Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskautta aloit hankkimaan vauvalle tarvikkeita,esim vaunut?

Vierailija
20.08.2012 |

Meillä on kaikki vanhat lastenkamat laitettu kiertoon eli melkein kaikki pitää taas hankkia..en kyllä varmaan viitsi ostella mitään ennen raskauden puoliväliä,on sitten käyty rakenneultrassa ym..

Muutaman vaatteen olen ostanut alesta,voihan ne antaa sitten vaikka lahjaksi jollekin jos tässä keskenmeno tulee.

Nyt siis rv 13 ja ultra muutaman päivän päästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli viikon vanha kun ostin pinnasängyn, vaunut, hoitopöydän jne. Hittoako niillä aikaisemmin tekee?

Vierailija
2/6 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin rakenneultran jälkeen joskus viikoilla 22-25, en muista tarkkaan. Nyt on menossa rv 34 ja oikeastaan kaikki on hankittu. Vaunut ostettiin jo noin 2 kk sitten kun tuli sopivat vastaan, kylpyammeen ostin viime viikolla, pinniksen n. kk sitten...

Mä en edes harkinnut ostavani mitään ennen rakenneultraa, koska silloin sai tietää että vauvalla on periaatteessa kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli viikon vanha kun ostin pinnasängyn, vaunut, hoitopöydän jne. Hittoako niillä aikaisemmin tekee?

vaihtaa vaippaa ja pukee lapsensa vaatteisiin heti syntymän jälkeen. Toiset myös haluavat olla valmistautuneita ettei heti syntymän jälkeen tarvitse alkaa stressata, että mistäs se pinnis nyt saadaan.

Vierailija
4/6 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isommat hankinnat ostettiin viimeisinä kuukausina. Mutta ei sitä tosiian ikinä tiedä mitä sattuu eli melkeimpä sama milloin nuo isommat hankinnatkin ostaa.

Vierailija
5/6 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen äitiyspakkausta ei hommattu mitään. Tsekkasin sisällön ja sitten vasta lähdin hommaamaan muuta. Rattaat löytyi kirpparilta joskus rv 35 ja joskus rv 39-40 löytyi hoitopöytä ja pinnasänky (nekin kirpparilta). Vaatteet olivat suurimmaksi osaksi lahjoja ja muutaman hommasin itse kirpparilta. Ihan hyvin oltaisiin pärjätty pelkällä äitiyspakkauksellakin.

Vierailija
6/6 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vasta raskauden puolivalin jalkeen hankitaan mitaan.

Olen kirjoitellut listaa valmiiksi, mita kaikkea pitaisi hankkia. Isompia ostoksia, kuten vaunuja ja pinnasankya olen katsellut eri vaihtoehtoja, mutta ostoksille mennaan vasta lahempana joulua.

Tietaisiko kukaan onko lastentarvikeliikkeissa tammikuun ale (samaan tapaan kuin muissakin liikkeissa)? Kannattaisiko odottaa alea, kun nuo vaunutkin ovat hurjan kalliit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi