Miten sanon kaverilleni, että tiedän hänen olevan av-mamma? Silloin jäisin itsekin kiinni..
Siis hän usein keskusteluissa tuo esiin täällä olleita aiheita (siis siveellisimpiä niistä :) ja joskus huomaan jopa suoran sitaatin tältä palstalta. Hän myönsi äitiyslomansa alussa käyneensä täällä ja joskus jääneensä koko päiväksi ja itse asiassa hänen perässään aloin käydä täällä. Sen jälkeen hän on esittänyt, että ei käy (kai oppi, että tämä on noloa tai on unohtanut kertoneensa, koska ei mainitse mistä luki), ja tästä on tullut ikäänkuin vaiettu tabu.
Olisi niin kiva "käräyttää" hänet, mutta kärähtäisin itsekin!
Kommentit (10)
Siis sinusta sai sen kuvan, että haluat nolata ystäväsi, ja vähän niinkuin naureskella hänelle AV.lla roikkumisesta, vaikka itse teet sitä ihan samaa itse???
SÄ tässä todellinen AV-mamma oot...
Etenkin kun et ole ilmeisesti häntä tunnistanut mistään ketjusta vaan tiedät hänen palstailevan hänen tavatessanne kertomiensa juttujen perusteella.
Anna asian olla. Aika pienet kuviot sulla.
palstalta olen oppinut, että tämä onkin noloa :)
Ja lisäksi kaverini käytöksestä: selkeästi lainaa palstan juttuja mutta väittää "jostain lukeneensa" tai "yks tuttu sanoi".
Jos joku aihe on selkeästi sellainen, mikä on juuri hetki sitten ollut kuumana aiheena AV-palstalla, niin sano vaikka että
"Joo minäkin luin siitä sieltä vauvapalstalta, kun kaveri linkitti FB chatissa. Toi kommentti, mitä siteerasit sieltä oli tosi hyvä!"
Tai sit et käytä mitään mystistä kaveria vaan sanot suoraan että olet itsekin seurannut sitä keskustelua AV-palstalla.
Porvoossa muuten laitetaan neuvolasta lähete puhterapiaan jos ei osaa sanoa ärrää 2-vuotiaana.
mun kaverit tietää, että olen täällä, juttelen tästä myös toisinaan fb:ssa. Joten, jos mulle joku kaveri tulis sanomaan, että mä tiedän että oot av-mamma, niin hämmästyisin ja kysyisin että "So"?? :D XDDDDD
esittää, että hänellä on "kavereita", jotka ovat sanoneet sitä ja tätä, vaikka ne on suoraan täältä.
tiedän yhden mamman, kuka täällä roikkuu päivät pitkät.. Puhuu täällä pyörineistä asioista, pävittelee niistä facebookiin ja lainailee juuri tekstin pätkiä. Myös hänen kirjoitustyylinsä huomaa helposti, joten on ihan hauska seurailla sivusta :D
Ei se tosin minua mitenkään haittaa, eikä ole tarve siitä sanoakaan. Yleinen keskustelupalstahan tämä on.
Itse olen palstaillut täällä ihan melkein alusta asti (jolloin tämä oli vielä Äitien palsta), eikä kukaan miestäni lukuunottamatta tiedä että käyn täällä, enkä todellakaan sitä aio kenellekään edes kertoa.
Ehta av-mamma on av-mamma salaa ja naureskelee olemattomaan partaansa narauttaessaan toisen samanlaisen. Se on ikäänkuin av-mammojen peli, josta kuitenkaan kukaan ei puhu ääneen..=))
Minä ainakin kerron ihan avoimesti missä kälätän ja nauran itselleni ja monille jutuille täällä. Piirrän karikatyyriä nykynaisista.