Huh järkytys tapasin vanhan koulukaverin
Olen nähnyt hänet ehkä 10v sitten viimeksi ja olen kuullut että hänellä ollut ongelmia päihteiden kanssa ja vetää tupakkaa kuin korsteeni. Olemme molemmat 38v ja kun tänään hänet näin niin järkytyin kovasti. Näyttää noin 50-vuotiaalta ellei vanhemmalta.
en väitä että itsekään enää nuoruuteni hohdossa olisin mutta täytyy todeta että on kannattanut elää suhteellisen terveellisesti.
Kommentit (6)
Mitä sä voit tietää toisen elämästä (oot kuullu juoruja)?
Sä oot ällö.
yläasteaikojeni koulun kauneimman tytön, joka oli mun luokalla. En ollut mitenkään uskoa että kyseessä oli sama nainen mutta kyllä se oli. Järkyttävä lihominen oli tapahtunut, nainen painoi varmaan sen sata kiloa, ja mikä rupsahdus kasvoissa, mutta kasvojen piirteet olivat edelleen kauniit. Voitti muuten aikanaan useita kauneuskilpailuja ja oli mukana Miss Suomi -kisassakin mutta ei pärjännyt.
Hän ihan itse kertonut mulle elämästään ei ole tarvinnut kuunnella juoruja...olemme olleet tekemisissä vaikka emme ole tavanneetkaan nääs!
ap
miten helposti tupakka näkyy naamasta! Iho kelmeä ja harmaa, kuivakka ja laajenneita ihohuokosia. Viina taas pöhöttää ja saa ihon punoittamaan.
viimeksi näin vuosi sitten. Oli hoikka vuosi takaperin, pituutta 173cm. Oli laihduttanut nyt itsensä alle 50kg painoon ja näytti karmealta. Iho kurttuinen ja silmät väsyneet, luonne kupruinen. Tupakka ja ikä (44v) laihuudella ei pue ketään. Tuo tyytymättömyys vielä kun puski pahasti esiin.
On itse tyytyväinen vartaloonsa, tarkkailee tiukasti syömisiään ja on himoliikkuja.
mainitut elämäntavat kyllä jättää jälkensä ihmisiin, niin miehiin kuin naisiin. Varsinkin vanhuusiässä on uskomatonta miten paljon paremmassa kunnossa voi olla 90-vuotias suht terveesti elänyt ihminen kuin 60-vuotias juoppo ja tupakkaa ketjussa polttanut.