mikä ikä on sellainen, että tietää ettei aknea enää tule?
mietin vaan etukäteen, kun miehellä paha akne ollut ja meillä 2lasta. Milloin voi "huokaista helpotuksesta"
Kommentit (13)
Että, hormoonitoiminnan loppumista odotellessa... Kokemuksesta tiedän
Minkä ikäisiä lapset sitten on?
Ei se nyt enää 15 v jälkeen puhkea, luulis ainakin
..voi iskea vasta aikuisena. Itsellä akne tuli 30 vuotis synttärilahjaksi. Teininä ei finnejä ja kun 30 tuli täyteen räjähti naama ja selkä. Isäälä oli ollut nuorena akne, äidillä ei koskaan mitään iho-ongelmia.
mun akne paranee?
t. 40+ v
Ja mun isällä esim. on vieläkin aknea vaikka on yli 50v, eikä teini-iässä varsinaisesti ollut kovin pahoja ongelmia. Että kyllä se ikävä kyllä kestää.
Jos lapsille tulee aknetaipumusta, kannattaa vaan äkkiä laittaa ihotautilääkärille ja kunnon lääkekuuri päälle (roacuttan), niin tod.näk. ei tarvi jatkossa murehtia aknesta.
murehdin vain etukäteen, koska oma ihoni on aivan finnitön ja melkein täydellinen. Toivoisin että olisi perineet ihonsa minulta.
ap
kun vieläkin kärsin tuosta vaivasta. Onneksi nykyän on kuitenkin tehoavia lääkkeitäkin, joista ainakin hetkellistä apua saa.
..voi iskea vasta aikuisena. Itsellä akne tuli 30 vuotis synttärilahjaksi. Teininä ei finnejä ja kun 30 tuli täyteen räjähti naama ja selkä.
murehdin vain etukäteen, koska oma ihoni on aivan finnitön ja melkein täydellinen. Toivoisin että olisi perineet ihonsa minulta.
ap
Kauan ehdit murehtia... Päivä kerrallaan, hyvä ihminen, tärkeämpiäkin asioita tässä maailmassa on. T: 34-vuotias hormoniaknenaama
ap
kai tajuat, että ne finnit voivat iskeä vielä sinullekin?
Kuten moni muukin, minäkin sain hormoniaknea kolmekymppisenä. Siihen asti iho erittäin hyvä. Kummallakaan vanhemmallani ei ole mitään iho-ongelmia ollut.
mun akne paranee? t. 40+ v
välissä oli kyllä 20 vuotta ilman, jten älä nyt henkeä pidättele odotellessa. :)