, caipirosca.... noita minä juon silloin tällöin.

Tai tilaa lasi viiniä. Tai se kirsikkaolut.

Hauskaa matkaa :)

Vierailija
6/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilataan kirsikkaolut baarissa? Englanniksi??

Myydäänkö ihan kaupoissakin? Mitä maksaa kaupassa/baarissa?

T. Utelias Ap :)

One Kriek please. Tai yn kriik silvuplee! Myydään kaupassakin. Hintaa en muista, en ole koskaan katsonut. Ei ole kallista.

Siellä ruokakaduilla ei kannata syödä, turisteilta rahat pois välttävällä ruualla.

Vierailija
7/9 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyisi Brysselissä käyneitä?

Ap

Vierailija
8/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Suomi, erityisesti ulkona syöminen ja juominen.

Brysselissä voit syödä ja juoda melkein samoja asioita kuin Suomessakin, mutta Belgia on kuuluisa oluistaan.

Ja tuliaisiksi kannattaa ostaa ainakin belgialaista suklaata, siitäkin ollaan siellä syystä ylpeitä. Jos tykkäät sarjakuvista, tai joku perheessäsi tykkää, käy Tintti-kaupassa, Herge oli belgialainen...

Vierailija
9/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hintataso kuin Suomessa. Baareissa ei siideriä paitsi irkkupubeissa. Tilaa vaikka ihan vodkatonic tai joku muu yleinen. Tai kirsikkaolut Kriek. Oluita onkin sitten satoja...