Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskovat kristityt ajattelvat homeopatiasta?

Vierailija
21.08.2012 |

Onko se lähtöisin Jumalasta vai pahasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisin kuvitella että uskovat homeopatiaankin.

Vierailija
2/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut sen olevan pahasta. Muutenkaan en katso maailmaa tuolta kantilta. Luotan, että kun Jumala on luvannut pitää minusta huolen, niin hän varjelee minut pahalta. Eikö usko ole tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sekin on jumalan tahto (olet niin cool tyyppi, että JC haluaa sinut vierelleen taivasten valtakuntaan tms). Näin on todistettu, että jumala on aina oikeassa. Aamen.

Vierailija
4/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niitä miljoonia muita uskovaisia, jotka uskovat samoin ja silti kuolevat tuskallisesti tauteihin tai sotavammoihin, menettävät läheisiään jne? Mitä sinä teet oikein ja ne muut väärin?

Vierailija
5/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäri sanoi naiselle että rinnassa oleva patti on vain rasvapatti. Meni muutama vuosi ja koko keho täynnä patista lähtevää syöpää!

Onko tämä uskomustiedettä parhaillaan vai mitä tämä sitten on?

Vierailija
6/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkäri sanoi naiselle että rinnassa oleva patti on vain rasvapatti. Meni muutama vuosi ja koko keho täynnä patista lähtevää syöpää!

Onko tämä uskomustiedettä parhaillaan vai mitä tämä sitten on?

koko koululääketiede on huuhaata?

Vierailija
7/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niitä miljoonia muita uskovaisia, jotka uskovat samoin ja silti kuolevat tuskallisesti tauteihin tai sotavammoihin, menettävät läheisiään jne? Mitä sinä teet oikein ja ne muut väärin?

mutta itse ajattelen ennemminkin niin, että Jumala tekee niin kuin parhaaksi näkee. Ja siihen täytyy luottaa. Itse en ajattele millään tapaa, että koska olen uskovainen, ei minulle tapahdu mitään pahaa. No aika varmasti kuitenkin tapahtuu. Siihen pitää sitten olla tyytyväinen. Alkuperäiseen kysymykseen en oikein osaa vastata, luulen kuitenkin etten itse homeopaattisia lääkkeitä ottaisi.

Vierailija
8/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä kumma yhtälö, mutta minä en ole koskaan nähnyt ristiriitaa evoluutiossa ja luomiskertomuksessa. Kreationismi on mielestäni aika kapeakatseista puuhaa.

Mutta homeopatiahan siis perustuu veden muistiin, ja myrkkyä tarpeeksi laimentamalla veteen, siihen jäisi siis vain muistijälki, (muutama atomi) joka parantaisi. Vesi on kuitenkin elementtinä muuttuva yhdiste ja välillä aika vanhaakin, niin mistä ne löytää sitä muistamatonta vettä? Sillä jos vesi "muistaa" kaiken, niin missä tälläistä vettä on?

Siis tieteelllinen puoleni tyrmää homeopatian.

Tiedän kuitenkin, että ihmisen oma halu parantua auttaa toipumiseen ja placobolla on saatu aikaan hyvinkin suurta parantumista,joten veikkaan homeopatian toimivan, jos siihen uskoo.

Vierailija
9/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittää tietojasi veden muistista eli jos siis kielitaitosi riittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan