Olen 45-vuotias yh, onko elämäni ohi?
Tuntuu etten löydä ketään, en mitään. jo pari vuotta mennyt näin. Onko se iästä kiinni - pitäisikö minun vain tyytyä siihen että romantiikka on minun elämässäni taaksejäänyttä elämää?
Kommentit (6)
Tuolla asenteella voi olla vaikea löytää ketään. Hymyä huuleen ja baanalle, ei se ole mahdotonta löytää joku hyvä tyyppi. Ette ole satavuotiaiata vielä :)
Minä olen ohittanut tuon vaiheen. Enää en huolisi ketään, elämämme on niin kivaa näin.
tyhjää on.
jotain 20 v. vanhempia juoppoja voisi löytyä, mutta niin alas en ole vielä vajonnut.
ja elämä on ohi. Ei edes treffejä tai mitään 6-v
Baanalla käyty tyhjää on.
jotain 20 v. vanhempia juoppoja voisi löytyä, mutta niin alas en ole vielä vajonnut.
Aikani kävin, mutta nykyään ei enää kiinnosta koko baana. Inhottaa melu ja tungos kauheasti. Tykkään olla kotona lapsen ja kissojen kanssa. Selvä on että eihän näin elämällä ketään löydä mutta kun se on niin kauhean vastenmielistä se baanailu enää kun sitä on yli 10 vuotta elämästään yrittänyt väkisin harrastaa..
t. 2
happamana yksinäisenä vanhanapiikana. 8 vuoteen en ole munaakaan saanut saati mitään syvempää kumppanuutta, joten enpä jaksa uskoa että asia iän myötä paranisi.