Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisät flirttailee..apua :D

Vierailija
20.08.2012 |

Olen kaunis päälle parikymppinen siro ja pieni pitkähiuksinen nainen. Tossa meidän lähellä asuu joku reilu 30 perheenisä, jolla aivan levahtanut tukka silmillä oleva leväperäinen vaimo(anteeksi sanoja en säästele). Tämä mies, kun käy lenkillä. On ruennut iskee mulle silmää, kaikkein jännin juttu tässä on, että eilen se tuli jutteleen ja kaikkee. Sanoi vaan, että nähdään. Se asuu kait tossa ihan lähellä. Tänään se oli tossa pihalla, kun kävelin ohi. Moikkas ja huikkas mua siihen aidalle. Se pyysi mun numeroa ja se on tekstaillu mulle haluavansa tutustua muhun ja kuin se ei enää rakasta vaimoa jne. On jo kauan voinut pahoin kuulemma niiden suhteessa ja sen vaimo vaan jäkättää kaikesta. Tämä perheenisä vaikuttaa todella ihanalta ja mukavalta. En voi sille mitään, että se on niin innokas tutustumaan muhun. No en varsinaisesti itse etsi mitään suhdetta, vaan tapahtuu jos on tapahtuakseen. Mies haluaisi nähdä mua, mua vaan epäilyttää se vaimo. Se on mua paljo vanhemman näköinenkin, niillä on 1 parivuotias lapsi.

Tämä on toinen juttu, kerran pidin hauskaa yhden miehen kanssa, joka olisi halunnut seurustella mun kans, mutta mä en oikein uskaltanu rueta, kun sillä oli kaksi lasta ja vaimo. Ovat varmaan jo eronneet, mutta se sanoi, että parasta seksiä mun kans on ollut ikinä, että oman vaimon väljä turjake ei tunnu missään, joten seksielämää niillä ei enää kai ollut. Ja ei ihme, jos sekin on elänyt vain lapsisymbioosissa huolehtimatta itsestään ja suhteesta. Sen siitä saa.

Miehen ei mun mielestä pidä kaikkea sietää, miehelläkin on tarpeet ja jos naista kiinnostaa vasta sen jälkeen, kun mies ettii uuden naisen ja perustaa uuden kans perheen, niin turha itkeä perään.

Palaan vielä ensimmäiseen juttuun, että toi mies voisi kiinnostaa seurustelumielessä ihan, enkä aijo harrastaa seksiä sen kans, ennenkuin jos kehkeytyis jotain vakavaa. Mitään en odota, mutta jos tuo mies pyörii vielä perässäni, niin mikä ettei. Saa kyllä luvan lähteä emakkonsa luota ensin. Se mies vaan kehuu mua kokoajan ja sanoo mua niin kauniiksi et tuntuu et se on ihan sekaisin mut nähdessään. Meidän välillä on jotain, vaikka se on vielä kaukaisaa...mutta eikai se turhaan tolleen mun perässä roikkuis.

Flirttailevilla perheenisillä on tylsät ja huonokroppaiset kääkättävät mummot kotona, ei ihme että viehättävyys kaukana. Tuskin miestä kiinnostaa kotona paskavaipoista pyykkienpesuun päivänpuheenaiheet.

Kerrankin saan antaa silmäruokaa ja naiskauneutta miehelle, joka sen ansaitsee ja joka sitä tarvitsee ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älykkyysosamäärä oli?

Vierailija
2/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jotenkin toivoisin sinullekin sellaisen kurjan perhearjen pikkulasten äitinä ja pettävän miehen, joka kuolaa pikkutyttöjen perään...

Ikävä että maailmassa on miehiä, jotka haluavat perustaa perheen mutta eivät ymmärrä kasvaa vastuullisiksi aikuisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut vain varatuista ja vieläpä perheellisistä miehistä? Miksei sinua liehakoivat vapaat miehet kelpaa?

Vierailija
4/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hakee säkillisen poppareita ja asettuu mukavaan asentoon*

Vierailija
5/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muistakaan maneereistaan.

Vierailija
6/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sitten tiukka turjake?

Vierailija
7/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritäpäs seuraavalla kerralla paremmin :)

hah :)

Vierailija
8/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nimittäin vanhainkodiss töissä ja papparaiset tuijottelee ja ehdottelee ties mitä. Niillä vasta kulahtaneet muijat onkin! Ihan oikein niille mummoille, että papat mua tuijottelee. Mä annan kaikille, mun turjaketta. Turha on mummojen perään itkeä. Eihän kukaan pappa voi olla sellaisten tekohampaisten puolimuistamattomien ja koukkuselkästen muijien perään.

terv. vanhainkotiavustaja

Vierailija
9/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhoittuu :)

Vierailija
10/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasva vähän.

Itse tuossa iässä kyllä jo kässäsin kuka haluaa mun pöksyihin ja kuka harrastaa ihanaa ja viatonta, hauskaa flirttiä.

Oma mies flirttaa ja minä myös, se on ihan ok!

Vierailija
11/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella on ollut vatsa kovana. Mies soitti kesken työpäivän ja kysyi tuliko kakka ja jne.

Kolmas lapsi, yhdessä ollaan oltu 20 vuotta. Edelleen kiinnostaa kakat sunmuut jutut, kysyipä tuo sitäkin milloin on seuraava neuvola-aika? Näin oli oli jo kahden ekan kohdalla myös.

Joo, ja olen mä lihonut kymmenen kiloa siitä kun tavattiin. Tosin nut mä olen normaalipainoinen.

Ps. Flirttailua ei ole kielletty meillä.

Vierailija
12/12 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa provoksi jo ennen viestin puoltaväliä. Lisää harjoittelua vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi